Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihanaa, @maltsu minutkin maininnu. Ei vaa oo muistanu tägätä.
Linnaan vaan mun puolesta clintoni, gates, david blaine ja kumppanit.
Mäkin puolustautuisin ''kumittamalla oman nimeni papereista jotka ''osottais syyttömyyteni''. Jostain syystä kovin vaikeeta tuo asiakirjojen julkaisu. Tais olla yks trumpin vaalilupauksista, Tai jostain sen kaltasesta miten se pitäisi tulkitakkaan. En puhu trumppia. Täällä osaa muut puhua sitä ja tulkita paremmin.
@maltsu pystyt parempaan.![]()
Ihanaa, @maltsu minutkin maininnu. Ei vaa oo muistanu tägätä.
Linnaan vaan mun puolesta clintoni, gates, david blaine ja kumppanit.
Mäkin puolustautuisin ''kumittamalla oman nimeni papereista jotka ''osottais syyttömyyteni''. Jostain syystä kovin vaikeeta tuo asiakirjojen julkaisu. Tais olla yks trumpin vaalilupauksista, Tai jostain sen kaltasesta miten se pitäisi tulkitakkaan. En puhu trumppia. Täällä osaa muut puhua sitä ja tulkita paremmin.
@maltsu pystyt parempaan.![]()
Kaikki ei pysty ottamaan lasten seksuaalista hyväkskäyttöä ''toilailuina''.Olin vaan huolissani mentaalipuolestasi kun tämmöinen nyt tuli julki, että miten raskaasti otat. Oli niin raju tunnereaktio sinulla aiemmin. Kiva että otit asian näin hyvin eikä niin pahalta tuntunutkaan kun tytöt Bill-sedän sylissä. Ei kantsi poliitikkojen toilailuja niin sydänverellä ottaa.![]()
Kunhan tuosta "kuvashokista" toivut, niin nythän saatiin vahvistus siitä, että FBI viittasi kintaalla Epsteiniä kohtaan jätettyjä rikosilmoituksia jo Clintonin aikana. En väitä, että tässä olisi jotain poikkeuksellista, mutta aika pitkään näyttäisi Epstein saaneen hääriä kunnes jäi kiinni.Olin vaan huolissani mentaalipuolestasi kun tämmöinen nyt tuli julki, että miten raskaasti otat. Oli niin raju tunnereaktio sinulla aiemmin. Kiva että otit asian näin hyvin eikä niin pahalta tuntunutkaan kun tytöt Bill-sedän sylissä. Ei kantsi poliitikkojen toilailuja niin sydänverellä ottaa.![]()
Kunhan tuosta "kuvashokista" toivut, niin nythän saatiin vahvistus siitä, että FBI viittasi kintaalla Epsteiniä kohtaan jätettyjä rikosilmoituksia jo Clintonin aikana. En väitä, että tässä olisi jotain poikkeuksellista, mutta aika pitkään näyttäisi Epstein saaneen hääriä kunnes jäi kiinni.
Tässähän se julkistamisen idea olikin, jos tuossa on laittomuuksia taustalla, niin nyt tuolla sylissäistujalla on edes jonkinlaista uskottavuutta lähtiessään oikeustaistoon. Tai kirjoittaa kirja kokemuksistaan.Kyse ei ollut minun kuvashokista, vaan shokista miten Trump vastustajat menivät hiljaiseksi, rysän päältä kiinnijääminen ei haitannut ja seli-seli. Kyllähän tuossa Billin sylissä saattaa lapsi olla ja hyvinkin vakava juttu. Mutta eipä ketään kiinnosta onko, koska ei ole Trumpin sylissä. Se minun shokkini tässä on.
Varmaan jo viisi kertaa laittanut tänne, mutta otetaas vielä kerran lyhyt versio - Ghislane Maxwellin oikeudenkäynti.Niin muuten mikä oli se virallinen syy, ettei Bidenin hallinto julkistanut näitä Epstein matskuja?
Tässähän se julkistamisen idea olikin, jos tuossa on laittomuuksia taustalla, niin nyt tuolla sylissäistujalla on edes jonkinlaista uskottavuutta lähtiessään oikeustaistoon. Tai kirjoittaa kirja kokemuksistaan.
Josta päästään sujuvasti seuraavaan kysymykseen - miksi osa kuvista on kokonaan peitetty?
Ei varmaan ihan noin. Kyllä se kysymyksiä vähintään herättää jos epstein on saanu ensimmäisiä seksuaalirikossyytteitä jo vuonna 2006 ja vielä silti hengailee sellasen henkilön kanssa.Haluaako joku kertoa mulle, että mikä näissä kuvissa nyt on se juttu? Epstein sekaantui alaikäisiin, niin hänet tunteneet, hänen kanssaan samoissa kuvissa olleet tai hänen juhlissaan olleet tjsp. ovat pedofiileja?
Paljonko noista on uutisoitu aikoinaan? Ovatko kaikki nuo ihmiset olleet tietoisia siitä?Ei varmaan ihan noin. Kyllä se kysymyksiä vähintään herättää jos epstein on saanu ensimmäisiä seksuaalirikossyytteitä jo vuonna 2006 ja vielä silti hengailee sellasen henkilön kanssa.
Ensimmäisen kerran on ollu viitteitä jo 1994-1996.
Hyvin saatu lakastuuu maton alle. No, vaikutuvaltasia kavereita.
Epsteinia tutkittiin myös rahanpesusta. Eihän toki sekään tee hänen kanssaan henganneista tyypeistä talousrikollisia, mutta jos näitä bileitä ei järjestytty bisneksiä silmälläpitäen eikä haureus mielessä, niin pitäisikö tässä uskoa, että ihan vain kuurupiiloa siellä aikamiehet leikkivät?Haluaako joku kertoa mulle, että mikä näissä kuvissa nyt on se juttu? Epstein sekaantui alaikäisiin, niin hänet tunteneet, hänen kanssaan samoissa kuvissa olleet tai hänen juhlissaan olleet tjsp. ovat pedofiileja?
''Epstein is known about town as a man who loves women—lots of them, mostly young. Model types have been heard saying they are full of gratitude to Epstein for flying them around, and he is a familiar face to many of the Victoria's Secret girls. One young woman recalls being summoned by Ghislaine Maxwell to a concert at Epstein's town house, where the women seemed to outnumber the men by far. "These were not women you'd see at Upper East Side dinners," the woman recalls. "Many seemed foreign and dressed a little bizarrely." This same guest also attended a cocktail party thrown by Maxwell that Prince Andrew attended, which was filled, she says, with young Russian models. "Some of the guests were horrified," the woman says.''
Miami herald niminen lehti ja varsinkin Naistoimittaja julie brown oli sen jutun kimpussa tiiviisti. Ja näyttäis olevan edelleen. Viimeks 19.12.2025 tehny postauksen epsteiniin liittyen.''Vuosia kestäneen tutkinnan ja kiistanalaisen sopimuksen jälkeen Epstein myönsi syyllisyytensä kahteen lievempään syytteeseen (prostituution edistäminen ja alaikäisen houkutteleminen prostituutioon).