Kamala, miten nesteissä olen. ... Voisiko syynä olla suolan puute?
Harvemmin suolan puute nestettä kerää. Vaikutus olisi juuri päinvastainen.
"Helmikuun diettaus" -ketjuun sulle myös vastailin samaan kysymykseen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kamala, miten nesteissä olen. ... Voisiko syynä olla suolan puute?
Onkohan tuohon sitten mitään "hoitoa" - siis aineenvaihdunnalliseen vastarintaan? Vai onko tuo vain siinä toteamuksena, että sellainen lienee kyseessä, jos epäonnistuu?
Löysin Atkinsin kirjasta mielenkiintoisen taulukon ja ajattelin laittaa sen tänne...
Päälle 30 sivua nyt lukenu alusta niin pakko heittää tähän väliin oma kysymys. Lähinnä siis tosta treeni jaosta. Ainut minkä löysin tästä oli toi kaksjakonen alku viikosta ja loppu viikosta kerralla kroppa läpi. Miten voisko toi luonnistua 4-jakosella treenatessa, jos koittaa pitää treenit lyhkäsenä vai eikö vaan paukut riitä?
Eilen pistin treenin jälkeen hiilarit poikki ja tänään alotellaan kevyt viikko niin tässä on vielä vähän aikaa pohtia tätä.
Aineenvaihdunnan vastarinta miehillä kun laihdutusta on ollut 14 vrk
Päälle 30 sivua nyt lukenu alusta niin pakko heittää tähän väliin oma kysymys. Lähinnä siis tosta treeni jaosta. Ainut minkä löysin tästä oli toi kaksjakonen alku viikosta ja loppu viikosta kerralla kroppa läpi. Miten voisko toi luonnistua 4-jakosella treenatessa, jos koittaa pitää treenit lyhkäsenä vai eikö vaan paukut riitä?
Kamala, miten nesteissä olen. Paino ei ole nyt oikeasti tippunut, olo on pöhöttynyt ja vatsa myös. Liikun paljon, juon paljon vettä ja olen nappaillut magnesium-tabletteja sekä kaliumia. Kivennäisvettäkin menee paljon. Rupesin miettimään, että suolaa mä saan ruuasta todella vähän. Käytän mineraali-ja ruususuolaa, mutta sekin on vähän unohtunut. Olen vain ajatellut, että kaipa ne magnesium-tabletit ja vissy pikkuannoksina riittää. Voisiko syynä olla suolan puute?
sen verra oli hyvä fiilis reenates ja sen jälkee. Kyl huomas iha selkeesti et mitää 10 toistoi per sarja oli aika turha lähtee tekee et ei vaa puhti riittäny, mut hiema nostin painoja ja pienensin toistojen määrää ni avot, mut painoo on nyt 1,5kg puonnu ja snadisti oon vähentäny kalorien saantia ni jos laihtumine pysyis siin 1kg/vko ni ois aika maukas.On kyllä huippua huomata, kun dietillä ei tuu nälän tunnetta ollenkaan. Enemmän on ongelmana ollu, että muistaa syödä tarpeeks. Safkana menny pekoni, kananmunat, jauheliha, kana, meetvursti, juusto ja kerma. Hyvin on vielä maistunu! Ja toi oikee kerma <3
Pidä pois vaan, ei homma siihen kaadu. Helpottaa vaan psykologisestikin. 2viikon välein niitä useimmat ja "yleensä" pidellään (vaikka T-101 onkin tästä eri mieltä ;) )