Unohtunu tosta pätkästä et Nate hävis melkee kaikki ristilyöntitilanteet ja naama aivan muussina matsin loputtua, kun Conorilla juuri naarmuakaan vaikka full-camp-Nateen ei pitänyt saada osumaakaan. Jos ton matsin kattoo puolueettomasti uusiks nii ei siitä jää edes epäilystä et Nate selvis vaan vahvan leukansa ansioista ja kantaa tuosta matsista ottamaansa aivovammaa koko loppu elämänsä ajan.
Eka matsissa Conori vielä antibiooteilla, mistä Rogan kertoi. Ei alkanut selittelemään toisin kuin toktonin poijjan itkuvirret veljensä kanssa. Mutta toinen on kaksinkertainen mestari ja toinen ei. Liekkö vaikuttaa jotain toi taito katsoa peiliin.
Ei ollu tarkoitus pitää mitään syväanalyysiä pystyyn Diaz - McGregor ottelun kulusta. Pointti oli lähinnä se että jos McGregor voitti erät juoksemisesta huolimatta, ei ois ollu mitään epäselvyyttä etteikö myös Gusse ois voittanut jokaista erää. Ottelu oli huomattavasti selvempi kuin McGregorin & Diazin kohtaaminen. En ole väittänyt etteikö McGregor olisi ansainnut voittoa, hän sai huomattavasti parempia osumia sisään. Olisi kuitenkin kiva nähdä se kolmas kohtaaminen, koska kaksi ensimmäistä jättivät paljon kysymysmerkkejä ilmaan.
Mun mielestä Nate ei itke vaan käyttäytyy fiksusti. Ei ole mitään järkeä otella huonolla palkalla, kun rahaa on ennestään tarpeeksi.
Ennemminkin niin, että jos ottelija a vetäytyy, niin ottelija b osoittaa hallintaa ja tämä tulisi huomioida pisteitä jakaessa.
Harvoin sitä poispäin juoksemista niin paljoa esiintyy, että tilanne voidaan tulkita ottelun välttämiseksi.
Siinä on ihan huomattava ero, että milloin ottelija välttelee epäedullista asemaa ja milloin itse ottelemista.
Näinhän se on. Aika paljon saa juosta että tuomarit näkis sen ottelun välttämiseksi. Hyvin tiivistit asian.
Pitää tarkistaa Gustafsson - Cormier ottelu paremmalla ajalla. Joku mainitsi että Gusse ois hävinnyt eriä juoksemisen takia. Mun on vaikea kuvitella että olisi juossut niin paljoa että pisteitä ois vähennetty.