10 000 leuanvetoa(10 tuhatta täynnä)

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Solid Necro Mercurianin äänellä sanoi:
En mää ny ku huomenna vasta olis selkäpäivä...
Okei, huono.. mutta Mercurian tosiaan vois poksauttaa! Tai JTO, joka on tehnyt 20% näistä leuoista :D

9955+6= 9961

Pileeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :kippis1: :hyper: :rock:

karjala_imago_200dpi.jpg

EDIT. vamma, siks koska jto olis sairaalakunnossa sitten :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
WHOOOOOOO!

Kyllä nyt on hyvä fiilis!

Kiitos kaikille talkoisiin osaa ottaneille! Kuten arvelinkin, täältä löytyi hiukka enemmän kollektiivista jerkkua kuin meidän toimistolta.

Ja kiitos Mikelle kun laittoi tämän ketjun "tapetille".

hauskaa puuhaa :) ei tosin siltä tunnu ihan nyt, mutta muutaman päivän ku jyrryttelee selkää vahauskoneella, se on ku uus :D

En olisi ikinä uskonut, että näin nopeasti menee 10 k rikki. 3 päivää, 4 tuntia ja 30 minuuttia... noin suunnilleen.

Hauska tehtävä oli, ja tavoite tuli saavutettua aika nopeasti:) Mitäs jos seuraavaks tavoitteeks otetaan 100 000?:whip: Tulis varmaankin parissa viikossa täyteen, ja jos intoa vielä riittää niin seuraava tavoite miljoona leukaa?:D :lol2:

Nojoo..ehkä vähän huono juttu...

Piru kun ei ehtinyt enää illalla tehtävät leuat tuohon kymppitonniin. Aloitetaanko uusi tavoite, 100 000 etunojapunnerrusta? Siihen olisi jo muutama punnerrus valmiina...

Mercurianille kiitos hienosta ideasta! Tätä projektia oli mukava seurata :)

10 000 leukaa = talkoot = mukavaa, kivaa, hauskaa.

100 000 leukaa tai enemmän = työtä = ei mukavaa, ei kivaa, eikä hauskaa.

100 000 etunojapunnerrusta?

Eiköhän tämä ole tämmöinen siisti kertalaaki, pysyy arvossaan kun ei jatketa, tai tehdä mitään uutta proggista.

Samaa mieltä. Mun puolesta tämä oli tässä. Vaikkei mulla mitään tän jatkamista vastaan ole, kymppi meni rikki ja se riittää mulle tän osalta.

Komppaan myös Joni.K:ta hänen kommentissaan yllä.

Back
Ylös Bottom