Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Selän kääntäminen ja juokseminen on tyhmän näköistä, ihan sama kuka sen tekee. Jos ei pientä piikittelyä aiheesta kestä, niin kannattaa vaihtaa foorumia.

Olisi vähän kummallista, jos puolustamisesta rokotettaisiin suoraan, sen sijaan, että palkittaisiin sitä joka saa enemmän aikaan. Glover oli vain niin huono ja hidas liikkumaan, ettei saanut rankaistua Gussea selän kääntämisestä tai juoksemisesta. Ei se mahdotonta ole. Samalla tavalla porukka aikoinaan itki, kun kukaan ei tahtonut saada Machidaa kiinni häkissä, kun tämä liikkui niin epäreilusti pois ja haki vastaiskuja.Gussen tapauksessa voi muistella cormier matsia missä juokseminen saattoi maksaa ottelun voiton ja ufc mestaruuden. Olisi hauska nähdä eilisen matsin tuomarikortit, että mitä mieltä tuomarit olivat eristä 1 ja 2. 3 ja 4 meni mun mielestä selvästi gusselle, mutta kahdesta ekasta erästä voi olla montaa mieltä, jos matsia katsoi ilman fanilaseja.
Voi toki olla, mutta pitää olla aika rajoittunut ajatusmaailma, jos noin tekee. Vapaaottelussa kun saa pyörähtää ja lyödä/potkaista samalla, eikä selkäkään ole laitonta osuma-aluetta, kunhan ei rankaan tai niskaan täräytä. Miksei sitten saisi juosta karkuun, jos niin katsoo tarpeelliseksi? Niin tai näin, aina löytyy kuitenkin valitettavaa, ei sille mitään mahda.Ehkä valitus johtuukin siitä kun rahalajeissa ja vanhoissa lajeissa ei saanut selkää kääntää tai tuomari huomautti :O? Eli nyrkkeilyssä.

giving the most weight in scoring to effective striking, effective grappling, control of the fighting area and effective aggressiveness and defense
Gussen tapauksessa voi muistella cormier matsia missä juokseminen saattoi maksaa ottelun voiton ja ufc mestaruuden. Olisi hauska nähdä eilisen matsin tuomarikortit, että mitä mieltä tuomarit olivat eristä 1 ja 2. 3 ja 4 meni mun mielestä selvästi gusselle, mutta kahdesta ekasta erästä voi olla montaa mieltä, jos matsia katsoi ilman fanilaseja.
Onhan sillä hetkensä, täytyy tosin muistaa että vastustaja ei ollut liikkuvimpaa sorttia. Jonesia vastaan ei ole moista reach etua, ja Cormieriakaan vastaan ei auttanut vaikka oli reach etu. Näen Gussen jonkunlaisena portinvartijana LHWssa, mutten antaisi miehelle enää titleshotteja turhaan.
Texu seiso jalat tönkköinä lyönti etäisyydellä, heikkoa tekemistä ei voi muuta sanoa. Helppohan se on näyttää hyvältä, kun vastus on valmis vanhusten kotiin. Laitetaan mustaa miestä eteen niin ei näytä ihan samalta.
Rumble voisi myydä viikolla kukkaa ja vkl kävästä veteleen Ruottalaisia levyks:D
![]()
Mä en usko että juoksemisesta sakotetaan hirveesti. Muuten Diaz olisi voittanut McGregorin.
Mä en usko että juoksemisesta sakotetaan hirveesti. Muuten Diaz olisi voittanut McGregorin.