Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei oo pelitilillä kuin reilu 800 000€. Ei sitä siis kannata vaivautua.Jos jollain on miljoona, ni kannattaa laittaa Hookerin tko voitolle. Rikastutte vielä enemmän. Varma vetovihje.
Millä perusteella toi on varma? Felderiä ei helposti tyrmätä ja on muutenki yksi sarjan kovimpia pystyottelijoita. Viimesin voitto barbozasta joka taas hakkas paskat pihalle Hookerista.
Taidan ite pelata felderiä
Meekille ja felderille vois pikku betsit laittaa.
Felder on brawlaaja. Hooker on liian tekninen ja iso sille.
Ei mitään, pahoittelut omasta käytöksestä. siihen vänkäämiseen tarttee aina kaks joten peiliin pitää itselläkin katsoa.Mulla Meekille puoliksi fiilispohjalta singlenä muutama kymppi. Pakkohan tuosta on tykätä.
Heitin sun suuntaan vähän aiheettoman paljon paskaa aiemmin. Mulla on ilmeisesti vähän anger issues ns oikeassa elämässä jotka purkautuu täällä. Nää anteeksipyynnöt alkaa käydä vähän vanhaksi mun osalta mutta sorry dude, koetan parantaa. Ens kerralla bannaan itseni pariksi viikoksi vähintään.
Vähän eri tähän. Felder on teknisesti aika hyvä ottelija, etenkin clinchissä ja myös varmaan painoluokan isoimpia kavereita. Ei Hooker ole juuri Felderiä isompi, väittäisin että Felder on kaksikosta vielä vahvempi.
Hooker voitto 90 %
Hooker tko 70 %
| Main card (ESPN+) | |||
| Flyweight | Joseph Benavidez | vs. | Deiveson Figueiredo |
| ^ For the vacant UFC Flyweight Championship | |||
| Women's Featherweight | Felicia Spencer | vs. | Zarah Fairn dos Santos |
| Light Heavyweight | Ion Cuțelaba | vs. | Magomed Ankalaev |
| Women's Featherweight | Megan Anderson | vs. | Norma Dumont Viana |
| Featherweight * | Grant Dawson | vs. | Darrick Minner |
| Bantamweight | Gabriel Silva | vs. | Kyler Phillips |
| Preliminary card (ESPN+) | |||
| Featherweight | TBD | vs. | Giga Chikadze |