🇺🇸 UFC eventtien yleinen keskustelu 🇺🇸

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NP
  • Aloitettu Aloitettu
  • Featured
Meta title: 🔥 UFC – MAAILMAN SUURIN JA RAJUIN KAMPPAILUORGANISAATIO 🔥

Meta description: Octagonin valtias, jossa huipputechnikot, tyrmäsankarit ja megatähdet kohtaavat tavoitellen urheilun kovinta mestaruusvyötä.

Nunes on epäilemättä steroidien käyttäjä. Perustuu ihan mututuntumaan, kuten lähes kaikki muukin tässä foorumin osiossa.
Aika kova väite,"epäilemättä" jos ei ole näyttää todisteita. Nunes on testattu USADAN toimesta viime vuonna 11 kertaa ja tänä vuonna kolmesti. Kiinni ei ole jäänyt steroideista.

Aika monella ottelijalla on ura kääntynyt laskuun, kun usada kiristi testausta. Sattumaako? En usko,mutta keskitynkin lähinnä nauttimaan vaparista. Roina jutuille vois tehdä vaikka oman ketjun

Nunes on epäilemättä steroidien käyttäjä. Perustuu ihan mututuntumaan, kuten lähes kaikki muukin tässä foorumin osiossa.
Aika kova väite,"epäilemättä" jos ei ole näyttää todisteita. Nunes on testattu USADAN toimesta viime vuonna 11 kertaa ja tänä vuonna kolmesti. Kiinni ei ole jäänyt steroideista.

Kohteiaisuuksiahan nämä. Nunesilla todella hyvä räjähtävyys potkuissa ja oikea nyrkki kumahtaa kalloon eri voimalla kuin muilla naisottelijoilla. Pistäähän se ihmettelemään, mutta taitaa olla luonnonlahja. Saas nähdä johtaako tuo kaasutukseen, uskoisin että Nunes klaaraa homman järkevämmin kuin edellisessä ottelussa, eikä lähde ihan hullua volyymia heittämään ekasta erästä lähtien. Uskoisin että Nunes vie, vastustaja joutuu pelkäämään enemmän. Shevchenkon pitäis päästä lähelle polvien ja kyynärpäiden kanssa, siellä oli paras menestys viime ottelussa.

Kohteiaisuuksiahan nämä. Nunesilla todella hyvä räjähtävyys potkuissa ja oikea nyrkki kumahtaa kalloon eri voimalla kuin muilla naisottelijoilla. Pistäähän se ihmettelemään, mutta taitaa olla luonnonlahja. Saas nähdä johtaako tuo kaasutukseen, uskoisin että Nunes klaaraa homman järkevämmin kuin edellisessä ottelussa, eikä lähde ihan hullua volyymia heittämään ekasta erästä lähtien. Uskoisin että Nunes vie, vastustaja joutuu pelkäämään enemmän. Shevchenkon pitäis päästä lähelle polvien ja kyynärpäiden kanssa, siellä oli paras menestys viime ottelussa.
Ihan hyviä ajatuksia maltsulla. Itse asiassa Nunesin jabikin on naiseksi poikkeuksellisen painava. Ei tuohon steroideja tarvita, vaan lyöntivoima perustuu siihen että Nunesilla on hyvä tekniikka. Kuten jo sanoin, Nunes lyö niin että kroppa on takana eikä pelkällä kädellä. Toivoisin kyllä että Nunes pohjustaisi kovaa oikeaa enemmän. Joskus lyö sen vaan ihan ykkösenä. Heittäisi vaikka edes sen jabin siihen vastustajan silmien eteen, ja oikea perään. Eli perus yks, kaks.
Myös alapotkuja voisi pohjustaa lyömällä, vaikka vasen, oikea, vasen ja potku kintuille. Potkunkin vetää usein ihan ykkösenä. Shevchenkoa ykkösellä on vaikea osua. No, ehkä ala antamaan ohjeita Nunesille.

Minä veikkaan että jos mennään mestaruuseriin niin Shevchenko vie. Juuri siitä syystä että Nunesilla on tapana vähän kaasuttaa.

Ihan hyviä ajatuksia maltsulla. Itse asiassa Nunesin jabikin on naiseksi poikkeuksellisen painava. Ei tuohon steroideja tarvita, vaan lyöntivoima perustuu siihen että Nunesilla on hyvä tekniikka. Kuten jo sanoin, Nunes lyö niin että kroppa on takana eikä pelkällä kädellä. Toivoisin kyllä että Nunes pohjustaisi kovaa oikeaa enemmän. Joskus lyö sen vaan ihan ykkösenä. Heittäisi vaikka edes sen jabin siihen vastustajan silmien eteen, ja oikea perään. Eli perus yks, kaks.
Myös alapotkuja voisi pohjustaa lyömällä, vaikka vasen, oikea, vasen ja potku kintuille. Potkunkin vetää usein ihan ykkösenä. Shevchenkoa ykkösellä on vaikea osua. No, ehkä ala antamaan ohjeita Nunesille.

Minä veikkaan että jos mennään mestaruuseriin niin Shevchenko vie. Juuri siitä syystä että Nunesilla on tapana vähän kaasuttaa.

