No jos ajatellaan, että sitten tekisi 1-jakoisella ohjelmalla esim. kolme kertaa viikossa, niin minkälainen ohjelma silloin olisi`?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No jos ajatellaan, että sitten tekisi 1-jakoisella ohjelmalla esim. kolme kertaa viikossa, niin minkälainen ohjelma silloin olisi`?
Jos aikoo jokaisen lihaksen kasvattaa maksimikokoonsa, niitä täytyy treenata jokaista erikseen, ei vain moninivelliikkeillä epäsuoraan luottaen.
Esim. jos tekee 1-jakoista 3 päivänä viikossa, niin kyllä varmasti esim. kädet, sivuolkapäät ja pohkeet jäävät kyllä varmasti pienemmiksi kuin ne suoralla treenillä saisi.
Jos aikoo jokaisen lihaksen kasvattaa maksimikokoonsa, niitä täytyy treenata jokaista erikseen, ei vain moninivelliikkeillä epäsuoraan luottaen.
Esim. jos tekee 1-jakoista 3 päivänä viikossa, niin kyllä varmasti esim. kädet, sivuolkapäät ja pohkeet jäävät kyllä varmasti pienemmiksi kuin ne suoralla treenillä saisi.

Kyykkyä olen tehnyt ennenkin, en vaan osannut tekniikkaa, mutta laitan kyykyn vaikka perjantaille.
Leukojakin olen vedellyt kyllästymiseen asti kun kotona treenasin, niin ajattelin laitta maanantaille ylä/alataljan.
Eli tässä olis nyt vähän muunneltuna. Onko ohjelma tasapuolisen ja hyvän näköinen?
Maanantai
Prässi 3x
Penkki 2x
Ylä/Alatalja 3x
Pystypunerrus 2x
Hauis tanko 2x
Pohkeet 2x
Keskiviikko
Mave 3x
Vinopenkki 2x
Kulmasoutu 3x
Viparit sivulle 2x
Ranskalainen 2x
Istumaannousut 3x
Perjantai
Kyykky 3x
Kapea penkki 2x
Leuanveto 2x
Face pull 2x
Hauis kp 2x
Pohkeet 2x
Kyykkyä olen tehnyt ennenkin, en vaan osannut tekniikkaa, mutta laitan kyykyn vaikka perjantaille.
Leukojakin olen vedellyt kyllästymiseen asti kun kotona treenasin, niin ajattelin laitta maanantaille ylä/alataljan.
Eli tässä olis nyt vähän muunneltuna. Onko ohjelma tasapuolisen ja hyvän näköinen?
Maanantai
Prässi 3x
Penkki 2x
Ylä/Alatalja 3x
Pystypunerrus 2x
Hauis tanko 2x
Pohkeet 2x
Keskiviikko
Mave 3x
Vinopenkki 2x
Kulmasoutu 3x
Viparit sivulle 2x
Ranskalainen 2x
Istumaannousut 3x
Perjantai
Kyykky 3x
Kapea penkki 2x
Leuanveto 2x
Face pull 2x
Hauis kp 2x
Pohkeet 2x
Mitäs selkäliikkeitä (yläselälle) tai montaako raati suosittelee samassa reenissä tehtäväksi? Yksi / reeni ja kierrätetään liikkeitä esim. ma leuat, ke kulmas. ja pe y-talja? Vai samaan kertaan ensin leuat sitten työntävä liike väliin jonka jälkeen kulmasoutu?
Toistaiseksi en ole huomannut mitään haittaa vaikka tekee 2 liikettä yläselälle samalla kertaa.
Mitä mieltä?
ma:
kyykky 5x10
kulmasoutu 3x10
dippi 3x10
reverse hyper 2x10
jalannostot 3xmax
ke:
etukyykky 3x10
hyvää huomenta 2x10
penkki 3x10
ylätalja kapealla otteella 3x10