🥓 Ketoosi - Keskustelua hyödyistä, haitoista, makroista ja kokemuksista

Meta title: 💥 Ketoosikeskustelu – hiilareiden minimoinnin ikuinen väittely ja kokemusten myrsky

Meta description: Keskustelua ketoosin hyödyistä, haitoista, makroista ja kokemuksista – mikä toimii, mikä ei ja miksi keto herättää niin vahvoja mielipiteitä?**

Hei, koetin vähän lueskella tätä ketjua ja selvittää keton / libidon keskinäisiä yhteyksiä. Onko joku huomannut ketolla laskua libidossa? Jos olet, niin auttoiko jokin parantamaan tilannetta? Missä vaiheessa ketoa koit tätä? Voisiko auttaa sinkki, magnesium jne? Olen googelttanut, kysynyt ChatGPT:ltä ja lukenut artikkeleita. Ei tunnu löytyvän mitään.
Miten syöt? Itse käytän libidoa mittarina syönkö liian vähän kiristellessä, jos se alkaa kadota syön vähän enemmän (tyydyttynyt rasva tuntuu olevan aina nopein apu) ja asiat rullaa taas pian entiseen malliin.

FB_IMG_1740541959491.webp

Miten syöt? Itse käytän libidoa mittarina syönkö liian vähän kiristellessä, jos se alkaa kadota syön vähän enemmän (tyydyttynyt rasva tuntuu olevan aina nopein apu) ja asiat rullaa taas pian entiseen malliin.
Libido kestänyt mielestäni about samana keto vs normidietti, mutta ketolla ja Carnivorella kanki on lähempänä teräsputkea kuin normaalia penistä erektiossa. Vaimollakin nalli palaa vähintään puolet nopeammin kuin ennen, vaikka minulla ei mielestäni normaalillakaan dietillä mitään erektio ongelmia ole ollut. Epäilen että jos peenis erektiossa juoksisin tiiliseinään niin seinässä olisi sen jälkeen munan mentävä reikä. Huomasin tämän jo 2019 kun ensimäisiä kertoja kunnolla ketoa/carnivorea kokeilin.

Kotka on palannut. Jos sattuvat massatasapaino vs. energiatasapaino -jutut kiinnostamaan, niin saa nakata kyssiä. Toki pirtin isäntä eli Mike loppupelissä päättää, mistä täällä puhutaan. Peace. Ystävällisin terveisin, Anssi H. Manninen
:)

Viimeksi muokattu:
Mike, oletko kuulolla? Ajattelin ehdottaa, että aiheesta voitaisiin avata uusi ketju. Meillä ISOJA juttuja työn alla ja rohkenen veikata, että kiinnostavat myös pakkisyleisöä. Kiitos etukäteen harkinnasta!

Ja haluaisin vielä lisätä. Uuden ketjun tarkoituksena olisi lisätä asian tietoisuutta yleisellä tasolla. Kysymys ei ole mistään valtakamppailusta. Sen sijaan kyseessä olisi innovatiivisten ideoiden soveltamisesta kehon massan ja sen koostumuksen säätelyyn liittyen. Miksi rohkenen väittää, että minulla olisi jotain sanottavaa? Kun olet työstänyt jotain asiaa vuosia ilman breikkejä, olet varma, että sinulla on jotain tyystin uutta infoa tarjolla.

Kunnioittavasti,

Anssi H. Manninen

Mike, oletko kuulolla? Ajattelin ehdottaa, että aiheesta voitaisiin avata uusi ketju. Meillä ISOJA juttuja työn alla ja rohkenen veikata, että kiinnostavat myös pakkisyleisöä. Kiitos etukäteen harkinnasta!
1740677884129.webp

Tarviiko tosta ketjun avaamisesta sen enempää jauhaa, paina ketju pystyyn

Kotka on palannut. Jos sattuvat massatasapaino vs. energiatasapaino -jutut kiinnostamaan, niin saa nakata kyssiä. Toki pirtin isäntä eli Mike loppupelissä päättää, mistä täällä puhutaan. Peace. Ystävällisin terveisin, Anssi H. Manninen
:)

Eipä siitä ole mitään kysyttävää. Jos otat sisään 1 kg ja ulos 2 kg niin laihduit kilon. On se totta. Se on aina pakosti totta.

Hyvää päivää, herrasväki! Vaikuttaisi siltä, että Mike-Isännän mielestä uusi keskustelu massatasapainomallista on ihan ok idea. Franciscolta tulossa uusi lappu ulos pikapuolin; sillä välin suosittelen lukemaan tämän pohjalle:

Itsellä tulee valtava nälkä, jos en saa hiilihydraatteja tarpeeksi, ja sitten syön rasvaa ja proteiinia niin että lihon humps vaan.
Kyllä se yleensä niin päin on, että jos täytyy saada kaloreita paljon alas niin hiilarit on silloin way to go. Et sinä kunnon naudan sisäpaistikönttiä sulata samassa ajassa kuin kulhollista riisiä.

Kyllä se yleensä niin päin on, että jos täytyy saada kaloreita paljon alas niin hiilarit on silloin way to go. Et sinä kunnon naudan sisäpaistikönttiä sulata samassa ajassa kuin kulhollista riisiä.
Olen hiilihydraattipitoiselladieetillä ollessani huomannut, että runsaasta määrästä hiilihydraatteja tulee huono olo. En nyt mitenkään ähkyyn syö, mutta silti verensokerit tms menee tappiin, sydän lyö nopeasti jne. Panee miettimään, onko tämäkään sitten niin hyvä. Kyllä sitä liikaa on pystynyt syömään vaa-asta päätellen näemmä tälläkin metodilla, vaikka muuta sanoin. Pitää jatkaa paremman dieetin metsästystä.

Olen hiilihydraattipitoiselladieetillä ollessani huomannut, että runsaasta määrästä hiilihydraatteja tulee huono olo. En nyt mitenkään ähkyyn syö, mutta silti verensokerit tms menee tappiin, sydän lyö nopeasti jne. Panee miettimään, onko tämäkään sitten niin hyvä. Kyllä sitä liikaa on pystynyt syömään vaa-asta päätellen näemmä tälläkin metodilla, vaikka muuta sanoin. Pitää jatkaa paremman dieetin metsästystä.
Siellä maksa viheltää, jos lihakset valmiina riittävän täynnä ja toistuvasti hiilarimäjäyksiä täräyttää menemään. Verenkiertoon sopii teelusikallinen sokuria kerralla. Maksaan 100g ja lihaksiin 300-500g. Laske siitä minkä verran kannattaa aina kerralla riisiä jysäyttää menemään.

Back
Ylös Bottom