1-jakoinen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timo86
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eli dieetti alkoi tänään ja siirryin samalla 1-jakoiseen ohjelmaan. Ajattelin tehdä niin, että 1vk 10 toistoa, 2vk 8, 3vk 6 ja sitten taas 10,8,6 jne. Nyt kyselisinkin, että millaisia prosentteja maksimista kannattaisi kayttää noissa 10, 8 ja 6 sarjoissa? Kiitos vastauksista jo etukäteen!

Se riippuu ihan omasta anaerobisesta kestävyydestäsi.

Jos kahdella kaverilla on maksimi 100kg, niin toinen voi saada 80kg:llä 4 toistoa ja toinen 12 toistoa.

Pyri pysymään painoissa 60-90% maksimista. Kannattaa varmaan jättää se viimeinen toisto varastoon.

Jep, rohkeesti vaan kokeilemaan mitkä on ne sopivat sarjapainot juuri sinulle. Kannattaa alottaa aluksi vaikka vähän kevyemmistä eli sellasista millä ainakin varmasti saat kyseiset sarjat tehtyä ja siitä on hyvä sitten alkaa joka treenikerta nostamaan niitä sarjapainoja.

Samoin, onnea myös sinne! Itselläni on tarkoitus tehdä aerobista kolme kertaa viikossa ja puntti myös kolme kertaa viikossa, joten yksi päivä viikossa jää "vapaaksi." Tarkoitus olisi tehdä ihan perusliikkeitä kuten penkki, kyykky, pystypunnerrus, kulmasoutu ja mv.

Mulla on muuten Timo ihan sama homma. Nyt aletaan laittamaan itteemme kuntoon! Mun pitää tehä vaan salilla myös hermona aerobista, että saan tätä fläsää poikkeen myös. Jos kiinnostaa lukasta, ni tuolla on tuo "Liikakilot, tupakka, viina, tietokone ---> kuntopyörä ja mies kuntoon!" topicci jos haluut tietää mun tilanteen, ja tottakai jos et oo lukassu ja kiinnostaa. Huomenna pakko käydä hakee sarjalippuja ja alkaa reenata. Onnea matkaan!

Meinasitko muuten tehä montakin liikettä? Ite ajattelin tehä miltei jokaisen laitteen läpi kolmasti mitä salilta löytyypi, vaikka haluisin painottaa sitä reenaamista tiettyihin paikkoihin, mut se ei kannata.

Suositut

Back
Ylös Bottom