Jep, tähän voi yhtyä. Itse asiassa Nunes lyö komboja eniten puolustuskannalla. Jotenkin tuntuu vaan että Nunesilla on isommat mahdollisuudet kehittää enemmän tekniikkaa ja gameplania tässä ajassa. Ja kuitenkin, se edellinenkin tuli voitettua. Jännä nähdä kuinka käy, kummallakin paljon luontaisia kykyjä ja harjoiteltuja taitoja, ei pidä unohtaa sitäkään että Nunes bjj black belt ja judo brown belt. Vaikka näistä naisten matseista on valiteltu, niin mun mielestä toiseks jännin matsi Whittaker-Ailaavjuumaikölin jälkeen. :D Erittäin hyvä match-up ja en ihmettelis jos tulis part 3, kaks naisten huippua selkeästi tässä.

Vaikka näistä naisten matseista on valiteltu, niin mun mielestä toiseks jännin matsi Whittaker-Ailaavjuumaikölin jälkeen. :D Erittäin hyvä match-up ja en ihmettelis jos tulis part 3, kaks naisten huippua selkeästi tässä.
Täysin samaa mieltä tästä. Nunes -Shevchenko tulee olemaan huippu matsi, kunhan nyt ei tule mitään syviä vekkejä tai nilkan pyörähtämisiä.

Sanokaa minun sanoneeni että Romero painaa punnituksissa 186 ja tästä seuraa joku komissio-sekoilu että uudestaan ei voi punnita, koska titteliottelu tai joku sääntö mitä ei kuitenkaan lue missään mutta näin on komission sisällä sovittu joskus ehkä. Romero levittelee käsiään että mikä juttu nyt on, ennenki 186 on kelvannu.

Mutta itse matsiin. Romero vie, Whiteker on tullut itselle jotenkin puskista näinkin pitkälle. Romeron vastukset on ollut paljon kovempia ja recordi sitä myötä kunnioitettavampi. Ikää on jo mutta se ei näy missään. Mies on kuin heman.

#soldierofgod #nogayjesus #seeyousoonboy

Viimeksi muokattu:
Montako tekniikaltaan ja nopeudeltaan Conorin, Aldon, Thompsonin, Mighty Mousen tai Hollowayn tasoista ottelijaa naisissa on? Ei yhtään.

Jos pystyottelusta puhutaan, niin Valentina ja Joanna. Varsinkin potkuissa noista miehistä ainoastaan Thompson pääsee edes lähelle Valentinan nopeutta ja tekniikkaa. Thompsoniltakaan ei kuitenkaan näe esim.kiertopotkuja päähän ja vartaloon countereina lähes täydellisellä ajoituksella ja tekniikalla, mitä Valentinalta lähtee minä hetkenä tahansa täysin vaivattomasti.

Fanina missaa paljon jos Nunes vs Shevchenko ei sytytä, vain koska WMMA. Shevchenko on P4P 1 naisottelija tällä hetkellä ja puolustaisi varmaan vyötä nyt ties kuinka monetta kertaa jos 125 - painoluokka olisi UFC:ssa. Hän lähtee suosikkina 135 - paunaisten mestaruusotteluun vaikka kuuluisi alempaan painoluokkaan, ja vaikka Nunes on kaikkea muuta, kuin heikkotasoinen vastus.

Nunes vs Shevchenko on pitkästä aikaa mielenkiintoinen naisten matsi. Molemmat on ihan omaa luokkaansa mun mielestä tossa sarjassa ja muutenkin UFC:n naisottelijoista niitä harvoja kiinnostavia.

Mä luulen, että matsi tulee ratkeamaan siihen kumpi on kehittynyt enemmän viime kohtaamisesta.

Itse laitoin rahani Nunesille. Viime kerralla vei aika selvästi ennen kuin kunto loppui. Luulis, että tuo kuntopuoli olis saatu ATT:llä kuntoon.

Nyt on tapahtuma niin lähellä, että laitan veikkaukset.

Werdum vs Overeem. Pystyottelu tulee, en usko että Werdum saa Reemiä mattoon. Ei riitä paini eikä nopeus vieläkään siihen. Pystyssä Overeem on sen verran edellä, että vie ainakin 2 erää nimiinsä. Overeem voittaa pisteillä.
Matsi tulee olemaan kuitenkin huomattavasti parempi kuin Werdum-Reem 2, mikä oli yksi huonoimmista matseista ikinä.

Romero vs Whittaker. Nyt jos Romero "teenage ninjaturtles" haluaisi pelata varmanpäälle, niin lähtisi viemään mattoon. Kukaan ei MW:ssä pysty estämään Romeron alasvientejä. Mutta eiköhän taas jää pystyyn pomppimaan muutaman erän ajaksi. Siinä piilee se riski että Whittaker osuu. Aika turvallinen veikkaus voisi olla että Romero voittaa 3 erässä tyrmäyksellä.

Nunes vs Shevchenko. Vaikein näistä kolmesta. Nunes näyttää niin paljon isommalta nykyään, että voi olla että vie voimalla alas ja yrittää kyynärpäillä aukaista Shevchenkon silmäkulmat. Matossa päällä ei ole niin paljon vaaraa kaasuttamisesta ja omaa hyvän GnP:n. Jos tulee viiden erän pystymatsi, niin veikkaan että Shevchenko voittaa. Veikkaus. Joko Nunes alkuerien tyrmäyksellä/kuristuksella tai Shevchenko pisteillä. Sanon kuitenkin että Shevchenko vie pisteillä.

Back
Ylös Bottom