Laardi
VIP
- ViestejÀ
- 14 382
Nyt tÀytyy kyllÀ sanoa ettÀ alkaa epÀilyttÀÀ Trumpin mielenterveys.
Nyt vasta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
![]()
Trump claims without evidence that Biden controlled by people in 'the dark shadows'
The Fox News host interviewing the president said it sounded like he was promoting a conspiracy theory.www.nbcnews.com
![]()
Five bizarre moments from Trump's interview with Fox's Laura Ingraham
In a particularly odd Fox News interview, the president riffed on Bidenâs âshadow peopleâ and compared police shootings to golfwww.theguardian.com
NÀhtÀvÀsti koko haastis vielÀ tÀssÀ.
TÀllaisilla "uutisilla"on viety jo kohta neljÀ vuotta.
YmmÀrtÀkÀÀ hyvÀt ihmiset; nÀitÀ "uutisia" rakennetaan ihan tarkoituksella niin, ettÀ uutisen luettua lukija ajattelee "onpa se hullu". TÀmÀ on ihan pÀivittÀinen Trump-uutisten tekijöiden modus operandi. TÀhÀn he pyrkivÀt. MitÀÀn taustoja puolesta ei valaista ollenkaan, pÀinvastoin pimitetÀÀn. Uutinen mitÀ itse asiassa tapahtui ei ole pointti, se on sivuseikka. Esim. kaikkein omalaatuisin lause otetaan kontekstista ja siitÀ tehdÀn otsikko josta tehdÀÀn sitten uutinen - ei itse asiasta - vaan uutinen siitÀ "kuinka hullu Trump on". Koska se on aina tavoite, ei todellinen uutisointi. Jatkuvasti rakennetaan tÀllaista keissiÀ Trumpia vastaan, se on se pointti. Ei uutisten asiallinen uutisointi.
EihÀn nÀissÀ ollut mitÀÀn ihmeellistÀ. Joe Biden tukee avoimesti Antifaa. Tottakai pitÀÀ sanoa ettÀ Bidenia ohjaillaan sieltÀ Antifan mustista varjoista. TÀmÀhÀn on kampanjan perusteema nyt.
Ja ihan varmasti Trumpin kampanjan sabotoijia on liikkeellÀ, koko ajanhan siellÀ on hÀiriköity ja pahimmillaan hakattu kannattajia.
Tuota golf-vertausta kauhistellaan. Trump sanoo ettÀ ÀijÀÀ olis voinut vÀhÀn painia maihin ja homma hanskassa helposti (ei siis puolusta poliisia, pÀinvastoin), ettÀ miksi menee ampumaan selkÀÀn, kun homma olis ollut helppo kuin metrin putti (taltuttaa epÀilty muuten), mutta mokasi ampumalla.
Trump vertaa poliisimurhia golfin pelaamisen apua kauheaa se on hullu mÀ levitÀ jutun mun kaikille kavereille ja nekin nÀkee et trump on hullu jne.
NÀin se henkilöÀ vastaan suunnattu propaganda toimii. This is how you do it. Hyvin on toiminut.
TÀÀ on niin hassua, kun ajatellaan vaihtoehtoina olevan vain Trump tai totaalitÀÀrinen kommunismi ja yhteiskuntajÀrjestyksen tuho. Eikö siihen vÀliin muka mahdu mitÀÀn?
Mua kanssa huvittaa miten valkoiset kapitalistit tÀÀllÀ puolustaa ÀÀrivasemmistolaista ja vÀkivalloin mustien asioita ajavaa BLM:ÀÀ ja Antifaa ja haukkuvat valkoisten arvojen ja menestymisen puolella olevaa Trumpia. Mutta kun tarpeeksi YLEÀ ja Hesaria lukee, niin nÀinhÀn siinÀ kÀy.
Tai sitten vain olet kuvitellut tuon ÀÀrivasemmiston puolustamisen.Mua kanssa huvittaa miten valkoiset kapitalistit tÀÀllÀ puolustaa ÀÀrivasemmistolaista ja vÀkivalloin mustien asioita ajavaa BLM:ÀÀ ja Antifaa ja haukkuvat valkoisten arvojen ja menestymisen puolella olevaa Trumpia. Mutta kun tarpeeksi YLEÀ ja Hesaria lukee, niin nÀinhÀn siinÀ kÀy.
Demokraattien pressoja jenkeissÀ on ollut iÀt ja ajat. Nytkö sellainen sitten romuttaisi Amerikan?Pohjimmiltaan kyse ei ole Trumpin fanittamisesta, vaan Amerikan tulevaisuudesta. Halutaanko lÀhteÀ demokraattien mukana yhÀ pidemmÀllÀ vasempaan ja romuttaa Amerikka, vai valita toinen tie?
Katoitko tuota Foxin haastattelua ollenkaan?
Tai sitten vain olet kuvitellut tuon ÀÀrivasemmiston puolustamisen.
Demokraattien pressoja jenkeissÀ on ollut iÀt ja ajat. Nytkö sellainen sitten romuttaisi Amerikan?
Katsoin nuo kohdat missÀ oli Bidenin "dark shadows"/Antifa juttu ja se golf vertaus. EipÀ noissa mitÀÀn ihmeellistÀ ollut, vÀhÀn Trump retoriikkaa, mutta ajatuksen tasolla ei mitÀÀn mainostetua "hullua salaliittoteoriaa" tai "Trumpille poliisimurhat on vaan golf peliÀ". Tuossa golf vertauksessa itse asiassa kritisoi poliisin toimia ja oli sitÀ vastaan.
