1000 pulloa Pepsiä ja 13,3 Sony vaio?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meg4M4n
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
MJ45 sanoi:
Sony Vaio 1399e. Hobby Hall

Aika kaukana on ominaisuuksiltaan höpihöölin läppäri tuosta pepsi-läppäristä. Ja vaikka olisikin sama kone, niin silti tulee pepsi-läppäri huomattavasti edullisemmaksi.

verkkokauppa kertoo tämmösiä hintoja:
Sony VAIO S4HP/B - kannettava tietokone 13,3" näytöllä. - 2079.90 €
Sony VAIO VGN-S3XP - kannettava tietokone 13,3" näytöllä. - 2369.90 €

toi hoppyhooli taitaa olla 15" näytöllä (selvästi halvempi). vaioja on montaa mallia.

:offtopic: Onko kukaan maistanut uutta Pepsi Max cappuccinoa? Aivan taivaallisen makuista. :haart: Olen jo tänään juonut kaksi 1,5 litran pulloa. Hassua vaan ettei noiden cappuccino-pullojen etiketeissä ole noita kilpailukoodeja.

Olen kuullut, että Pepsi on sellaisen lanseerannut, mutten tiennyt sen Suomeen tulosta vielä mitään! Kauppaan heti tänään!

Kultakutri sanoi:
:offtopic: Onko kukaan maistanut uutta Pepsi Max cappuccinoa? Aivan taivaallisen makuista. :haart: Olen jo tänään juonut kaksi 1,5 litran pulloa. Hassua vaan ettei noiden cappuccino-pullojen etiketeissä ole noita kilpailukoodeja.

Argh, heti kauppaan ja jos ei lähicittarissa ole sitä niin räjäytän koko paskan. :evil:

Pepsin sivuilta.....

Joulun kovimmat lahjat -kampanja ylitti kaikki odotukset!
Pepsi Maxin käynnissä olevan Joulun kovimmat lahjat -kampanjan suuresta ja yllättävästä suosiosta johtuen kampanjaetiketillä varustetut Pepsi Max ja Pepsi -pakkaukset ovat loppumassa. Kampanjaetiketillä varustettujen pullojen riittävyys on nykymenekillä noin runsas viikko.
Pyydämme ottamaan tämän huomioon kun harkitsette Pepsi Max -pulloista saatavien koodien keräämisen aloittamista tai jatkamista tiettyä pistemäärää vaativien tavaralahjojen saamiseksi.

Kuminaama sanoi:
Ei vittu, kuulostaa härskiltä kuluttajien kusettamiselta.
Siltähän se saattaa kuulostaa, mutta eihän kukaan voi olettaa Hartwallin tuottavan normaalia enemmän Pepsiä kampanjaetiketillä ihan vain sen takia, että kaikki hamstraajat saisi mahdollisuuden ostaa niitä pakettiautolastillisia.

Onko tosta muuten ihan varmaa tietoa, että toi Vaio ei ole joku kampanjamalli missä olisi eri ominaisuuksia kuin yleisesti myytävässä Sony Vaio VGN-S4 koneessa?

Ren sanoi:
Onko tosta muuten ihan varmaa tietoa, että toi Vaio ei ole joku kampanjamalli missä olisi eri ominaisuuksia kuin yleisesti myytävässä Sony Vaio VGN-S4 koneessa?
pepsin sivuilla sanoivat että:
Sony Vaio -kannettava tietokone 1000 pistettä
...
Sony Vaio VGN-S4 Intel® Pentium® M 740 -suorittimella. Muistia 512 Mt. Näytön koko 13.3 tuumaa. Käyttöjärjestelmä Microsoft® Windows® XP Professional. Vaio VGN-S4 Intel® Pentium®:n arvo on noin 2000 euroa. Lisätiedot www.sony.fi

:D Nyt on sit tämäki nähty....kaveri kävi ostamassa 1000 pulloa maxia kerralla...on siinä limua kerrakseen..no ainaki saan vuoden pepsit siltä halvalla.:thumbs:

animal1 sanoi:
:D Nyt on sit tämäki nähty....kaveri kävi ostamassa 1000 pulloa maxia kerralla...on siinä limua kerrakseen..no ainaki saan vuoden pepsit siltä halvalla.:thumbs:
Mulle riittäis noin 1000 kuukaudeksi, ehkä jopa pidemmäksi aikaa, eli 83 vuodeksi. :D

Huppe sanoi:
Mulle riittäis noin 1000 kuukaudeksi, ehkä jopa pidemmäksi aikaa, eli 83 vuodeksi. :D

Taitaa mennä vanhaksi toukokuussa 2006 suurin osa noista kisapulloista, mutta kaippa noita voi juoda vielä vuoden päästäkin, jos oikein säilöö.

Joo, itse oon juonu reilun vuoden vanha limpsaa, eikä se miksikään ollu menny, viileässä (varaston lattia) ja suojassa auringon valolta, se riitti.

Panimoyhtiö Hartwallin etikettikampanja, jossa tuhannen Pepsi-pullon ostajalle luvataan kannettava tietokone, on joutunut laajojen huijausyritysten kohteeksi, kertoo lauantain Keskisuomalainen. Suosion yllättämä yhtiö kertoo nyt verkkosivuillaan, että kampanja päättyy noin viikon kuluttua.

Hartwallin varatoimitusjohtajan Ralf Hollménin mukaan kolmasosa yhtiön Internet-sivuille syötetyistä etikettien koodeista paljastui väärennetyiksi. Käytännössä huijarit tehtailevat vääriä tunnuksia tarkoitusta varten luotujen tietokoneohjelmien avulla.

Alun perin keräilyajan piti jatkua tammikuun puoliväliin saakka. Syyksi kampanjan aikaistettuun päättämiseen yhtiö ilmoittaa kilpailuetiketeillä varustettujen pullojen loppumisen kaupoista. Kampanja on saanut aikaan ennennäkemättömän limsan hamstrauksen. Jyväskylässäkin Pepsiä on ostettu kerrallaan jopa tuhannen pullon erissä.

Hollménin mukaan 2 000 euron arvoisiksi sanottuja palkintotietokoneita on lähtenyt asiakkaille kymmenen kappaleen päivävauhtia. Väärinkäytösten vuoksi Hartwall joutui myös muuttamaan kisan sääntöjä kesken kampanjan.

Aiemmin ehdoissa luki, että "vaadittaessa lunastuksen yhteydessä kuluttajan on esitettävä kerätyt koodit tai ostotositteet". Uusissa ehdoissa "tai" korvattiin sanalla "ja". Muutos voi tehdä satoja pulloja ostaneiden urakasta hyödyttömän. Mikäli asiakas ei ole ymmärtänyt säästää ostokuitteja, palkintoja ei luovuteta.

http://www.verkkouutiset.fi/juttu.php?id=82367

Heh, aika säädöksi kyllä menee. Olisi kilpailukoordinaattorit voineet loppuun asti ajatella tämän kisan. 8 numeron kombinaatioita ei kuitenkaan älyttömästi ole, jos miljoonia koodietikettejä kuitenkin painettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom