Deleted member 26417
Ettei ois ylikunto iskenyt kun treenaat ilmeisesti kuitenkin aika paljon?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ettei ois ylikunto iskenyt kun treenaat ilmeisesti kuitenkin aika paljon?

Kyllä tässä selkeesti liian pienillä rasvoilla mennään kun väsymys on todella kova.
Omalla kohdalla olen huomannut sen, että aina kun olen siirtymässä ketoosiin, alkaa päätä särkeä. Siitä tiedän, että huomenna olen ketoosissa. Jos tänään särkee päätä, niin huomenna on jo syvä ketoosi ja päänsärky hävinnyt. Joka kerta sama juttu.Jännä juttu on se, että päänsärky / yleisväsymys kadonnut tänään kokonaan! Jes!
Noniin, kävimpä ostaan ketostixejä apoteekista äsken ja näytti nelosta.. Eli ketoosissa pitäisi olla! Nyt tarttui kermaakin mukaan kaupasta reippaasti.. Jännä juttu on se, että päänsärky / yleisväsymys kadonnut tänään kokonaan! Jes!
Sellainen pikku kysymys vielä: Ymmärsinkö oikein, että kun ketoosi tila on saavutettu niin hiilihydraatti-tasoja voi hieman nostaa ilman pelkoa että elimistö siirtyy pois ketoosista? Nyt oon mennyt ihan 0-15g/vrk ja ajattelin, haittaako jos tonne 30g paikkeille nostaa? Painoa on 89kg.
Kiitos avusta!
meikäläinen tekee tätä vaan dietatessa. tää toimii todella mahtavasti. reilu 4 viikkoa nyt menty ja paketti on todella jo tiiviimpi. tämän jälkeen sitten hitaasti alan nostamaan hiilareita ylös ja katson mikä sitten on sopiva määrä päivässä hh
Nyt kun on ollut pitkään CKD:lla ei enää tule noita päänsärkyjä. Kai se adaptoituminen on sitten jo mennyt sen verran pitkälle, että aivot tietävät, mistä energiaa saa milloinkin.
Oikeastaan tässä on jo miettinytkin jos alkaisi ihan lifestyle-meiningillä tekemään tätä, eli myös syksyn massakauden jotenkin tähän ruokavalioon yhdistäisi koska on vaan niin paljon parempi olo. Heittelisi sitten vähän vaikka TKD -elementtejä joukkoon kun insuliiniherkkyyskin on hyvä. Siripiriä ja heraa anaboliseen ikkunaan, muuten rasvapainotteisesti. Tuo kasvaminen kun ei ole koskaan ollut se ongelma vaan kiristely.
katsotaan kuitenkin mitä tuloksia labrasta saadaan.