Mietin samaa. Päästy isojen poikien kanssa samaan pöytään.Stubb on young powerful man.Ihan hyvin kuitenki hoidettu että Suomi tuolla mukana.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mietin samaa. Päästy isojen poikien kanssa samaan pöytään.Stubb on young powerful man.Ihan hyvin kuitenki hoidettu että Suomi tuolla mukana.
Sä lähdet sinne ukrainaan ja lopetat tuon ulinan sitten heti.Edelleenkään ei kyllä mene minun jakeluun että miksi helvetissä pahalle, eli Venäjälle annetaan yhtään periksi. Tämä on ihan sama asia kun päätettäisiin antaa 12v koulukiusaajalle 50€ suoraan käteen ja hamaan tappiin 10€/kk että ei enää kiusaa pienempiä. Tämmöinen perseily vain kannustaa Venäjää jatkamaan valloituksia 5v päästä kun armeija on uudelleen rakennettu. Oikea tyyli olisi aseistaa Ukraina päästä varpaisiin parhailla olemassa olevilla aseilla sekä tiedustelutiedolla, sekä poistaa kaikki rajoitukset aseiden käytöstä. Lisäksi pitäisi avoimesti rekrytoida sotilaita ulkomailta vaikka niin että Nato maat kouluttaa ja aseistaa sotilaat. Palkka tai muut edut semmoiseksi että sotilaat ympäri maailmaa aidosti kiinnostuu lähtemään Ukrainaan. Venäjä avoimesti kuitenkin tuo tuhansia sotilaita P-Koreasta ja kaikkialta mistä vain sotilaita saa haalittua. Vtun nössöt sanon minä.
Ja kukas tämän kaiken haluaisi maksaa?Oikea tyyli olisi aseistaa Ukraina päästä varpaisiin parhailla olemassa olevilla aseilla sekä tiedustelutiedolla, sekä poistaa kaikki rajoitukset aseiden käytöstä. Lisäksi pitäisi avoimesti rekrytoida sotilaita ulkomailta vaikka niin että Nato maat kouluttaa ja aseistaa sotilaat. Palkka tai muut edut semmoiseksi että sotilaat ympäri maailmaa aidosti kiinnostuu lähtemään Ukrainaan.
Sä lähdet sinne ukrainaan ja lopetat tuon ulinan sitten heti.
Mitä tämä emotionaalinen etä-ulina oikein on osassa ihmisiä? Jonkun muun tarvii kovasti tehdä ja olla antamatta vastaan ja suorastaan vaaditaan että ne muut tekee kaikkea murhaavaa, koska MUSTA TUNTUU SILTÄ WÄÄÄÄ
Aika monta lentolippua sais pakkiksellekin tilata jos teissä oikeasti olis munaa mihinkään.
Ja kukas tämän kaiken haluaisi maksaa?
Ainakin yhdessä tuoreessa gallupissa 69% ukrainalaisista haluaa rauhaa mahdollisimman nopeasti.
Kirjoittamasi on tietysti sinänsä kyllä totta, pahan pitäisi saada palkkansa ja aseita ja ukkoja tarvittaisiin. Aseistamisen osalta tuo olisi varmaankin toteutettavissa ainakin teoriassa, en sitten tiedä miten ratkaisevassa osassa loppujen lopuksi tekninen aseistus on rintamalla, jossa käytännössä maa-alueiden hallinta ratkaistaan, usein metri metriltä aika hitaassa tahdissa, ja tässä sotilaiden määrä on varsin ratkaisevaa ja nyt niistä on kai puute verrattuna vastahyökkäyksen ja paikoin jopa puolustuksen vaatimiin määriin. Siitä tullaan sitten miehistön rekrytointiin ulkomailta. Länsimaissa tiedetään todelliset eloonjäämismahdollisuudet rintamalla. Pahoin pelkään, että ei sinne millään rahalla merkittävää määrää sotilaita saada lähtemään. Uskoisin, että mainitsemasi Venäjän tuomat pohjois-korealaiset on pakotettu rintamalle eikä niille todennäköisesti mitään hommasta makseta, maksavat itse hengellään.Edelleenkään ei kyllä mene minun jakeluun että miksi helvetissä pahalle, eli Venäjälle annetaan yhtään periksi. Tämä on ihan sama asia kun päätettäisiin antaa 12v koulukiusaajalle 50€ suoraan käteen ja hamaan tappiin 10€/kk että ei enää kiusaa pienempiä. Tämmöinen perseily vain kannustaa Venäjää jatkamaan valloituksia 5v päästä kun armeija on uudelleen rakennettu. Oikea tyyli olisi aseistaa Ukraina päästä varpaisiin parhailla olemassa olevilla aseilla sekä tiedustelutiedolla, sekä poistaa kaikki rajoitukset aseiden käytöstä. Lisäksi pitäisi avoimesti rekrytoida sotilaita ulkomailta vaikka niin että Nato maat kouluttaa ja aseistaa sotilaat. Palkka tai muut edut semmoiseksi että sotilaat ympäri maailmaa aidosti kiinnostuu lähtemään Ukrainaan. Venäjä avoimesti kuitenkin tuo tuhansia sotilaita P-Koreasta ja kaikkialta mistä vain sotilaita saa haalittua. Vtun nössöt sanon minä.
Mä olen suomalainen ja haluan elää paremmassa suomessa.Mikset sinä kotiryssänä painu Venäjälle? Tosi noloa miten aamusta iltaan puolustelet Venäjää täällä ja haukut länttä ja Suomea, mutta asut kuitenkin täällä. Onko sosiaalituet sitten niin iso juttu, että niiden takia haluat loisia täällä?
Hauskintahan tämä näissä kotiryssissä on, että Venäjää on kiva ylistää lännessä, mutta mistään hinnasta nämä eivät suostuisi muuttamaan Venäjälle omiensa pariin. Kotiryssät tietää oikeasti itsekin sen, että Venäjä on persereikävaltio ja siellä asuminen olisi hirveää.
Ok, yksilötasolla maksajia olisi ainakin teoriassa. Entäs tuo toinen olennainen puoli sodan jatkamiseen eli ukrainalaisten oma tahto jatkaa vs rauha ?Minä ainakin maksan mielelläni ja tiedän paljon ihmisiä jotka maksaa myös.
18-25v LKP edelleen tekemättä, miljoonia Ukrainalaisia lähtenyt maasta.Ok, yksilötasolla maksajia olisi ainakin teoriassa. Entäs tuo toinen olennainen puoli sodan jatkamiseen eli ukrainalaisten oma tahto jatkaa vs rauha ?
Mä olen suomalainen ja haluan elää paremmassa suomessa.
On vaan "vähän" surkuhupaisaa lukea tuota etä-ulinaa.
Ok, yksilötasolla maksajia olisi ainakin teoriassa. Entäs tuo toinen olennainen puoli sodan jatkamiseen eli ukrainalaisten oma tahto jatkaa vs rauha ?