View: https://m.youtube.com/watch?v=fvPcPZP-6os
Kuinka ryssä ampui itseään jalkaan viljasopimuksella, ja oliko sillan toisen tuhoamisen ajankohta todellakin näin tarkkaan mietitty.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on vaa yleensä näin et ne jotka on kovimpia uhoomaan netissä niin jos jotain sattus vaikka ois oma syy niin soitetaan äidille tai poliisille. Veikkaan et säki siviilissä rauhallisempi vaikka suollat tänne vaikka ja mitä
Kyllähän se niin tuntuu olevan, että nämä ketkä netissä koviten uhovat, ovat niitä jotka livenä kävelevät senien viertä pitkin, tarralenkkareiden kärkiä tuijotellen.
Siis tarkotatko ettei hän ole vieläkään oppinu sitomaan kengännauhoja?
Tämä kahtiajako on kyllä melko mielenkiintoinen.
Vielä mielenkiintoisempaa on se, että neutraalit ovat selkeästi aggressiivisempia, eivätkä edes yritä sovitella tai tulla toimeen toisen puolen kanssa. Kauhean riidanhaluista menoa.
Polarikin varmaan muistaa, että palsta on ollut hyvin erilainen aiemmin, olemme kuitenkin suunnilleen yhtä kauan täällä pyörineet. Eikö suakaan yhtään ihmetytä, että suhteellisen uudet nimimerkit ovat näissä tietyissä ketjuissa sekoittamassa pakkaa ja levittämässä eripuraa?
Painu ryssä vittuun!No, enhän minä nyt semmoista yrittänyt vihjailla, jo hänen verbaalinen lahjakkuutensa kertoo, että kykyjä on, sitoa lenkkarinnarut vaikka silmät kiinni.
Painu ryssä vittuun!
Mä veikkaan ettei kukaan ole edes ryssä ketkä tänne kirjottaa
Jep, muu fanbase on vaan tavalla tai toisella kajahtanutta. ropeli on aito ryssä. Kielitaidottomuus ja se mainio osuma ryssäfoorumille, ei helvettiMää luulen että yksi kirjoittaja on, loput sitten on vaan enemmän tai vähemmän kajahtaneita.
Alkaa saavuttamaan muuten kliimaksin keskustelu tämän otsikon alla, luulen että oma panos tähän keskusteluun alkaa olemaan annettu.
Mutta yksi tänne kirjoittavista on ryssä, siis varmasti yksi.
Miksi alentua samalle tasolle ryssien kanssa? Samaa paskakansaa näyttää molemmat puolet olevan.
Jep, muu fanbase on vaan tavalla tai toisella kajahtanutta. ropeli on aito ryssä. Kielitaidottomuus ja se mainio osuma ryssäfoorumille, ei helvettiTokihan ryssä voi taas kiistää ja sujuvasti väittää mustaa valkoiseksi, mutta ei kukaan järkevä usko.
Joo, mutta nuo kielikukkaset eivät ole mitään lukihäiriötäKielitaidottumuus voi olla vaikka ihan jonkun asteinen lukihäiriö
Kiintoisa kohta tulla puskasta....Lopeta nyt tämän saman jankkaaminen. Ketä sä yrität vakuuttaa tällä? Satunnaisia ketjun lukijoita jostain palstan ulkopuoleltako?
Niin kuka? Tommonen ihme marttamainen vihjailu on vähän outoa.Mää luulen että yksi kirjoittaja on, loput sitten on vaan enemmän tai vähemmän kajahtaneita.
Alkaa saavuttamaan muuten kliimaksin keskustelu tämän otsikon alla, luulen että oma panos tähän keskusteluun alkaa olemaan annettu.
Mutta yksi tänne kirjoittavista on ryssä, siis varmasti yksi.
Tuo vaan menee yksiin ryssäpropagandan kanssa joka väittää ettei koko Ukrainaa ole olemassa. Myös Suomea tai suomalaisia ei ole olemassa. Suomi ja Ukraina oli vain Leninin virhe bunkkerirunkun ja hänen kannattajien mielestä.Mikä saa sinut niin kovasti Ukrainalaisia vihaamaan? Ryssä sen sodan aloitti niin kuin monet muutkin sodat.
Eikös tämä sota ole osoittanut etteivät todellakaan ole samaa kansaa? Oikeastaan jo maidanin aikoihin se selvisi että ukrainalaiset eivät ole lampaita toisin kuin ryssät. Siellä yksinvaltias orjuuttaa ja tapattaa kansaa ja kukaan ei pistä edes vastaan. Jos ukrainalaiset olisi samanlaisia niin ei ne olisi onnistuneet torjumaan hyökkäystä. Varmaan mikään muu kansa ei tällä hetkellä vihaa ryssää yhtä paljon.
Valkovenäläisillä nuorilla miehillä on varmasti ahdistava fiilis odotella koska käy käsky lähteä sotimaan Ukrainaan. Se on vain ajan kysymys sillä Putlerilla on huutava pula asekuntoisista miehistä ja kuten on nähty, niin ensisijassa tykinruoaksi uhrataan syrjäseutujen ja alusmaiden asukit. Nyt kun rekrytoinnit Kaukasiassa alkaa jo tökkimään, niin Valko-Venäjän kaltainen alusmaa olisi luonnollinen seuraava rekrykohde. Maa, jossa on 10 miljoonaa asukasta, pystyy tarjoamaan hyvinkin puolen miljoonan miehen kokoisen reserverin, jonka kohtalolla ei ole todellakaan mitään väliä. Kremlille on sama vaikka kaikki valkkovenäläiset ammuttaisiin seulaksi, kunhan samalla pystytään aiheuttamaan vahinkoa Ukrainalle ja edistämään ryssäarmeijan tavoitteita.Tässä hyvä haastattelu Valko-Venäjästä joka olisi voinut valita Baltian, Puolan tai Ukrainan tien, mutta Lukasenka veti heidät ryssien alusmaaksi. Tuhoten Valko-Venäjän kielen ja kansallisen identiteetin.