Meikallakin oli tuo rinta ongelmana. Nyt kun teen vain punnertavan perusliikkeen(penkki tangolla tai käsipainoilla), niin rinta on lähtenyt hyvin kasvamaan. Minulla on 2-jakoinen, mutta kuitenkin jokaisen rintatreenin perustana pitäisi olla raskas punnerrusliike. Rinnalle kannattaa ottaa vähän lyhyempää ja kovempaa sarjaa, minulla ei oikein rinta kipeytynyt yli 10 toiston sajoilla.
Toinen, mikä on, niin älä tee liikaa sarjoja rinnalle. Rinta kasvaa hyvin, vaikka treenaisi vähillä sarjamäärillä, pitää vain tehä sarjat huolellisesti. Rinnalle maksimissaan 8 sarjaa, ja vaikka kolmena liikkeenä.
Noista pohkeista, että venyttele pohkeita sarjojen välissä. Sillä saat vähän avattua verenkiertoa pohkeisiin. Venytykset maksimissaan 10 sekunttia. Sitten juuri nuo aiemmin mainitut hitaat negatiiviset ja suhteellisen pienet painot, niin poltetta riittää.
Toinen, mikä on, niin älä tee liikaa sarjoja rinnalle. Rinta kasvaa hyvin, vaikka treenaisi vähillä sarjamäärillä, pitää vain tehä sarjat huolellisesti. Rinnalle maksimissaan 8 sarjaa, ja vaikka kolmena liikkeenä.
Noista pohkeista, että venyttele pohkeita sarjojen välissä. Sillä saat vähän avattua verenkiertoa pohkeisiin. Venytykset maksimissaan 10 sekunttia. Sitten juuri nuo aiemmin mainitut hitaat negatiiviset ja suhteellisen pienet painot, niin poltetta riittää.
ja toimii mulle. pohkeet on kasvanu hyvin. ja siis suht nopeasti teen nuo. vois kyllä kokeilla tehdä hitaamminki vähemmän toistoja 
seisaaltaan tuntui käyvän liikaa pohkeiden "ulkosivuille".. ja kaikkialle muualle paitsi juuri siihen mihin piti. (kuulostaa varmasti todella asiantuntevalle)