Noniin, huomenaamulla on sitten viikko takana ja paino putosi 6 pv aikana 2,5kg eli aamupaino tänään 87,5kg.
Viikko on mennyt tuntemuksilta hyvin mutta tänään meinasi kuolema korjata. Kävin kaveriporukan kanssa perinteisellä sunnuntain pitkällä lenkillä jota harrastin kun olin parempikuntoinen. Hiihdin vajaat 2 tuntia ja olo oli tukkoinen ja voimaton ihan alusta asti vaikka tankkasin öljyllä, metwurstilla ja munilla. Kotiintultuani meni pari tuntia sohvalla huonossa olossa mutta elämä kuitenkin voitti. Olen koko ikäni vetänyt näitä lenkkejä hiilarin varassa niin kai se on vaan tottumiskysymys
Nuoremapana hiihtelin Pirkan hiihdon 90km alle 7 tunnin ja viime talvenakin vielä 8,5 tuntiin (perinteisellä) mutta tänään meinasin tuupertua alle 10km/h vauhdissa 15 kilsan matkalle...
Ensi lauantaina ajattelin ottaa sen hiilarimässyttelypäivän ja kokeilla sitten sunnuntaiaamulla uudelleen pitkää lenkkiä ja nyt tulevana viikkona vain nopeita lenkkejä.
Miten muuten suosittelette, kannattaako sitä hiilaripäivää ottaa kerran viikkoon vai kerran kahteen viikkoon ?
Tänään ruokavalio oli tämännäköinen
Aamupala:
3 rypsiöljyssä paistettua munaa
4 siivua meetwurstia
1 rkl pellavansiemenrouhetta
1 berocca
lenkin jälkeen
50 g proteiinia
1 rkl oliiviöljyä
lounas
300 g höyrytettyä kukkakaalia
2 rkl voita
1 kanankoipi + kananrinta grillattuna
päivällinen
200g jauhelihaa + 50g fetaa (mureke)
1 rkl voita
1 rkl pellavansiemenrouhetta
iltapala
50g turunmaajuustoa
kourallinen luumutomaatteja
Lisäksi kuppi kahvia ja 3 mukia vihreää teetä.
------------
Sellainen positiivinen asia vielä että olen ollut kova nuuskan käyttäjä ja kahden päivän ketoilun jälkeen nuuskan käyttö loppui seinään. Jostain syystä ajatuskin nuuskasta yököttää... hyi v*ttu.