Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Counani sanoi:Se nyt ei oo tiettykään paskankaan väliä kuinka iso se ruokalusikka on. Pääasia että itse tietää ja sen mukaan laskee.
Counani sanoi:Oliiviöljyä itse vetelen about 10rkl päivässä lähinnä tarvittavien kalorien kokoon saamiseksi, mutta myös sen kiistattomien terveysvaikutuksien takia. Makuun tosiaan tottuu, ja itse pystyn ottamaan sitä ihan paljaaltaankin jo. Esim. Kreetalaiset syövät n.80g oliiviöljyä päivässä henkeä kohti muun terveellisen ruuan ohella ja terveitä ovat perkeleet. Helppo tuosta on noita kaloreita ottaa. Itse välttelen liikoja hiilareita ja hankalaa on saada kaloreita kasaan.
http://www.food-info.net/finland/topics/to.php?c=olive01
http://www.food-info.net/finland/topics/to.php?c=olive06
http://www.biovita.fi/suomi/terveyssivut/skvaleeni.html
Meikäläisen ruokalusikalliseen menee 7-8g öljyä.
Alex_M sanoi:minkä "merkkistä" oliiviöljyä sä vetelet? onko väliä? löytyykö vaikka k-kaupan hyllyltä? miten jaottelet tuon 10rkl päivää kohden?
itellä on noi rasvojen nauttimiset nimittäin aika hakusessa. noudatan vähärasvaista ruokavaliota muuten, mutta mistä ne rasvat kannattais ottaa, kun ilmankaan ei taida tulla toimeen. oliiviöljystäkö?
Alex_M sanoi:minkä "merkkistä" oliiviöljyä sä vetelet? onko väliä? löytyykö vaikka k-kaupan hyllyltä?
miten jaottelet tuon 10rkl päivää kohden?
itellä on noi rasvojen nauttimiset nimittäin aika hakusessa. noudatan vähärasvaista ruokavaliota muuten, mutta mistä ne rasvat kannattais ottaa, kun ilmankaan ei taida tulla toimeen.
oliiviöljystäkö?
Counani sanoi:Onkos tuo Euroshopperin litran pullo muuten kylmäpuristettua vai tavallista, meinaan siinäkin on kyllä eroja rasvahappokoostumuksen suhteen.
ozmoo sanoi:Aineenvaihduntani on erittäin nopea, joten jos syön 300-500 kcal yli kulutuksen ei tule mitään muuta kuin enemmän paskaa pönttöön
seppo-x sanoi:¿Qué?
Kylläpä on nopea aineenvaihdunta
Ei vaan, eiikai tuo ole edes mahdollista. Jos syöt 300-500kCal yli kulutuksen, niin silloin paino nousee. Jos syöt saman verran kuin kulutat, niin paino pysyy samana ja miinuskaloreilla paino taas vähenee. Näin mulle on isot pojat kertoneet.
Laitahan ant ne lasit päähän Halmeella ei tod ole ollut gladiaattoreissa 10%rasvoissa. Ehkä joskus 18-20vuotiaana sen rasvat on ollut alle 10%. Tokihan hän itse sanoi että paini japanissa 160kg 10%rasvoissa mutta ihan kaikkia ei pidä ottaa niin tosissaan.ant sanoi:halmekin söi 10 000 kaloria päivässä ja omasi 10% rasvaprosentin kun oli parhaimmillaan esim. gladiaattoreissa. Sanon vaan, koska halmekin on ollut kukkakeppi.
.
on.screwdriver sanoi:Onkos tuo kalaöljy ihan maitokauppatavaraa?
Hae Citymarketista Vitamar-kalaöljyä. 2tl päivässä on suositus ja 250ml pullo maksaa 7.40e. Sitruunalla maustettu, ja ainakin meidän kakaroillakin menee alas hyvin. Ylivoimaisesti eniten epa- ja dha-rasvahappoja päivittäisannoksessa.screwdriver sanoi:Onkos tuo kalaöljy ihan maitokauppatavaraa? ei ole osunut vielä silmään kaupassa tuota.
screwdriver sanoi:Onkos tuo kalaöljy ihan maitokauppatavaraa? ei ole osunut vielä silmään kaupassa tuota.
:lol2: Mietin samaa!seppo-x sanoi:¿Qué?
Kylläpä on nopea aineenvaihdunta
Ei vaan, eiikai tuo ole edes mahdollista. Jos syöt 300-500kCal yli kulutuksen, niin silloin paino nousee. Jos syöt saman verran kuin kulutat, niin paino pysyy samana ja miinuskaloreilla paino taas vähenee. Näin mulle on isot pojat kertoneet.