105-kilosten Suomen Cup osakilpailuna

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TENKKA
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
RK-SPORT Kerroit mielipiteesi kisan nimestä joka on Suomen vahvin Woimamies 105kg. Et pitänyt tittelistä? Olen kysynyt nimiehdotuksen todella usealta voimamieheltä, jotka ovat kilpailleet useita vuosia siellä sun täällä ja olen saanut positiivista palautetta nimestä / tittelistä. Tämähän ei sekoitu mitenkään Suomen Vahvinmies kilpailuun mikä on yleinen avoin sarja, kuten ymmärsin vihjailustasi? Kysymys on 105kg. sarjasta ja nimikin on erilainen! Eikä tämä mielestäni sekoita myöskään SM kisaa Suomen Voimakkain 105kg. Nimethän ovat tarkoituksella erilaisia. Se että Suomen vahvin Woimamies 105kg. käydään kahdessa osakilpailussa ei mielestäni vaikuta mitenkään kyseisen tittelin nimeen. Päinvastoin! Monipuolinen kun useita eri lajeja!!! Mutta kaikki mielipiteet ovat tervetulleita! Varsinkin niiltä jotka kilpailevat ja osallistuvat kyseisiin kilpailuihin :)
Kaikella kunnioituksella=
MT

En tiedä kilpailenko enää (ja jos kisaan, niin en tuon nimisessä kisassa), mutta mielipide menee kyllä RK-Sportin ja Jarin kanssa samaan linjaan...mun mielestä toi nimi menee mielikuvituksettomaksi matkimiseksi, jossa koitetaan viedä muilta kisoilta arvoa..on aivan selvää, että noin läheinen nimi aiheuttaa sekaannusta ja sen sijaan, että kyselee "Olen kysynyt nimiehdotuksen todella usealta voimamieheltä, jotka ovat kilpailleet useita vuosia siellä sun täällä ja olen saanut positiivista palautetta nimestä / tittelistä" kannattaisi kysellä mitä mieltä asiasta on ne jotka omistaa sellaisen kisanimen, johon tuon voi helposti sotkea.
Lisäksi, jos yrittäisit tuota nimeä esim. rekisteröidä niin ei luultavasti menisi läpi, koska on jo liian lähellä Suomen Vahvin Mies-nimeäkin.

Lajissa alkaa olemaan kokonaisuudessaan taas kerran idioottimaisia piirteitä, jotka ei kyllä tähtää ainakaan lajin kehittämiseen...nyt on kahdet tärkeät kisat päällekkäin (SVM ja WSM-karsinta)...sitten lisäksi joka alkaa väsäämään nimisirkusta, jolla sekoitetaan muidenkin päät.

Kyse on kuitenkin niin pienestä lajista kuin voimamiehet ja niin pienessä maassa kuin Suomi...oletetaan, että meillä on kohta Suomen voimakkain mies 105kg ja Suomen vahvin Woimamies 105kg...miten selität lajia tuntemattomalle, kumpi on se maan mestari ja kumpi jonkun kyläkisan päällikkö?...no ainakin tälläisellä käytöksellä saadaan ryssittyä ne vähätkin mahdollisuudet esim. sponsseisin mitä sillä maan mestarilla voisi olla tms.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mielipiteitä on monia ja arvostan kaikkien mielipiteitä! Varsinikin omiani ;) Heh heh...
Muutetaan nimeä niin sitten ei suurelle yleisölle tule ainakaan sekaannuksia nimen takia.
Wahvin Woimamies 105kg. Suomen Cup. Tupla weellä niin hienon näkönen nimi. Hienohan nimi kuitenkin saa olla, tärkeintä ettei sekoita muihin kisoihin. Nimiehdotuksiahan olisi varmasti kaikilla ja se oma tuntuu aina parhaalta, muttei aleta nimillä kilpailemaan. Kilpaillaan kesällä Wahvin Woimamies 105kg. Suomen Cupissa heinäkuussa. Lajit tulevat näkysälle niin Kuikan kuin Haapajärvenkin osalta kuun loppuun mennessä. Tarkoituksena saada monilajiset monipuoliset kisat! Ilmoittautumisia otetaan vastaan ylempänä ilmoitettuihin numeroihin ja sähköpostiin.

