Kerrompa vähän omia kokemuksia tästä. Aloitin salilla käymisen tuossa elokuussa kun piti jotenki alkaa läskiä hävitämään. Aluksi temmoin Elaston ohjelmalla, joka oli kyllä virhe heti alkuun! Sitten joskus lokakuussa vaihdoin G6:een, jota tein jouluun asti ja sain hyviä tuloksia. Paino tippui reilut 10 kg, ja muutenkin kroppaan tuli lihaksia lisää. Nyt olen sitten tammikuun alusta aloittanut SS:llä, eli noin kuukauden ajan olen ehtinyt sillä jumapata. Oman painon suhteen ei ole tapahtunut suuria muutoksia (+/- 1kg) mutta peilistä näyttää että ylimääräsitä fläsää on vähän kertynyt 
Sarjapainot on kehittynyt seuraavasti
Kyykky 3x5x70 kg -> 3x5x100 kg
Penkki 3x5x50 kg -> 3x5x65 kg
Mave 1x5x50 kg -> 1x5x65 kg
Pystäri 3x5x35 kg -> 1x5x40 kg (pitänyt ottaa välillä vähän takaisin)
Rinnalleveto 3x5x45 kg -> 1x5x57,5 kg
Painoja olen lisäillyt joka liikeeseen 2,5 kg/kerta. Kaikissa muissa on siis menty ylöspäin kokoajan, paitsi pystärissä piti laskea 45 kg:n kohdalla kun alko tuleen rajat vastaan.
Apulikkeinä olen käyttänyt dippejä (3x8-12) ja leuanvetoa (3xMAX), joista erityisesti dippi on mennyt nousujohteisesti, leuanveto jumittanu 4-5 leuan tuntumaan.
Oisko vinkkejä, miten tuota kannattais jatkaa jos haluaa ettei sitä fläsää kauheesti kerry?
Muuten on kyllä hyvä ohjelma aamusalille ennen töitä
Sarjapainot on kehittynyt seuraavasti
Kyykky 3x5x70 kg -> 3x5x100 kg
Penkki 3x5x50 kg -> 3x5x65 kg
Mave 1x5x50 kg -> 1x5x65 kg
Pystäri 3x5x35 kg -> 1x5x40 kg (pitänyt ottaa välillä vähän takaisin)
Rinnalleveto 3x5x45 kg -> 1x5x57,5 kg
Painoja olen lisäillyt joka liikeeseen 2,5 kg/kerta. Kaikissa muissa on siis menty ylöspäin kokoajan, paitsi pystärissä piti laskea 45 kg:n kohdalla kun alko tuleen rajat vastaan.
Apulikkeinä olen käyttänyt dippejä (3x8-12) ja leuanvetoa (3xMAX), joista erityisesti dippi on mennyt nousujohteisesti, leuanveto jumittanu 4-5 leuan tuntumaan.
Oisko vinkkejä, miten tuota kannattais jatkaa jos haluaa ettei sitä fläsää kauheesti kerry?
Muuten on kyllä hyvä ohjelma aamusalille ennen töitä