Huoltovarmuustekijät on aina tärkeitä, joista yksi on mahdollisimman korkea omavaraisuus ruoantuotannossa. Sitä pitää suojella sopivilla toimenpiteillä. Tuosta olen samaa mieltä mutta jos tänne alettaisiin tuomaan vaikka tuota amerikkalaista hormonilihaa, niin olen ihan varma, että pelkästään jo valtamedia pitäisi huolta siitä, ettei sitä ostaisi kuin muutama hassu kunti.
Olin pitkään, oikeastaan pari vuosikymmentä, Suomi ensin -linjalla kaikessa ja olen kyllä vieläkin nationalisti mutta ajan kuitenkin niin sanotusti kaksilla rattailla. Tämä johtuu siitä, että Suomi ja suomalaiset ovat päättäneet olla menestymättä taloudellisesti vaan sen sijaan on päätetty ajaa talouden kilpailukyky alas äänestämällä massoittain vasemmistopuolueita ja haraavat aktiivisesti vastaan kaikkia niitä toimenpiteitä, jotka veisivät tätä maata aidosti kapitalistisempaan suuntaan. Tällaista tuulimyllyä vastaan on mahdoton taistella, joten on äärimmäisen epätodennäköistä, että Suomi enää koskaan tästä edes kusipään tuurilla nousee vuosikymmenten takaiseen loistoonsa. En halua upota sen laivan mukana vaan äänestän sijoituksillani, vien ne pois Suomesta/Euroopasta ja otan tuottoa sieltä, mistä uskon sitä olevan eniten ja konsistenteimmin saatavilla. Taloushistoria on osoittanut, että tämä onnistuu parhaiten sijoittamalla kapitalistisiin maihin. Kaksilla rattailla ajamisella tarkoitan siis sitä, että toisilla rattailla ajan nationalismia ja toisilla ajan Suomen etua vastaan.
Euroopasta en ole koskaan pitänyt, pois lukien itäisen Euroopan maat. Eurooppa on sairas ja itsetuhoinen, pois lukien itäisen Euroopan maat. Puolaa ja Tsekkiä lähinnä tarkoitan.