~1 tupakka päivässä.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jukkor
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Luulis että samat myrkyt saat kun käyt kaupungilla ja hengittelet pakokaasuja yhden tupakan verran. Toisin sanoen luulisin ettei se nyt maailmaa kaada jos polttaa sen yhden.

Parempi se on varmaan jättää päivän saldoksi 0 tupakkaa. tupakka on pahasta! :).
syö vaikka prode patukka tuon yhen tupakan sijasta niin menee parempaan tarkoitukseen!, ja kun tuohon tupakkaan tahtoo jäädä niin helposti koukkuun vaikka polttaisitkin sen vain 1 kpl päivässä. :curs: .
kohta se annostus onkin jo 2,3,4,5,6, ja kohta jo vedät askin päivässä ja uskottelet itsellesi ettei tää oo pahasta, vaikka keukosi on tumman mustat TERVASTA ja muista myrkyistä- .
saarnaa taikka ei :david: . :rolleyes: :D

Joze86 sanoi:
Parempi se on varmaan jättää päivän saldoksi 0 tupakkaa. tupakka on pahasta! :).
syö vaikka prode patukka tuon yhen tupakan sijasta niin menee parempaan tarkoitukseen!, ja kun tuohon tupakkaan tahtoo jäädä niin helposti koukkuun vaikka polttaisitkin sen vain 1 kpl päivässä. :curs: .
kohta se annostus onkin jo 2,3,4,5,6, ja kohta jo vedät askin päivässä ja uskottelet itsellesi ettei tää oo pahasta, vaikka keukosi on tumman mustat TERVASTA ja muista myrkyistä- .
saarnaa taikka ei :david: . :rolleyes: :D
20%:lle ihmisistä kehittyy fyysinen riippuvuus nikotiiniin. useimmat siis ovat vain tapatupakoitsijoita.

Ja 1 tupakka päivässä vastaisi ehkä baari-iltaa kerran viikossa, vaikka ei siis itse tupakoisi. tai luulisin että tuo baari-ilta on vielä epäterveellisempi.

jesus adidas sanoi:
haittavaikutuksia sikareilla sitten on? Suusyöpä tms?

Suusyöpä, kurkunpäänsyöpä ja pienempänä riskinä myös keuhkosyöpä koska totta kai sitä savua myös ajautuu pieninä määrinä keuhkoihin.

Ribee sanoi:
20%:lle ihmisistä kehittyy fyysinen riippuvuus nikotiiniin. useimmat siis ovat vain tapatupakoitsijoita.

Ja 1 tupakka päivässä vastaisi ehkä baari-iltaa kerran viikossa, vaikka ei siis itse tupakoisi. tai luulisin että tuo baari-ilta on vielä epäterveellisempi.

Mistä sä ton 20% repäisit? Onko lähdettä?

:eek:

Paria henkilöä lukuunottamatta joka kerta olen todistanut tupakkalakkoa yrittävän valittavan päänsärkyä tai muita fyysisiä viekkareita.

maximillian sanoi:
Mistä sä ton 20% repäisit? Onko lähdettä?

:eek:

Paria henkilöä lukuunottamatta joka kerta olen todistanut tupakkalakkoa yrittävän valittavan päänsärkyä tai muita fyysisiä viekkareita.
ei nyt ole lähdettä, kun olen tuon jostakin lukenut jokin aika sitten. mutta kyllä siitä jokin tutkimus oli.

Muistaakseni jossain terveystiedon tunnilla oli puhetta joskus aikoja sitten, että voi polttaa 4 röökii päivässä ja haitta on suunnilleen sama kuin hengitetystä maantiepölystä jonka saa kaupungissa päivittäin. Ei oo lähdettä muuta kuin oma muisti.

Onhan nekin röökit täysin turhia. Luultavasti se on silloin vaan sellanen sosiaalinen tapa. Ite vedän röökii, perkeles. Pitäs taas yrittää lopettaa.

Mä entisenä tupakoitsijana, lakossa 4 vuotta :rock:
sanoisin että polttaa sitten kerralla enempi, sillä se on yhtä suuri haitta polttaa muutama ku koko aski. Ja siitä se lipee. Mulla oli sillo joskus ku ammoisina aikoina lakkoja koitin, että poltan vaan muutamat sauhut tai jämät päivässä. Eihä siitä mitää tullu :hyper: . Pare olla kokonaan ilman. Maistuu ja tuoksuu paremalle koko maailma! :)

Lampunjalka sanoi:
Min en ymmärrä noita "poskareita" ollenkaan. Sillon tällön menee tupakka tai puoli ja varmasti keuhkojenperukoille saakka.

En minäkään. Eihän siitä edes tule sitä rentouttavaa fiilistä jos poskeen vetää. Lisäksi se näyttää tyhmältä :) . Mää poltan sillonku huvittaa. Keskimäärin ehkä 5 tupakkaa viikossa. Joskus voikin sitten mennä iso aski illassa jos tuntuu. Mun mielestä elämässä ei kannata joka asiassa tehdä niinku ois terveellisintä tai järkevintä. Välillä kannattaa nauttiakkin.

Eli jos se polttelu pysyy siinä ~1 savuke päivässä, siitä tuskin tulee kovin dramaattisia haittoja.

HELPOSTI saan pidettyä sen tuossa yhdessä tupakassa/päivä! :) Nyt en jopa ole polttanut viime perjantain jälkeen yhtään savuketta eli melkein viikkoon. Sitä ennen en muista millon ois pidempi tauko ollu. Kun joku tuota niin jossitteli.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom