RK-SPORT Kerroit mielipiteesi kisan nimestä joka on Suomen vahvin Woimamies 105kg. Et pitänyt tittelistä? Olen kysynyt nimiehdotuksen todella usealta voimamieheltä, jotka ovat kilpailleet useita vuosia siellä sun täällä ja olen saanut positiivista palautetta nimestä / tittelistä. Tämähän ei sekoitu mitenkään Suomen Vahvinmies kilpailuun mikä on yleinen avoin sarja, kuten ymmärsin vihjailustasi? Kysymys on 105kg. sarjasta ja nimikin on erilainen! Eikä tämä mielestäni sekoita myöskään SM kisaa Suomen Voimakkain 105kg. Nimethän ovat tarkoituksella erilaisia. Se että Suomen vahvin Woimamies 105kg. käydään kahdessa osakilpailussa ei mielestäni vaikuta mitenkään kyseisen tittelin nimeen. Päinvastoin! Monipuolinen kun useita eri lajeja!!! Mutta kaikki mielipiteet ovat tervetulleita! Varsinkin niiltä jotka kilpailevat ja osallistuvat kyseisiin kilpailuihin
Kaikella kunnioituksella=
MT
En tiedä kilpailenko enää (ja jos kisaan, niin en tuon nimisessä kisassa), mutta mielipide menee kyllä RK-Sportin ja Jarin kanssa samaan linjaan...mun mielestä toi nimi menee mielikuvituksettomaksi matkimiseksi, jossa koitetaan viedä muilta kisoilta arvoa..on aivan selvää, että noin läheinen nimi aiheuttaa sekaannusta ja sen sijaan, että kyselee "Olen kysynyt nimiehdotuksen todella usealta voimamieheltä, jotka ovat kilpailleet useita vuosia siellä sun täällä ja olen saanut positiivista palautetta nimestä / tittelistä" kannattaisi kysellä mitä mieltä asiasta on ne jotka omistaa sellaisen kisanimen, johon tuon voi helposti sotkea.
Lisäksi, jos yrittäisit tuota nimeä esim. rekisteröidä niin ei luultavasti menisi läpi, koska on jo liian lähellä Suomen Vahvin Mies-nimeäkin.
Lajissa alkaa olemaan kokonaisuudessaan taas kerran idioottimaisia piirteitä, jotka ei kyllä tähtää ainakaan lajin kehittämiseen...nyt on kahdet tärkeät kisat päällekkäin (SVM ja WSM-karsinta)...sitten lisäksi joka alkaa väsäämään nimisirkusta, jolla sekoitetaan muidenkin päät.
Kyse on kuitenkin niin pienestä lajista kuin voimamiehet ja niin pienessä maassa kuin Suomi...oletetaan, että meillä on kohta Suomen voimakkain mies 105kg ja Suomen vahvin Woimamies 105kg...miten selität lajia tuntemattomalle, kumpi on se maan mestari ja kumpi jonkun kyläkisan päällikkö?...no ainakin tälläisellä käytöksellä saadaan ryssittyä ne vähätkin mahdollisuudet esim. sponsseisin mitä sillä maan mestarilla voisi olla tms.