🔥 POHKEET PAUKKUMAAN!!! 🔥

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vispe
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🔥 POHKEET PAUKKUMAAN!!! 🔥

Meta description: Tehokkaimmat harjoitteet, tekniikat ja rutiinit, joilla pohkeet kasvavat ja räjähtävät eloon.

Itse joskus tein myös yhdellä jalalla seisten kyykkyalustan reunalla :)
Jos oma paino ei riitä niin lisäpainoja kantoon. Tukea jostain laittesta jos loppuu tasapaino.

Täällä on sanottu, että treenaat ne jossain pohjelaitteessa, jollaista en salilla, missä käyn, ole nähnyt. Mikä siis treenaa pohkeisiin edes jotenkin? Ilmeisesti maastaveto ainakin voi raastaa pohkeita.

Mene vaikka jalkaprässiin ja "runkkaa" nilkkaa suoraks ja 90asteen kulmaan edes takas. Tai seiso rappusissa vaikka käsipainot käsissa ja tee samanlaista liikettä...

siehän treenailit urheilutalolla?tee ne pohkeet siinä hackissa.
prässi käy myöskin,mutta miusta ne on parempi tehä hackissa.

E:kyllä siellä aikasemmin oli sellanen istuen tehtevä pohjelaitekkin mutta vissiin viety pois

prässillä ja smithillä kiekkojen reunalta.

itse en ainakaan vapaalla tangolla voi tehdä mitenkään.

en vain saa vajaata 200 kiloa nakattua niskantaakse jolla teen 10-15 toistoa 15cm korokkeella,en millään.

eikä tunnu turvalliselta tehdä sitä myöskään kyykkytelineeltä.

Jos Alec tarkoitti Imatran Urheilutaloa , niin patistin pomoa etsimään pohjeprässin ja laittamaan sen takas sinne salille.Hieman tiellä se siellä nyt on, mutta onpahan kuitenkin siellä.
Tänä vuonna tulossa uusia laitteita pari kappaletta ja ehkä mahdollisesti iso käsipainosarja....Kaupungilla vaan kestää ennenkuin mitään tapahtuu.:zzzz:

Tilanne on siis tämä..
Ikää 19v kohta,painoa 70 ja pituuutta 188..
Olen pelannut fudista 11 vuotta,nyt tänä talvena pohkeet alkaneet kramppaa joka pelissä-aivan jokaisessa.Kunto ei muuten tunnu loppuvan,lämpötilalla ei ole ollut vaikutusta(hallissa ja ulkona pelejä ollut) pohkeet vaan yksinkertaisesti kramppaavat joka ottelussa,yleensä 70minuutin tienoilla.
Reilun tunnin lenkin pystyn juosta vaivatta,kahen tunnin treenit menee ilman kramppeja,kuntosali treenit ongelmissa. pelissä sitten iskee! v****aa jo aina kieriä maassa.
Valmentajamme on lääkäri jolla siis tietoa on sinänsä,sekä täältä olen lukenut syitä ja apuja pohje kramppeihin..

apukeinoja olen löytänyt seuraavat
-mangesium (syön tabletteja)
-kalsium (syön tablettaja)
-venyttelu (luonnollisesti päivittäin elkein)
-mineraalivettä juon ja muuta kokeillut

apua vaan ei ole tullut.. joten muilla kokemuksia/ehdotuksia hoitoon?

Itellä krampaa joskus just, kun oon menossa nukkumaan. Venyttely on auttanu hyvin. Toissun ongelmas kuullosta kyllä siltä, että kannattais kysästä ammattilaiselta, et mikä on vikana. Ootko muuten koittanu hierontaa?

Juu on sitäkin tultu kokeiltua kun pohkeet jumittaa aika hyvin krampin jälkeen..apua ei ole ollut,paitsi krampin jälkee.
kuinka monella puutuu jalat usein,esim paskalla käydessä :D mielestäni jalat puutuu poikkeuksellisen usein, voisiko taustalla olla huono verenkirto?

Jos saa viisastella tänne, niin kyseessä voi myös olla suonenveto. Itsellä tulee joskus, jos viruttaa jalkaa suorana.

Thanks for information, Penska!

Back
Ylös Bottom