Argh! Mikähän tuossa pystypunnerruksessa meikäläisellä mättää?! Olisko jollain vinkkejä sen nostamiseen?
3x5 sarjat: Kyykky 90kg, Penk. 65kg, Mave 100kg, Kulmasoutu 55kg.. Ja pystypunnerrus 22,5kg!
Eihän noi muutkaan painot vielä mistään ole kotoisin, mutta eikö pystypunnerrus mulla jotenkin ole jäljessä vrt. muihin? Jotenkin vaan en ole päässyt tuosta 27,5kg ylöspäin, nyt perjantaina tuli stoppi ja joutu laskemaan taas 22,5kg...
Sanokaapas, nouseeko teillä kantapäät / heijaatteko painoa ollenkaan kun teette pystypunnerruksen? Itse olen tehnyt niin, että kroppa pysyy ihan paikallaan jäykkänä, vain olkapäät ja kädet liikkuu periaatteessa. Laskenut olen tangon tohon solisluun/leuan alapuolelle. Onko jotain liikkeitä jotka tukevat pystypunnerrusta? :D Olkapäät mulla vaan on pirun heikot..... Lihaa kun sais niihin.
Kyllähän siinä on pakko vähän liikkua. Jalat kyllä on tukevasti massa, polvet ei koukistu eikä alaselkä mee kaarelle, mutta kyllä mä ainakin silleen heijjaan että otan lähdöstä, jonka teen aina mahdollisimman rähähtävästi, kroppaa vähän taaksepäin ja sitten kun tanko on ylittänyt otsankorkeuden työnnän/vedän itseni tangon alle niin että tanko tulee jonnekki takaraivon yläpuolelle. Ei sitä oikeeta liikerataa saa tehtyä täysin paikallaan seisten. mullakin muuten jumitti jonnekkin 40-45 tienoille mutta nyt ollaan jo viidenkympin paremmalla puolella. (eri ohjelma tosin käytössä) Tuolta vähän ohjeita: http://ditillo2.blogspot.com/2009/01/press-part-one-bill-starr.html
Niija kyllä sulla mavekin näyttää laahaavan. Kyykky on aika kova verrattuna maveen.