EipÀ ainakaan minun elinaikani ole yksikÀÀn demokraattipresidentti ajanut valtiontaloutta tai pörssikursseja karille. Kuitenkin jostain mystisestÀ syystÀ halutaan uskotella, ettÀ Biden nÀin tekisi?
Molempien ehdokkaiden takana on valtavat mÀÀrÀt rahaa ja niistÀ halutaan pitÀÀ kiinni - ei tÀmÀ ole pelkÀstÀÀn demokraattien tai republikaanien ongelma. Biden on kuitenkin nÀistÀ kahdesta ehdokkaasta se ainoa,TÀssÀ nyt on ne vaihtoehdot mitÀ on annettu: Trump tai Biden. En sanonut, ettÀ kaikki muuttuisi heti ja miten paljon lopulta muuttuisi, jos Biden valitaan. Tulevaisuutta on mahdoton ennustaa varmasti, mutta voidaan esittÀÀ eri ideologiset vaihtoehdot ja mitÀ niiden johdonmukaisesta solveltamisesta voisi seurata. Suuri Raha ja heidÀn intressinsÀ tÀssÀ vaikuttaa myös taustalla, eivÀtkÀ he omaa etuaan vastaan taistele, vaikka joukossa onkin vasemmistohenkisyyttÀ.
Mun mielestÀ kaikki rapakon takainen demagogia BLM:stÀ ja Antifasta on vain yritys lakaista aito yhteiskunnallinen ongelma poliittisen ideologian alle - köyhiÀ ja vÀhÀosaisia tuolla mantereella riittÀÀ, joista suuri osa varsin vittuuntuneita osaansa.Vasemmistopohjaiset ÀÀriliikeet, kuten BLM ovat joiltakin osin valmiita vÀkivaltaiseen vallankumoukseen yhteiskuntarakenteen ja kapitalismin tuhoamiseksi - joka ajatus on kommunismin perusteeseissÀ -,mutta koska kannatus ei ole ylittÀnyt kriittistÀ pistettÀ eikÀ maltillisempi enemmistö ole valmis vÀkivaltaiseen vallankumoukseen, niin BLM:n ja muiden hankeet jÀÀvÀt vain paikallisiksi.
![]()
Trump claims without evidence that Biden controlled by people in 'the dark shadows'
The Fox News host interviewing the president said it sounded like he was promoting a conspiracy theory.www.nbcnews.com
![]()
Five bizarre moments from Trump's interview with Fox's Laura Ingraham
In a particularly odd Fox News interview, the president riffed on Bidenâs âshadow peopleâ and compared police shootings to golfwww.theguardian.com
NÀhtÀvÀsti koko haastis vielÀ tÀssÀ.
Demokraattien pressoja jenkeissÀ on ollut iÀt ja ajat. Nytkö sellainen sitten romuttaisi Amerikan?
www.verkkouutiset.fi
Noissa Trumpin visioissa taisi olla taustalla joku face-viesti, josta mielikuvituksensa lĂ€hti laukalle. Itse en kyllĂ€ nĂ€e mitÀÀn hienoa hatusta temmottujen satujen kĂ€ytĂ€misessĂ€ vaalipuheissa. TĂ€mĂ€kin lienee ihan samaa sarjaa kuin Trumpin lupaama âsuuri ja kaunis yllĂ€tysâ, jonka piti poistaa korona. Trumpin mukaan asiaa tutkitaan, mutta pidĂ€n hyvin todennĂ€köisenĂ€, ettĂ€ nĂ€mĂ€ tutkimukset, jos tutkimuksia ylipÀÀtÀÀn edes on edes kĂ€ynnissĂ€, eivĂ€t tuo yhtÀÀn mitÀÀn tuloksia.Olen sitten ilmeisesti vĂ€hĂ€n simppeli, mutta mielestĂ€ni ihan ok haastattelu. Ei mitÀÀn hullun elkeitĂ€, ainoastaan realisti. Olen samaa mieltĂ€ hyvin suurilta osin. Ja kyllĂ€, katsoin koko haastattelun.
Pakko kysyĂ€, kun tuo antifa on sulla mukana vĂ€hĂ€n jokaisessa viestissĂ€, ettĂ€ missĂ€ Bidenmtukee avoimesti antifaa? Hiljattainhan Biden otti kantaa nĂ€in: Biden rolled out an even firmer statement on the violence on Sunday, calling the violence in Portland âunacceptableâ and stating, âI condemn the violence unequivocally,â adding âwhether on the left or the right.âToivottavasti nĂ€in. Sellaiselta se vaan nĂ€yttÀÀ kun Trumpia vastaan ollaan ja ei ole mitÀÀn sanottavaa siihen, ettĂ€ BLM ja Antifa mellakoi ja ryöstelee ja Biden heitĂ€ avoimesti tukee.
Pakko kysyĂ€, kun tuo antifa on sulla mukana vĂ€hĂ€n jokaisessa viestissĂ€, ettĂ€ missĂ€ Bidenmtukee avoimesti antifaa? Hiljattainhan Biden otti kantaa nĂ€in: Biden rolled out an even firmer statement on the violence on Sunday, calling the violence in Portland âunacceptableâ and stating, âI condemn the violence unequivocally,â adding âwhether on the left or the right.â
Laita selaimeen: antifa.com