MJ45 sanoi:Sony Vaio 1399e. Hobby Hall
Otas eka selvää onko kyseessä sama malli...voin sanoa että ei ole.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kultakutri sanoi:Onko kukaan maistanut uutta Pepsi Max cappuccinoa? Aivan taivaallisen makuista. :haart: Olen jo tänään juonut kaksi 1,5 litran pulloa. Hassua vaan ettei noiden cappuccino-pullojen etiketeissä ole noita kilpailukoodeja.
Siltähän se saattaa kuulostaa, mutta eihän kukaan voi olettaa Hartwallin tuottavan normaalia enemmän Pepsiä kampanjaetiketillä ihan vain sen takia, että kaikki hamstraajat saisi mahdollisuuden ostaa niitä pakettiautolastillisia.Kuminaama sanoi:Ei vittu, kuulostaa härskiltä kuluttajien kusettamiselta.
pepsin sivuilla sanoivat että:Ren sanoi:Onko tosta muuten ihan varmaa tietoa, että toi Vaio ei ole joku kampanjamalli missä olisi eri ominaisuuksia kuin yleisesti myytävässä Sony Vaio VGN-S4 koneessa?
Sony Vaio -kannettava tietokone 1000 pistettä
...
Sony Vaio VGN-S4 Intel® Pentium® M 740 -suorittimella. Muistia 512 Mt. Näytön koko 13.3 tuumaa. Käyttöjärjestelmä Microsoft® Windows® XP Professional. Vaio VGN-S4 Intel® Pentium®:n arvo on noin 2000 euroa. Lisätiedot www.sony.fi
Mulle riittäis noin 1000 kuukaudeksi, ehkä jopa pidemmäksi aikaa, eli 83 vuodeksi. :Danimal1 sanoi::D Nyt on sit tämäki nähty....kaveri kävi ostamassa 1000 pulloa maxia kerralla...on siinä limua kerrakseen..no ainaki saan vuoden pepsit siltä halvalla.:thumbs:
Huppe sanoi:Mulle riittäis noin 1000 kuukaudeksi, ehkä jopa pidemmäksi aikaa, eli 83 vuodeksi. :D