Nyt nimi ei varmaankaan sekoita kisoja Suomen Voimakkain 105kg. 2011 kisaan? Muutettu nimi on siis
Wahvin Woimamies 105kg. Suomi Cup 2011 .
Tärkeää että saadaan kisoja 105 kiloisille koska niitä on vuosikaudet kaivattu. Myös naisten kisoja pitäisi saada enemmän, myös niistä on pulaa. Tsemiä kaikille treeneihin ja ilmoittautumaan kisaan! Haapajärvellä tullee olemaan lajeina ainakin farkut, conan ja säkit. Näissä on siis kaksi lajia eli Conan ja säkit mitä ei ole Kuikassa. Näin haemme tarkoituksella ehdotuksesta monipuolisuutta, mahdollisimman paljon eri lajeja molempiin osakilpailuihin. Loput lajit ilmoitamme heti kun tiedossa.

Kuikan lajit:

1. vinopenkkipunnerrus tukilla 10", paino n. 120-130kg (toistokisa)
2. farmarikävely 122kg/käsi ja matka on 50m. (matka/aika kisa)
3. traktorin peräkärryn nosto, paino n. 300kg käsille kohdistuva, kahvat sivuilla. (toistokisa)
4. merimieskävely ketjuilla, paino 280kg ja matka n.20m (matka/aika kisa)
5. kivien nosto, kivet: 115,136,149,160,181kg, (nostokorkeus n. 115cm-100cm), jokaiselle kivelle otetaan oma väliaika.

Lajeihin tuli pyynnöstä hieman helpotuksia. Ilmottautumiset tosiaan huhtikuun loppuun mennessä, että varmistetaan -105 cupin järjestäminen.

Haapajärven lajit vielä pikkasen auki mutta seuraavista lajeista valitaan kisalajit=
Farmarikävely
Conan
Säkit
Tukki Max
Sirkuskäsipaino
Krusifiksi
Apolla axeli
Renkaanpyöritys joka suoritetaan todennäköisesti yhdistelmälajina...?
Näistä valitaan viisi tai kuusi lajia ja ilmoitellaan tänne Pakkotoiston sivuille ihan lähipäivinä. Kertokaa mielipiteitä lajeista! Tarkoituksena on että lajit ovat monipuoliset, eri lajeja Kuikkaan ja Haapajärvelle. Ja ilmoittautumisia kehiin... Tähän mennessä ilmoittautunut Haapajärvelle 7 miestä ja käsitykseni mukaan saman verran myös Kuikkaan. Hyvältä siis näyttää tässävaiheessa.

Kertokaa mielipiteitä lajeista! Tarkoituksena on että lajit ovat monipuoliset, eri lajeja Kuikkaan ja Haapajärvelle.
Koska Kuikassa on punnerruslajina tukkivinopenkki, niin minun mielestäni punnerruslajiksi Haapajärven kisoihin sopisi sirkuskäsipaino ja/tai Apollonakseli, tai jopa niiden yhdistelmä... :)

Mttt - Aivan, kiitos mielipiteestäsi! Olen samoilla "linjoilla" kanssasi. Lisää vain mielipiteitä. Lopullisesti lajit ilmoitetaan muutaman päivän sisällä.

akseli tai viikinki olis kiva punnerrukseen

akseli voisi olla maksimikin?

joky yhdistelmalaji olis hyva kun tuossa toisessa kisassa ei ole, ja/tai lastauslaji

mutta noi yleensa, ei haittaa oli ne lajit mita vaan :D

Zone-sarja -42%
Haapajärven lajit lauantaina 09.07.-2011

1. Farmari 120kg /40metriä
2. Sirkuskäsipaino (50-60kg./ 90sek) tai Viikinki
3. Conan 260-300kg. (Arvioitu paino)
4.Yhdistelmälaji= Renkaan kääntö 4x n. 300kg. ja Apolloakseli 100kg. / 125kg.
5. Säkit 100-140kg.
(Järjestäjä pitää oikeuden lajien muutoksiin!) Mikä on toisena lajina, onko se sirkuskäsipaino vai viikinki, siitä ilmoitetaan mahdollisimman pian.
Lähiaikoina, kuukauden sisällä ilmoitetaan myös tarkemmat 105kg. SuomiCup-säännöt. Yhteispalaveri Kuikan kisojen järjestäjien kanssa!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miksi se onkin niin että punnerruslaji on aina suhteesa se kevyin ku vertaa muuhun katraaseen..niin siis ainakin Suomessa..

koska sa oot niin hyva punnertaja :D

eilisissa pohjois englannin karsinnoissa oli punnerrusyhdistelma - hyva juttu etta kaikki paasee mukaan. 105 tukki, 115 akseli, 69 kasipaino, 125 akseli, 132 tukki jarjestyksessa.

mut hei, nyt on molemmissa kisoissa ihan sama farmari? olisko toisissa hyva olla esim vaha painavampi & lyhyempi? 140 nurkilla?

