Mä en laske (enää) mitään, mutta tässä esimerkki yhden päivän syömisistä, josta voi vähän nähdä mistä hiilarit mulla tulee ja ehkä siitä pystyy vähän arvioimaan määriäkin:
Aamupala: turkkilaista jogurttia (rasvaa 10%) 2-3dl +marjoja. Pala siemenleipää (sis. maitorahkaa, munia ja erilaisia siemeniä, esim. pellavan- ja auringonkukan, ei jauhoja), päälle voita ja kurkkua.
Lounas: Tonnikalasalaatti: Tomaattia, paprikaa ja kurkkua. Purkillinen tonnikalaa öljyssä. Tuorejuustopalleroita (rasvaa 30%). Päälle lorotetaan oliiviöljyä rennolla kädellä.
Päivällinen: Broilerigratiini: Marinoimatonta broileria, parsa- ja kukkakaalia, mausteita, kuohukermaa, juustoa reilusti. Jälkkäriksi pari palaa tummaa suklaata.
Iltapalaksi pari kourallista pähkinäsekoitusta, jos on nälkä, harvemmin on.
Päivän mittaan useita litroja vettä+vissyä.
Aika usein tuppaa kyllä jäämään tuo aamupala kokonaan välistä, sen suhteen pitäisi vähän ryhdistäytyä.
Edit: Näköjään oon tuonne toiseenkin ketjuun joskus postannut esimerkkipäivän, eli siinä toinen esimerkki:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=1900281&postcount=3875 Rasvaa tulee kyllä nykyään enemmän, tuo on karppauksen alkupaipaleelta, jolloin oli vielä vähän rasvakammoa.