Vaikea tuota on saada ennenaikaiseksi mun universumissa
![]()
Viimeset lyönnit ei edes osu ja TJ lähteen kääntymään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaikea tuota on saada ennenaikaiseksi mun universumissa
![]()
Kamppailulajeissa tavoitteena on voittaa ottelu.Aika ironista mielestäni jeesustella "ottelijoiden turvallisuudella" kamppailulajissa, jossa tavoite on vahingoittaa toista ottelijaa.
Se, että sinä et tajua jotain ei tarkoita etteikö siinä olisi mitään järkeäTässä nyt ei ollu mitään järkeä.
Voittotodennäköisyyksien arvioiminen ei liity millään tapaa ottelun lopettamiseen tai kehätuomarin tehtäviin. TJ tosiaan kävi tontissa useampaan otteeseen, mutta hän oli koko ajan polviensa ja käsiensä varassa eikä kylmänä selällään tai naamallaan. Fight Metricin statseissakin tuo lasketaan vain yhdeksi knockdowniksi ja merkittäviä iskuja Cejudo sai perille kaikkiaan 18 kappaletta.Minkälaisen mahdollisuuden nämä ennenaikainen lopetus kannattajat antaa TJ:n voitolle, jos matsi olisi jatkunut? 50:50, 1:100, 1:1000? Mä luulen, että 1:1000:eenkin on alakanttiin. Tässä ei kuitenkaan ollut kyse mistään 4. erän läpsyistä. Kaveri lyötiin useampaan kertaan tonttiin ja matsia oli mennyt reilu 30s.
Cejudoa kannatin ja tyytyväinen että otti tästä voiton, mutta olen kyllä samaan aikaan sitä mieltä että hitusen kauemmin olisi saanut jatkua.
Ymmärrän toki pointin että ottelijoita pitää suojella ettei tule liikaa damagea, mutta toisaalta tätäkin matsia junailtiin kasaan kuukausi tolkulla ja molemmat ottelijat tehneet hirveen määrän duunia että ovat päässeet ottelemaan tuohon paikkaan. Tuskin olisi muuttanut lopputulostal mutta harmittavaa kun jää vähänkin jossiteltavaa.
Minusta tuossa ei tullut niiin kovia iskuja että vähän aikaa jatkuminen olisi aiheuttanut mitään peruuttamatonta. Dillashaw oli kuitenkin koko ajan liikkeessä ja vaikka tasapainoelin ei toiminut niin pyrki koko ajan liikkumaan sen minkä pystyi. Vähän samanlainen loppu kuin DJ vs Cody II matsissa ja siinä annettiin aika paljon pidempään jatkua.
No nää on näitä, toisaalta en valitan kun oikea mies voitti. Helppohan näitä on uusintoina veivata.
Minkälaisen mahdollisuuden nämä ennenaikainen lopetus kannattajat antaa TJ:n voitolle, jos matsi olisi jatkunut? 50:50, 1:100, 1:1000? Mä luulen, että 1:1000:eenkin on alakanttiin. Tässä ei kuitenkaan ollut kyse mistään 4. erän läpsyistä. Kaveri lyötiin useampaan kertaan tonttiin ja matsia oli mennyt reilu 30s.
Näin on. Liian aikaista keskeytystä puolustelevat eivät halua nähdä sitä. TJ menee eteenpäin vaikka tokkurassa. En usko vakavaan aivovammaan vaikka ois jatkunut siihen asti että peli ois ollut tulkinnanvaraton.Viimeset lyönnit ei edes osu ja TJ lähteen kääntymään.
Touche.Aivan naurettava toi keskeytys oli. Edgar vs. Meynard eka erä oli ihan samanlainen tilanne ja eipä keskeytetty ja loppu onkin historiaa.
Kuinka monta lyöntiä tai sekuntia ottelun olisi pitänyt jatkua, jotta internet olisi tyytyväinen? 5, 15, 50 vai 150? En ymmärrä TJ kitinää siitä, kuinka siltä vietiin mahdollisuus. Molemmat lähti erän alussa tasavertaisesta tilanteesta ja TJ torjui naamallaan niin monta iskua, että tuomari katsoi tarpeelliseksi tulla väliin. En tarkoita, että pidempääkään jatkunut turpaanveto olisi ollut kohtuutonta, näihin ei vain ole mitään absoluuttista totuutta. Eiköhän se tuomarikin tee ratkaisut aika pikasella aikataululla.
Sitä tosin ei viety tuomarin toimesta, vaan Cejudon, joka pyöritteli ylemmän painoluokan mestaria mielensä mukaan ottelun alusta loppuunTJn sanoin: hänelt vietiin mahdollisuus