100/100 Nettiyhteys 15 eurolla kuussa?(pääkaupunkiseudulla)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nauski
  • Aloitettu Aloitettu
Mike sanoi:
Täsmälleen samaa mieltä. 8/1 pitäis riittää jokaiselle, jos tosiaankin vain imuttaa. Sitten on jo omituista kun sanotaan, että uppi on huono. Kenen elämää se parantaa, että pystyy uppimaan warea lujempaa? Kuinka moni saa yleensä edes kasimegasesta mitään hyötyä? Se pullonkaula on ihan muualla kuin himakonnussa.
Sen takiahan sitä warea pitää pystyä uppimaan lujaa että pysyy ratiot kunnossa. Kun monessa torrentmestassa pitää rekisteröityä ja sitten uppia vähintään saman verran mitä imuttaa. Ja tosiaan esimerkiksi peliservuja tollasen letkun päähän saisi oikeen nokkelasti. Mä ainakin laittaisin heti peliservuja pystyyn sen verran mitä rauta antaa periksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt kun toi liittymä haiskahtaa jne...niin tuolla on kuitenkin siellä täällä mainintoja teksteissä koti liittymistä pääkaupunkiseudulle joissa nopeus olisi kohtuu hinnalla 10/10mb...voiko joku laittaa tälläisestä linkin tai vihjata kuka palvelua tarjoaisi? :D

Itselläni tällä hetkellä käytössä welhon 6m liittymä, mutta paluu on nopeudella 0.5mb eli aivan shaissea. :( Olisi kiva tuollainen 10 meganen anto! ;)

Tiilisukassa sanoi:
Ensimmäisenä tässä tuli mieleen ihan käytännönkysymys:

Mistä rahat noin 20 uuteen kovoon ja koteloon niille?

Ja jos lataan tollasessa yhteydellä täydellä höyryllä, niin riittääkö peruskovon kirjoitus-nopeus enää tallentamaan ladattua dataa?

Dvd-levytkin keksitty, sellaisen reilut 10 gigaa eurolla tilaa.
Peruskovon kirjoitusnopeus riittää kyllä tuollaiseen. 133Mbps tai enemmän vrt. 100Mbps.

Ja kyllä tuo olisi todella kova palvelinten ylläpidossa, sekä myös siinä waretuksessa :evil:

Onko se kaikki imetty tavara pakko säilöä johonkin? Mä ainakin poistan videot sitä mukaa kun olen ne katsonut.

Onhan se kiva, kun on tavarat tallessa myöhempää katselua varten.
Voi sitten joku sateinen-sunnuntai valita minkä niistä muutamasta kymmenestä TV-sarjasta(jokaisessa tusinan verran tuotanto kausia) tai muutamasta sadasta leffasta haluaa katsoa.

Niin ja onhan mulla niitä DVD:eitäkin tossa ihan hyvät läjät. Mutta jos lataa 100MBps niin eihän sitä kerkiä polttamaan kaikkia, pitää olla "puskuri".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom