No sitä en tiedä, eikä oo tavoitekaan jos kuukausitolkulla kestää. Kummoisia ongelmiakaan ei ollut kyllä olojen suhteen. Varmaan monen mielestä oli väärin kokeiltu ja en oo oikeesti ketoosia kokeillu, mutta itelle riittää kyllä ja en missään nimessä halua jatkaa pitkään tuolla lailla syömistä. Ellen ois kipeeksi tullut, viikon oisin enää jatkanu. Kiinnostus muutenkin on tehourheilussa, niin aika selvä peli senkin suhteen.
Kiva kyllä vertailla kokemuksia, pistähän kirjoittaen kun haluat jakaa.
Paino on tippunut reilusti. Olen verikoe-ihmisiä, joten sitäkin dataa saa tässä matkalla. Syön rasvani lähinnä avokado, pähkinät, oliiviöljy kombolla. Minulla on myöskin kolesterolilääkitys, joten katsotaan miten tuo LDL tässä käyttäytyy. Tarkoitus siis myös päästä statiineistä eroon.
Kognitiivisesti pääkoppa toimii paremmin, mutta sellainen outous on tullut huomattua, että vaikkakin ajatuksesta saa nopeammin kiinni ja keskusteluihin on helpompi reagoida (tämä töissä todella tärkeää), niin silti välillä tulee outoja ”blackoutteja” ihan perus-sanojen kans. Välttämättä ei kyllä liity tähän ketoon.
Salilla treenaaminen on kyllä aika meh; olen jo pitemmän aikaa treenannut koko kroppani supereilla läpi noin 3.5x per viikko; eli kolme/neljä liikettä, 3 sarjaa 12-20 toistot ja vika n. 6; jos menee seiska niin lisään painoa jne. Nuo kutoset menee hyvin, 12-20 sarjoissa ensimmäisessä pääsee sinne 20 toistoon yleensä, mutta kolmannella on melkein mahdoton saada edes tuota 12 rikkomatta tekniikkaa. Teen siis 52 sarjaa aika tasan 40 minuuttiin. Tämä treenitapa tullut reissutöiden ”johdosta”. Lihakset ei tunnu palautuvan ilman hiilaria tällä tahdilla, harkinnassa volyymin tiputtaminen yhdellä treenillä viikossa.
Lisäksi vedän juoksumatolla kävelyä (reippaahkoa, 6.5kmh) ”punttipäivinä” 75min ja muulloin 90min. Yksi tai tarvittaessa toinen lepopäivä viikossa. Aerobisen puolella keskisyke on noussut keskimäärin kahdeksalla. Jaksamisessa en oikeasti huomaa mitään eroa, mutta tämä nyt onkin matalasykkeistä (113 avg).
Nälkä ei kyllä vaivaa ja tästä on todella suuri etu töiden puolesta. Kalorit -1250kcal kulutukseen nähden.