🇺🇸 UFC EVENTIT 🇺🇸

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NP
  • Aloitettu Aloitettu
  • Featured
Meta title: 🔥 UFC – MAAILMAN SUURIN JA RAJUIN KAMPPAILUORGANISAATIO 🔥

Meta description: Octagonin valtias, jossa huipputechnikot, tyrmäsankarit ja megatähdet kohtaavat tavoitellen urheilun kovinta mestaruusvyötä.

Täytyy kyllä olla aivan järkyttävän kuutamolla jossei ymmärtänyt sugan twiittiä huumorina 😂
No hei sitten LOL! Loistavaa huumoria kyllä sen jälkeen kun selittää pressissä miten Munhoz halusi lopettaa eikä lainkaan idioottimaista. Oliko tuo sinunkin samainen heittosi sitä sellaista huumoria?

Ei ollut huumoria, vaan mä uskon, että munhoz näki(pun intended)kuinka homma lipsuu käsistä pikkuhiljaa, heti kun o'malley sulki notepadin. Sai oven ja käveli siitä ovesta. Kyllä mä nauroin tolle twiitille, ihan niinkuin nauroin joka kerta kun mies kiisti tappionsa veralle.

Mä näkisin nää silmiin tökkimiset niin päin, ettei ufc ole kiinnostunut tarpeeksi tuotteen vesittymisestä, jossei niitä uusia hanskoja edes harkita. Tässäkin tapauksessa rike oli hyvin pieni. Sormet osottivat kattoon juuri niinkuin Herzog huomautti hetkeä aiemmin. Sormi ei uponnut silmään niinkuin monessa helvetisti vakavamman näköisessä tilanteessa, joiden jälkeen ottelua kyllä jatkettiin. Vahinkoa tuli joo, mutta o'malley ei olisi voinut tilannetta paremmin pelata. Munhozilla jäi parannettavaa.

Eteenpäin. Munhoz seuraavaksi jotain nobodyä vastaan ja Sugalle vaikka Yan tai Aldo.

Prelims matseista mielenkiintoisin kaveri oli kyllä Tina Turnerin pojan poika Jalil Turner. Kaverilla 191 cm mittaa ja ottelee kevyessä sarjassa. Sen lisäksi viisi peräkkäistä voittoa lopetuksella ihan kovistakin nimistä. Nyt nousee jo rankatuksi todella vahvassa divisioonassa. Ei vaan mee jakeluun miten tuon näköinen korsto saa painon niin alas. katso liitettä 242143
Samaa miettinyt Khamzatin ja myös tän Jalilin kohdalla. Pitkiä ja raamikkaita, miten voi päästä painoissa noin alas :unsure::unsure:.

Ei ollut huumoria, vaan mä uskon, että munhoz näki(pun intended)kuinka homma lipsuu käsistä pikkuhiljaa, heti kun o'malley sulki notepadin. Sai oven ja käveli siitä ovesta. Kyllä mä nauroin tolle twiitille, ihan niinkuin nauroin joka kerta kun mies kiisti tappionsa veralle.

Mä näkisin nää silmiin tökkimiset niin päin, ettei ufc ole kiinnostunut tarpeeksi tuotteen vesittymisestä, jossei niitä uusia hanskoja edes harkita. Tässäkin tapauksessa rike oli hyvin pieni. Sormet osottivat kattoon juuri niinkuin Herzog huomautti hetkeä aiemmin. Sormi ei uponnut silmään niinkuin monessa helvetisti vakavamman näköisessä tilanteessa, joiden jälkeen ottelua kyllä jatkettiin. Vahinkoa tuli joo, mutta o'malley ei olisi voinut tilannetta paremmin pelata. Munhozilla jäi parannettavaa.

Eteenpäin. Munhoz seuraavaksi jotain nobodyä vastaan ja Sugalle vaikka Yan tai Aldo.
Munhoz on varmaan yksi sitkeimmistä ottelijoista koko UFC:ssa. Käynyt läpi kovia sotia Aldoa sun muita huippuja vastaan, mutta nyt päätti luovuttaa kun sai pari jabia naamaan O'Malleylta? Ja vielä kaiken päälle ollessaan johdossa ottelussa? Ei helvetti mitä juttua. 😄

Sua ei varmaan ole paljon silmiin tökitty kun ekana oletat että ammattilaisottelija feikkaa silmävamman.

