🔥 POHKEET PAUKKUMAAN!!! 🔥

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vispe
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🔥 POHKEET PAUKKUMAAN!!! 🔥

Meta description: Tehokkaimmat harjoitteet, tekniikat ja rutiinit, joilla pohkeet kasvavat ja räjähtävät eloon.

mulla alkaa yleensä suonta vetään takareidestä aina ku vedän kovaa sarja penkissä vittumaista ku pitää ruveta oikomaan jalka kesken sarjan :(

Mulla noihin kramppeihin on auttanut jokailtainen hieronta kovalla pallolla, esim. pesapallo on hyva. (Alkuun voi kokeilla esim. tennispalloa, joka on hiukan hellavaraisempi.) Eli istutaan lattialla jalka suorana, laitetaan pohje pallon paalle ja liikutellaan jumipaikkojen kohdalla. Alussa tuntuu melko epamukavalta, mutta helpottaa lihasjumien auetessa.

Yksi sana: magnesium

Krampit poistuu kun ottaa, kramppeja tulee jos ei ota. Jos tulee silti, ota enemmän ja juo enemmän.

Sulla on varmaan noi ravintohommat hyvin hallussa, mutta sellanen tuli mieleen että juotko tarpeeks vettä päivän aikana? Yks ravitsemusterapeutti sano et noihin kramppeihin on useammin syynä nestevajaus kuin magnesiumin puute. Siitä en tiiä minkä verran tossa on perää.. :rolleyes:

Olen aloittanut kyseessäolevan harrastukset ei niin kauan aikaa sitten, jos joku ihmettelee mistä näitä toisille itsestään selviä kysymyksiä löytyy.

Eli voisiko joku ystävällinen sielu valaista minua kertomalla miten esim liikkeet pohkeet istuen, seisten jne tehdään?

Oletetaan myöskin ettei tällä hetkellä ole mahdollista käyttää salien laitteita joten mitä liikkeitä ja miten voin tehdä jotain pohkeiden hyväksi.

Pahoittelen mahdollisesti typeriä kysymyksiä :p

Kiitos.

Menet tuolille istumaan ja ladot paljon kirjoja kirjahyllystä reisien päälle
ja rupeat kohottelemaan jalkoja.

Seisten suosittelen, että otat jotakin painavaa niskaan ja alat sitten kohottelemaan pohkeiden avulla. Esim. äitee toimii varmasti lisäpainona.

Suosittelen kuitenkin että menet salille =)

Ja päkiän alle joku lankku tai muu sellanen ni saa myös venytyksen mukaan liikkeeseen. Seisten tehtävää suosittelen tekemään yks jalka kerrallaan ni tulee omasta painostaki enemmän vastusta eikä tarvitse niin paljoa lisäpainoja.

Tähän nyt kysytään samalla että teettekö pohkeet aina kengät jalassa?
Itellä ainakin on noi varrelliset salikengät niin lähinnä taipeet tulee kipeäksi jos teen niillä.

Tuo nestevajaus voi olla aika pitkälti totta. mulla on krampannu pohkeet kolmena edelliskertana, mutta tänä aamuna tein poikkeuksen ja vedin 1,5h aikaisemmin runsaasti nestettä niin ei krampannut enää. tosin lämmittelin myös vähän paremmin... että ehkä kumosin jo itse teoriani :D :david:

Mulla tuli uinti lopetettua kokonaan tuon kramppailun takia.Ei auttanut,vaikka kuinka venytteli.Joka ikinen kerta noin 600m uinnin jälkeen kramppasi niin pahasti,että kavely oli aika väkinäistä kolmen päivän jälkeenkin:D .

kaverilla oli ihan hädissä tollasten lihaskramppien kanssa vaikka mitään ei ollu tehnykkään. Kuulemma helpotti kun alko juomaan jotain vitamiini juomia eli voi johtua vitamiinin puutteesta.

Kuten jo edellä sanottiin, mankkua naamariin.

Joskus tuli aina yöllä herättyä pohkeiden kramppaukseen, että oikein pahaa teki. Muutenkin olivat aina jumissa. Itellä autto venyttely asiaan aina lenkin jälkeen, jota en aikaisemmin niinkään tehnyt.

Yhellä salilla olen ainoa, jonka olen nähnyt tekevän pohkeita istuen 'kunnon' painoilla. Muut vitkuttelee sitä jollain 40:llä kilolla ja mä pistän siihen 115 kg, koska mua kiinnostaa jopa pohkeiden kehitys, jos ei muuten, niin vaan, että näkee jotain kehitystä painoissa! :rolleyes:

Mutta aloin miettimään, että ehkä siihen on joku muukin syy, kuin laiskuus, että miksi kukaan muu siellä ei pistä niin paljon painoa. :nolo:

Back
Ylös Bottom