10 minuutin käsitreeni kokemukset

Terve.
Olen seuraillut keskustelujanne jonkin aikaa. On poltellut kysymys mielessä jo vähän aikaa mutta tänään uskalsin sitä kysyä ja tehdä omat tunnukset. Minua kiinnostaisi teidän kokemuksenne Manfred Höberlin 10 minuutin käsitreeni ohjelmasta. Eli millaisia kokemuksia te olette kokeneet? Kuinka paljon kätenne ovat sillä kasvaneet (tai ovatko)? ja missä ajassa? Kuinka monta kertaa viikossa olette sitä tehnet? Yritin etsiä vanhoja juttuja searchista (en löytänyt ihan sitä mitä hain) etten turhaan kyselisi samoja asioita. Täällä sivulla herrasta ei ole näköjään suuremmin pidetty mutta ne jotka ovat ohjelmaa testanneet voisivat minulle neuvoja antaa. Olen vasta aloittelija ja tarvisin vastauksia teiltä viisaammilta :worship: . Kiitos mahdollisista vastauksista ja anteeksi jos tietoja löytyy jo täältä...

Viime syksynä noudatin 10 min. käsitreeni-kirjan ohjeita siinä mielessä, että vaihdoin liikkeitä joka treenissä. Käteen tuli 1 cm mittaa. Nyt olen tehnyt aina samoja liikkeitä helmikuusta asti, ja syönyt terveellisemmin ja kädestä on lähtenyt 0,5 cm.

Touu sanoi:
Tota noi, tämmösestä kommentista tuli mieleen, et eikö Pakkikselle vois perustaa jonkun huumoriosion erikseen, jonne vois laittaa kaikki ne kommentit, joita ei muilla osioilla kehdata kirjoittaa. Ei olis mitään sensurointia, vaan jokainen sais kirjottaa mitä mieli lystää. Sinne siirrettäis kaikki postit jotka on poistettu muista threadeista. Miten on, Mike ja muu ylläpito?
Jippii/suomi24 sopii tähän ihan hyvin.. Tähän nyt enää mitään JAUHAPASKAA-osiota tarvita...

Enpä totakaan threadia löytäny. Oon tyhmä. :wall: . Olikin kirja itsellä lainassa. Lähinnä mietin vain sitä että kannattaako ohjelmaa aloittaa ja niitä cm kehityksiä. Montakohan kertaa ohjelma pitäs tehä viikossa jos teen jakson pelkkiä käsiä...? Ja jos Msj81 näkee tämän viestin niin: missä ajassa ja millä harjoitus määrällä hänen seiska luokkalainen kaverinsa oli kätensä kasvattanut???

Voi ei. Touu kommentoi mun laittamaa viestiä. Ollaan vissiin samalla aaltopituudella tai jotain. :rolleyes:

Mun mielestä ei tarvi erillistä paskanjauhanta osiota. Joskus kylläkin syyllistyn siihen itsekin, mutta ei kaikkea tarvi niin vakavasti ottaa.

edit. vielä tosta alkuperäisestä kysymyksestä. Suosittelisin vaan vetämään monipuolista perustreeniä. Kädet kasvaa siinä missä kaikki muutkin lihakset. Lue vaikka Tomin kirjoittama "hauistreenin ABC tjsp.". Myös kovat rinnalle ja olkapäillle tehtävät punnerrukset ja selkäliikkeet rasittaa käsiä varsinaisen käsitreenin lisäksi. Tietysti välillä voi antaa shokkihoitoa jollain erikoistekniikalla, vaikkapa sitten sillä 10 minsan treenillä.

Yhtään väheksymättä Manfredin käsitreeniä mutta kyllä nuo hanskat on rakennettu muullakin kuin tehokkaalla käsitreenillä, aika varman näköiset synthol hanskat.

Back
Ylös Bottom