Mulla oli ihan samoja oireita ja ainoo millä lähti oli kun otti hiilareita takas diettiin ja lepäs. Ketoilu+lepo ei toiminut. Eikä mulla mitään lihasmassaa lähtenyt ja voimaakin tuli lisää vaan. Nukuttua ei saanu ja sitten tollasta oksettavaa oloa ja sellasta perus ylikuntomaista sätkimistä.
Ketolla saa kyllä vedettyä todella helposti ylitte. Kaloreita ei käytännössä tarvitse paljoakaan syödä vaan aina jaksaa painaa vaikka millasia reenejä. Varmaan jotain sinnepäin että kroppa luule olevansa paastossa eikä rajota normaalilla tavalla kun ylirasitusta tulee vaan antaa mennä ylitte kunnolla.
Jep, labrakokeissa sain hyvän palautteen. Hemoglobiiniarvot, verenpaineet ja kaikki niinkuin mun ikäsellä ihmisellä kuuluukin olla. Hoitaja totesi kyllä ettei veri kierrä kunnolla. Laitoin väsymyksen piikkiin.
Verenkiertohäiriö ei tee nannaa kun pitäisi saada rasvasoluja purettua.
Pakotin itseni salille kyllä tekemään yläkropan treenin. Penkki alaviistosta, Vinopena, leuat taljassa, soutu ylätaljasta, pystypunnerrus, viparit, keskitetty hauiskääntö, ranskalaiset, pohkeet ja vatsat menivät kaikki ihan kivasti. Vaikka olin kävelevä raato.
Iltapalan jälkeen nukuin kun vauva koko yön, heräsin kyllä kahdesti "ilman syytä" mutta nukahdin heti uudestaan. Maanantain totaalilepo teki höpöä siis. Söinkin hieman enempi kun normisti, mutta hiilareihin en koskenut.
Unta tuli Ti-Ke-yönä hyvin mutta kroppa oli taas niin jojossa ettei Keskiviikon painiharkat tahtoneet sujua.
Eilisillan tyhjennystreenin (HST-pohjainen) jälkeen alkoi vihdoin hiilaritankkaus. Pitäisi osallistua johonkin seminaariin missä olis tarjolla ilmasta kuppia tänään. Yritetään pitää homma hanskassa, alkoholi tuskin tekee hyvää glykovarastojen täydennyksessä. :kippis1:
Hyvää viikonloppua silti itse kullekin säädylle.

Krapulakin oli aika normisettiä.
Enpä enään ihmettele miks mulla nousee massalla paino aina niin perkeleesti kun menee jauhelihaa jo se 800g päivässä.