Kolmas päivä vhh-ruokavaliota takana. Hiilarit olivat eilen noin 35 g ja maanantaina 25 g. Alemmas en aio vetääkään, sillä käytän maitotuotteita ja kasviksista mm. parsakaalia, kukkakaalia ja kesäkurpitsaa. Eiköhän tuloksia tule näinkin, vai mitä? Rasvat olivat eilen 83 g ja maanantaina 93 g. Tälle päivälle yritän saada 80 g täyteen ja pitäisi melko helposti tullakin.
Mulle sopii viljaton ruokavalio hyvin, koska vatsani on todella herkkä viljalle. Muutenkin elimistö on hiilariherkkä. Yhtenä viikonloppuna paino pomppasi 53,8 kilosta 59,5 kiloon ja vasta kymmenen päivän kuluttua
vähärasvaisella dieetillä palasi tuonne 54 kilon tuntumaan. Tänä aamuna paino oli pudonnut 60,4 kilosta 59,5 kiloon. Toivon mukaan odotettavissa on vielä nopeaa laskua (= nesteiden poistumista). Mitä mieltä olette? Turvotusta on vieläkin..
Tänään nappasin palan merisuolaa veden kanssa, kun heikotti. Mielestäni se helpotti oloa. Pieneen nälkään olen napsinut purkkaa, mutta jääpä tuokin tuote kauppaan, sillä vatsani ei kestä ja tulee entistä höntimpi olo. No, uskon nälän ja huonon olon tasoittuvan, vielä kun alkaisi nesteet kiertämään ja rasva palamaan.

Aterioita on mennyt noin 4 päivässä, kun en vielä kolmella pärjää. Onneksi monet ottavat vähän välipalaa alussa tai ainakin näin luin. On tämä joka tapauksessa sata kertaa parempi ja nopeampi (?) laihdutustapa kuin esim. Painonvartijat. Ai niin ja osaako joku muuten vielä tarkemmin kommentoida, mitä muutoksia kropassa tapahtuu, kun siirtyy hiilarimaailmasta vhh-ruokavalioon? Mulla tosiaan ensiksi 5 pv 1000-1200 kaloreilla (eniten energiaa hiilareista, vähän rasvaa), sitten 2 pv jumalatonta hiilarimättöä ja sitten vhh:n. Nuo alkuvaiheet olisin halunnut skipata, mutta olo paranee pikkuhiljaa.