Sua ei varmaan ole paljon silmiin tökitty kun ekana oletat että ammattilaisottelija feikkaa silmävamman.
Sivusta on helppo huudella. Omasta mielestä on ihme, että ottelijat yleensä ylipäätään jatkavat ottelemista silmiin tai kasseille tulleen laittoman tällin jälkeen. Ei ole hääviä otella jos syvyysnäkö on vähäkin heikentenyt. Ennakkoon tasaisessa matsissa pienikin vamma/haitta voi kääntää matsin. Uskomatonta, että UFC:tä homma ei kiinnosta niin paljoa, että lopulta vuosikymmenten jahkailun jälkeen tekisivät ongelmille jotain. Hanskojen uudistamisesta on puhuttu Priden ajoista lähtien.

Viimeisin yritys wittmanin hanskoihin siirtymiseen kaatui muistaakseni UFC vaatiessa hanskat omakseen patentteja myöten.

Tätä en ihmettele kyllä yhtään. Ilman muuta UFC:n kannattaa teettää omat UFC-hanskat, joiden mallisuojaa ja myyntiä se hallinnoi itse niin että niitä saa vain UFC:n omasta kaupasta tai valtuutetuilta jälleenmyyjiltä.

Sitä en tajua, miten tästä asiasta ei ole päästy sopimukseen vaikka nyt Venumin kanssa.

Tätä en ihmettele kyllä yhtään. Ilman muuta UFC:n kannattaa teettää omat UFC-hanskat, joiden mallisuojaa ja myyntiä se hallinnoi itse niin että niitä saa vain UFC:n omasta kaupasta tai valtuutetuilta jälleenmyyjiltä.

Sitä en tajua, miten tästä asiasta ei ole päästy sopimukseen vaikka nyt Venumin kanssa.
Koska ufc ei halunnut maksaa edes patenteista mitään. Tolla lähtökohdalla homma kaatuu niin venumin kuin jolaisen muunkin valmistajan kanssa. Wittmanin olis pitänyt luopua tuotteestaan vain rakkaudesta lajiin.

Maailmassa on hillitön määrä erilaisia hyviä hanskamalleja, joista UFC voi valita ja pyytää haluamansa hanskatoimittajan tekemään mukaelman.

Patenteilla ei ole oikein mitään arvoa tuossa hommassa, kun malleja kopioidaan joka tapauksessa eikä UFC:n kannata niistä mitään maksaa. UFC-logo hanskoissa on arvokas, ei tekniset yksityiskohdat.

No luulis olevan sitten vielä helpompaa päivittää hanskat 😂 jokuhan niistä onx hanskoista tekee monen ottelijan mielestä maailman parhaat. En tiedä patenteista tai niiden hakemisesta yhtään mitään, mutta tuskin niihin on turhaan patentteja haettu, eikä niitä käsittääkseni myöskään myönnetä liian suurpiirteisiin teknisiin yksityiskohtiin.

Muista matseista en sano mitään mutta VOI HEMMETTI MIKÄ URPO Sean Strickland on. Mitä ihmettä voi liikkua Seanin päässä kun lähtee Pereira vastaan nekkailemaan lättäjaloin löntystellen ja vähän "sinne päin" nekkaillen :ROFLMAO: :ROFLMAO: . Hyvä että tuli KO, jos Sean oppisi olemaan.

FB_IMG_1657033498809.webp

Miksei noista silmään tökkimisistä sitte hylätä tökkijää? Saahan sillä aika helvetisti etua tasaisessa matsissa. Hylätäänhän muistakin kielletyistä tekniikoista jos ottelu keskeytyy, mut tökkimisestä tulee no-contest?

No ainakin vähenis nämä eyepoket. Olis ollu melkonen antikliimaksi jos mainikin olis jäänyt kesken kun izzy tökkäs cannonieriä.

Arvaan jo että seuraavaksi väännät asian jotenkin näin:

"Ajatteleeko ottelija kesken ottelun, että nyt kun mulla on nää maailman parhaat hanskat, niin en tökkääkään tota silmään"

Ei jaksa. Eteenpäin.

Back
Ylös Bottom