🥊 IMMUN FIGHT CLUB IFC 🥊

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AndyS
  • Aloitettu Aloitettu
  • Featured
Meta title: Mr.

Meta description: 20

Nyt viimeistään se korkki kiinni :D

Täällä verrataan jotain peräkylän penkkipunnertajaa Alex Pereiraan, Derreck Lewisiin ja tähän myyttiseen Bobb Sappiin. Penkkipunnertajalla 0 mahdollisuutta voittaa oikeata kamppailu-urheilijaa.
Pitäskö sun vitun pelle mennä peruskurssikokemuksella ottelemaan ammattiottelijaa vastaan jos tää penkkipunnertaja niin paska? Nii-i, ei taida onnistua.
Mä mitään ole vertaillut, taitaa olla myös lukemisen ymmärrys sulla päin vittua.
Menkää muutkin itse ottelemaan jos tää niin paska tai jos se peruskurssikaveri vois mennä.

MODE: Kielenkäyttö asialliseksi kiitos. Samoin juopotteluvihjailut voi lopettaa.

Tässä opetan tekniikan. Videon laatu on huono ja esiintyminen alussa takkuilevaa, mutta asia pitäisi selvitä. Nykyään korostan enemmän potkaisevan jalan puoleisen käden liikettä ja opetan sen hieman eri tavoin.

View: https://www.youtube.com/watch?v=OsPAUei66_E

Kovaa potkaiseminen tai lyöminen ei ole mitään magiaa, vaan kyse on siitä että saadaan mahdollisimman paljon lihaksia tuottamaan voimaa haluttuun kohtaan. Se on biomekaniikkaa siinä kuin vaikka penkkipunnerruskin. Toki jos on hirveän vahva, voi tuottaa kohtuullisesti voimaa vaikka liikkeeseen eivät osallistuisi kaikki mahdolliset lihakset. Aivan samoin huonolla tekniikalla voi penkata kohtuullisen paljon, jos lihakset ovat muuten vahvat.

Ja on tosiaan aika eri asia olla huono potkija UFC:n tittelihaastajaksi, potkunyrkkeilyn Suomen mestariksi tai peruskurssilaiseksi. There is levels.

Kiitos tästä, olin kyllä tietoinen miten potkitaan.

Mites noi lyöntitekniikat ja liikkuminen, olisiko mitään parannettavaa.?
Ja pointti että heikommallakin tekniikalla voi matseissa pärjätä.
Täällä toki perseennuolijat niin pihalla että peukuttaa vaikka andy mitä postais.
Veikkaan joku räkänokka kohta taas että korkki kiinni ymmärtämättä yhtään mitään asiasta.

:offtopic: Oletko AndyS muuten miettinyt lähtemistä ottelemaan vielä? Luulisi, että sinulle olisi otteluita tarjolla noissa uusissa otteluilloissa.

En missään tapauksessa. Jonkun veteraanien kevytkontaktimatsin voisin vielä ottaa, mutta en todellakaan ammattilaisottelua.

Ensinnäkään en nykytilanteessa pystyisi treenaamaan siihen riittävästi ja vaikka pystyisin, en voisi saavuttaa lähellekään sitä tasoa, missä joskus olin. Siksi se ei olisi kovin palkitsevaa. Iskunkestävyyteni on myös iän myötä heikentynyt niin että ottelu olisi aika vaarallista.

Toki jokaisella matsilla on hintansa ja kyllä maailmassa sellainen raha olisi, jolla ottelisin. Ongelma on se, ettei minun matsini myy lippuja edes Oulussa niin paljon, että tämä raha saataisiin kasaan. Muutenhan voisin itsekin järjestää ottelun itselleni.

Pitäskö sun vitun pelle mennä peruskurssikokemuksella ottelemaan ammattiottelijaa vastaan jos tää penkkipunnertaja niin paska? Nii-i, ei taida onnistua.
Mä mitään ole vertaillut, taitaa olla myös lukemisen ymmärrys sulla päin vittua.
Menkää muutkin itse ottelemaan jos tää niin paska tai jos se peruskurssikaveri vois mennä.
Oi kun pientä sielua niin sattui. Onko penkkipunnertaja oma lapsi vai miksi niin kiukuttaa? Alkuperäinen kommenttihan oli että hän ei osaa potkia, kuten videossa näkyy. Kaikki sen myös näkee, paitsi sinä. Sen jälkeen rupeat kertomaan Pereiran alapotkuista, jotka ei liity tähän keissiin millään tavalla.

Kukaan ei ole sanonut etteikö heikommalla tekniikalla voi voittaa, ilman minkäänlaista tekniikkaa et kyllä voita ketään joka ottelee tai edes harrastaa. Sieltä sohvan pohjalta sitä ehkä luulee että kun tarpeeksi rautaa nostaa niin on kova ukko ottelemaan.

En missään tapauksessa. Jonkun veteraanien kevytkontaktimatsin voisin vielä ottaa, mutta en todellakaan ammattilaisottelua.

Ensinnäkään en nykytilanteessa pystyisi treenaamaan siihen riittävästi ja vaikka pystyisin, en voisi saavuttaa lähellekään sitä tasoa, missä joskus olin. Siksi se ei olisi kovin palkitsevaa. Iskunkestävyyteni on myös iän myötä heikentynyt niin että ottelu olisi aika vaarallista.

Toki jokaisella matsilla on hintansa ja kyllä maailmassa sellainen raha olisi, jolla ottelisin. Ongelma on se, ettei minun matsini myy lippuja edes Oulussa niin paljon, että tämä raha saataisiin kasaan. Muutenhan voisin itsekin järjestää ottelun itselleni.
Max Hynninen jos luet tätä, ota koppia.. Eiköhän nuori taikasormi saisi jonkinlaisen draamankaaren tähänkin rakenneltua!

Kiitos tästä, olin kyllä tietoinen miten potkitaan.

Mites noi lyöntitekniikat ja liikkuminen, olisiko mitään parannettavaa.?
Ja pointti että heikommallakin tekniikalla voi matseissa pärjätä.
Täällä toki perseennuolijat niin pihalla että peukuttaa vaikka andy mitä postais.
Veikkaan joku räkänokka kohta taas että korkki kiinni ymmärtämättä yhtään mitään asiasta.
Tuo on myös ihan totta että heikommallakin tekniikalla voi matseissa pärjätä, ja sitä näkeekin varsin usein etenkin salikisoissa ja amatöörimatseissa että teknisesti vaatimattomampi ottelija voittaa taitavamman. Tuo tosin vaatii sen, että teknisesti huonompi ottelija on fyysisesti erittäin vahva (pitänee paikkansa penkkipunnertajan tapauksessa) ja että hänellä on erittäin hyvä bensatankki (tuskin pitää paikkansa penkkipunnertajan tapauksessa).

Back
Ylös Bottom