Eli siis koska mä olen hyvä punnertaja, niin se on siksi joka kisassa niin kevyt..okei.. :)

Eli siis koska mä olen hyvä punnertaja, niin se on siksi joka kisassa niin kevyt..okei.. :)

tai ne nayttaa kevyilta :)

asiahan olis silla ratkaistu etta olis esim max tukki tai akseli...

mina olen historian huonoin kasipainon punnertaja mutta 50 olis kylla ihan liian kevyt jo mullekin, ehka jopa 60, joten voin vain kuvitella milta se tuntuis sinulle!

Nii.. Ois siinä toki yhdistelmä ratkaisujakin olemassa..
Lähtee tarpeeksi kevyestä..ei toki liian kevyestä..ja loppuun sellanen ettei sitä ihan jokainen saakkaan..ja aika tietty ratkaisis..

(Joskus tuntuu, melkeimpä aina, että sellaisia lajeja joihin jokainen olisi täysin tyytyväinen ei saa, eikä ole missään kilpailuissa. Jokainen haluaisi vaihtaa ainakin yhden lajin itselleen mieluisaksi. Nyt on kuitenkin kaikki paitsi farmari eri lajeja Kuikassa ja Haapajärvellä mikä tietää ainakin monipuolisuutta. Uskon kuitenkin että lajit ovat sellaiset että Wahvin voittaa 105kilosten Suomen cupin :) Edellyttänee tietenkin kisoihin osallistumista ;) Ilmoittautumisia kehiin!
Haapajärven kisa Mauri Tenkka Tenkula 050-5585 857 (ei aamupäivisin)
Kuikan kisoihin Jarmo Hirvi 040-592 8112
Tähän mennessä Haapajärvelle ilmoittautuneet=
Joni Purmonen
Henry Peiponen
Samuli Puuronen
Joni-Petteri Jokinen
Paavo Paaso
Mika Toiviainen
Jani Björk
(lisäksi ainakin kolme kilpailijaa varmistaa tulonsa huhtikuun loppuun mennessä).

Tähän päivään mennessä ilmoittautuneet!

1. Joni Purmunen, Manchester
2. Henry Peiponen, Tikkakoski
3. Samuli Puurunen, HWM / Haapajärvi
4. Joni-Petteri Jokinen, HWM / Haapajärvi
5. Paavo Paaso,
6. Mika Toiviainen, Heinola
7. Jani Björk, Heinola
8. Ville Majuri, Puumala
9. Timo Lindström, Puumala
10. Jukka-Pekka Rinkinen, Hämeenlinna
Lisäksi ainakin kolme melko varmaa kaveria, jotka eivät kuitenkaan ole vielä varmistaneet osallistumista. Uskoisin niinkuin olen aiemminkin sanonut että viitisentoista kaveria tulee...hyvä juttu! Saamme hyvät kisat aikaan. Vielä ehtii hyvin ilmoittautumaan!!!
Muistakaa hyvät palkinnot! Voittajalle rahapalkintona vähintään 500-700euroa! Lisäksi hyvän rahapalkinnon saa myös toiseksi ja kolmanneksi sijoittunut ja pokaalit vähintään seitsemälle parhaalle. Tarkemmin säännöistä ja palkinnoista myöhemmin yhteisen kisapalaverin jälkeen :)

Ikävän loukkaantumisen takia Porin kisoissa Paavo Paaso on ilmoittanut ettei pysty osallistumaan 105kg Suomi Cupiin (kahden kisan) Paavolle paranemisia kuntoutukseen!

Edellisen listan lisäksi uusia ilmoittautuneita ovat=
Juha Keskinen, Mustasaari
Matti Vessari, Turenki

ilmoittautumisia otetaan vastaan edelleen!!! Niin Kuikkaan kuin Haapajärvelle. Yhteispisteet ratkaisee kuka on 105kg.Wahvin Woimamies SC voittaja

Ilmoittaudun mukaan

ilmoittautumisia otetaan vastaan edelleen!!! Niin Kuikkaan kuin Haapajärvelle. Yhteispisteet ratkaisee kuka on 105kg.Wahvin Woimamies SC voittaja

Risto Rouru ilmoittautuu Kuikan kisaan. En pääse Haapajärvelle, kun on kaverin häät. Laitoin Hirvelle tekstarin sunnuntaina, mutta mitään ei oo kuulunut.

Eli Espoosta tullaan kisaamaan!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom