sattuipas silmään: kehen freedomer tuolla kommentillas viittaat? oletan jotenkin, että muhun, koska nyt hieman reilummin noita tulee vedeltyä tässä. ellet osaa muuta kuin typerän kommentin heittää, vedä edes se oma 13 ja ynnää pottiin, äläkä inise siellä. saamarin pelle.
:jahas:
Hah! :D Toinen oli leveällä myötäapinaotteella ku kokeilin ja toinen niskan taakse (voidaanko laskea edes leuanvedoksi?) Sitten vedin vielä yhden tuetun yhden käden leuan, mutta sitä en laskenut mukaan. Lasketaanko sellasetkin muuten? Tai jos on niin HC, että vetää ihan oikeen yhden käden leuan.
Tavallaan masentavia nuo jto:n lukemat, onkohan sillä kello soittamassa, että vetelepä taas muutama sata putkeen. :jahas: No mutta taas muutama hassu lisää mun puolesta. Ja on ne sentään puhtaita suorilta käsiltä.
elasto: juu kyl kaikki lasketaan, mitkä suorilta lähtee ja kaikki leuat ylittää tangon yks puhdas ykl kyl ansaitsis ainakin 10 normaalileukaa IMO
arska: ei tää taida kilpailu olla sentään. varmasti täällä on paljon kovempia vetäjiä kuin minä, joten se siitä. monethan vetelee toistomaksimeja siellä 50:n paikkeilla jne. kunhan nyt napsitaan toi tasaluku haltuun, kun tuli leikkiin ryhdyttyä. jos huomenna jaksais vielä sen 199 vedellä. sitten piisaa kyllä mulle. aika kuitti olo ja selässä ja hanskoissa melkonen tärinä koko ajan. no jos nyt nukuttua sais, ois kiva
emma: heh, ei oo kello soittelemassa, mutta tässä on nyt hetken aikaa ollu sidottuna kotiin, joten tää leikki sattu hyvään saumaan. eilen alotin muistaakseni klo 7.30 ja joskus illalla lopetin. en mä putkeen vetele ku jotain 10-15 pitusia sarjoja.