🇺🇸 UFC eventtien yleinen keskustelu 🇺🇸

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NP
  • Aloitettu Aloitettu
  • Featured
Meta title: 🔥 UFC – MAAILMAN SUURIN JA RAJUIN KAMPPAILUORGANISAATIO 🔥

Meta description: Octagonin valtias, jossa huipputechnikot, tyrmäsankarit ja megatähdet kohtaavat tavoitellen urheilun kovinta mestaruusvyötä.

Millä perusteella toi on varma? Felderiä ei helposti tyrmätä ja on muutenki yksi sarjan kovimpia pystyottelijoita. Viimesin voitto barbozasta joka taas hakkas paskat pihalle Hookerista.

Taidan ite pelata felderiä

Felder on brawlaaja. Hooker on liian tekninen ja iso sille.

Meekille ja felderille vois pikku betsit laittaa.

Mulla Meekille puoliksi fiilispohjalta singlenä muutama kymppi. Pakkohan tuosta on tykätä.

Heitin sun suuntaan vähän aiheettoman paljon paskaa aiemmin. Mulla on ilmeisesti vähän anger issues ns oikeassa elämässä jotka purkautuu täällä. Nää anteeksipyynnöt alkaa käydä vähän vanhaksi mun osalta mutta sorry dude, koetan parantaa. Ens kerralla bannaan itseni pariksi viikoksi vähintään.

Mulla Meekille puoliksi fiilispohjalta singlenä muutama kymppi. Pakkohan tuosta on tykätä.

Heitin sun suuntaan vähän aiheettoman paljon paskaa aiemmin. Mulla on ilmeisesti vähän anger issues ns oikeassa elämässä jotka purkautuu täällä. Nää anteeksipyynnöt alkaa käydä vähän vanhaksi mun osalta mutta sorry dude, koetan parantaa. Ens kerralla bannaan itseni pariksi viikoksi vähintään.
Ei mitään, pahoittelut omasta käytöksestä. siihen vänkäämiseen tarttee aina kaks joten peiliin pitää itselläkin katsoa.

Vähän eri tähän. Felder on teknisesti aika hyvä ottelija, etenkin clinchissä ja myös varmaan painoluokan isoimpia kavereita. Ei Hooker ole juuri Felderiä isompi, väittäisin että Felder on kaksikosta vielä vahvempi.

No joo oikeestaan nyt kun Hooker on noussu 155:een, ni on menettänyt koko- ja reachetuaan. Eli vedän tässä vähän takaisinpäin.

Ryöstöä huudellaan ihan liikaa nykyään. Matsit jotka menevät noin tiukille, ei ole ryöstöjä.

Eri asia sitten jos erät menee ihan selkeästi 3-2 toiselle, mutta tuossakin oli pari erää jotka voi tuomita kumminkinpäin.

Olipa hieno pääottelu! Viiskytädonaa extraa tuli Felderillekin ja 5 round splitti häviö ei ole häppee todellakaan. Sitä vikaa alasvientiä ei olis vaan saanu antaa, saattoi ratketa siihen.

87231422_177574073679849_55311864443174912_n.webp

Tulevan viikonlopun mähinät.
Päämatsissa tarjolla Cejudon luovuttama flyweight vyö.

Pääkortilla on ehkä myös Darrick Minner v Grant Dawson. UFC debyytin tekevä Minner korvaa tippuneen Chas Skellyn, ja matsi on reilun viikon varoitusajalla.

Cuțelaba v Ankalaev kiinnostaa, ja ehkä tuolla preleissä Peñan matsi. Mitäs muita?

1582541153643.webp

Main card (ESPN+)
FlyweightJoseph Benavidezvs.Deiveson Figueiredo
^ For the vacant UFC Flyweight Championship
Women's FeatherweightFelicia Spencervs.Zarah Fairn dos Santos
Light HeavyweightIon Cuțelabavs.Magomed Ankalaev
Women's FeatherweightMegan Andersonvs.Norma Dumont Viana
Featherweight *Grant Dawsonvs.Darrick Minner
BantamweightGabriel Silvavs.Kyler Phillips
Preliminary card (ESPN+)
FeatherweightTBDvs.Giga Chikadze
MiddleweightBrendan Allenvs.Tom Breese
HeavyweightMarcin Tyburavs.Sergey Spivak
LightweightLuis Peñavs.(TBD)
FeatherweightJordan Griffinvs.T.J. Brown
FeatherweightAalon Cruzvs.Spike Carlyle
WelterweightIsmail Naurdievvs.Sean Brady

* Ei vielä listattu UFC.com tai Wikipedia, mutta Wikipediassa mainittu uutinen.

Eikö Giga Chikadze ole vanha Glory potkunyrkkeilijä? Se voisi olla ainakin yksi kiinnostavista, myös Norma Dumont Vianan debyytti voi olla kiinnostava.
Ankalaevin matsin uskon olevan aikamoista tykitystä, samoin pääottelu voi olla myös todella hyvä.

Back
Ylös Bottom