Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
20%:lle ihmisistä kehittyy fyysinen riippuvuus nikotiiniin. useimmat siis ovat vain tapatupakoitsijoita.Joze86 sanoi:Parempi se on varmaan jättää päivän saldoksi 0 tupakkaa. tupakka on pahasta! .
syö vaikka prode patukka tuon yhen tupakan sijasta niin menee parempaan tarkoitukseen!, ja kun tuohon tupakkaan tahtoo jäädä niin helposti koukkuun vaikka polttaisitkin sen vain 1 kpl päivässä. :curs: .
kohta se annostus onkin jo 2,3,4,5,6, ja kohta jo vedät askin päivässä ja uskottelet itsellesi ettei tää oo pahasta, vaikka keukosi on tumman mustat TERVASTA ja muista myrkyistä- .
saarnaa taikka ei . :D
jesus adidas sanoi:haittavaikutuksia sikareilla sitten on? Suusyöpä tms?
Ribee sanoi:20%:lle ihmisistä kehittyy fyysinen riippuvuus nikotiiniin. useimmat siis ovat vain tapatupakoitsijoita.
Ja 1 tupakka päivässä vastaisi ehkä baari-iltaa kerran viikossa, vaikka ei siis itse tupakoisi. tai luulisin että tuo baari-ilta on vielä epäterveellisempi.
ei nyt ole lähdettä, kun olen tuon jostakin lukenut jokin aika sitten. mutta kyllä siitä jokin tutkimus oli.maximillian sanoi:Mistä sä ton 20% repäisit? Onko lähdettä?
Paria henkilöä lukuunottamatta joka kerta olen todistanut tupakkalakkoa yrittävän valittavan päänsärkyä tai muita fyysisiä viekkareita.
Lampunjalka sanoi:Min en ymmärrä noita "poskareita" ollenkaan. Sillon tällön menee tupakka tai puoli ja varmasti keuhkojenperukoille saakka.