Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos minä tästä aloittasin ketoilun, mutta aluksi lähden silleen, että päivittäin hiilareita 100g/päivä.
Normaalisti tulee syötyä reippaasti yli tuon niin aluksi totuttelen tuohon 100 grammaan ja pudottelen siitä sit hissukseen.
^ Eli sä et T-101 suosittele VHH-tasoista dieettiä? Jossa hiilarit pidetään siinä 50-150gr/päivässä? Ymmärsinkö mä oikein? =) Vai siis oliko tämä vain ketoon mentäessä mielipiteesi?

^ Eli sä et T-101 suosittele VHH-tasoista dieettiä? Jossa hiilarit pidetään siinä 50-150gr/päivässä? Ymmärsinkö mä oikein? =) Vai siis oliko tämä vain ketoon mentäessä mielipiteesi?

tämä kiinnostaisi itseänikinTuossa parin kuukauden päästä olisi tiedossa eräät juhlamat, joita en aio jättää väliin vaan juoda kunnon perseet niin sanotusti. Olisikohan tällöin hiilaritankkaus syytä aloittaa jo esim. viikkoa ennen h-hetkeä, vai riittääkö jo päivän tai kahden hiilaritankkaus poistamaan elimistön ketoosista?
Kiitos taas asiallisista vastauksista! Eli ei vastauksia tyyliin:"Dieetillä ei kuulu juoda lainkaan alkoholia", kiitos :D