En tunnustaudu Jones faniksi, mutta olen pitänyt miestä melko ylivoimaisena lhw:ssä ja pitäisin ennakkosuosikkina ketä tahansa hewaria vastaan,.
oho.....DC:tä tuo voi troppeineen kiusata, koska on mestari käyttämään kokoetuaan hyväksi, mutta itse näkisin että jotain JDS:ää tai Ngannouta vastaan olisi todellisissa ongelmissa. Edellämainittujen kanssa
ei Jonesin jabi riitä ja uskaltaisiko jotain Francista paljoa oblivioneilla potkia, kun se leipasee aika nopeasti. En yksinkertaisesti näe, mitä sillä ois pystyottelussa tarjottavaa ja mattoonviennitkin
on haastavampia jonesin tekniikalla tehdä, kun ne on vähän mallia conan loppupeleissä...toki se sais lihaa itelleen, mutta se ois taas yksi uusi muuttuja, mikä vaatii omat säätönsä ottelusuunnitelmaan
ja tekniikkaan.
Jones on hyvä palautumaan osumista, mutta siellä ois useampi mies, joka sammuttaa valot kerrasta ja edellisen kerran, kun Jones on sääntöjen puitteissa saanut lopetusvoiton, niin siitä on useampi vuosi ja silloinkin kyseessä oli
selkeästi heikommat miehet (heikolla tarkoitan fyysisesti heikompaa, en tasollisesti).
Jones on paras lhw koskaan, mutta minä luulen ja se näyttää itsekin uskovan siihen, että aika keikkuvassa veneessä se mies olisi kuningasluokassa. Etuja lähtis liikaa ja hyödyt vaatii muutoksia.