10000 riittää vallan mainiosti ekaan tapahtumaan.Pitäs olla iso mesta, kun porttilukema (gate) pitää olla tietynlainen, että viitsii tulla tänne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
10000 riittää vallan mainiosti ekaan tapahtumaan.Pitäs olla iso mesta, kun porttilukema (gate) pitää olla tietynlainen, että viitsii tulla tänne.
After three consecutive losses, 13-time UFC veteran Daron Cruickshank released
http://www.mmafighting.com/2016/3/1/11142286/thirteen-time-ufc-veteran-daron-cruickshank-released
Miksi vihaat Wandya? Se on antanut kaikkensa aina faneille.Wandy-Rampage 4
Miksi vihaat Wandya? Se on antanut kaikkensa aina faneille.
Miksi vihaat Wandya? Se on antanut kaikkensa aina faneille.
Joo siis kyl mä tiesin (arvasin) ettet vihannu :D tarkoitin, että kun tuntuu siltä, että Rampagel on hyvä leuka viel ja vois vaan swarmata Wandyn kyseenalaisen leuan perään ja pelottais sen aivojen ja terveyden puolesta aikalailla tollanen ottelu, että se ei olisi edes ottelu, vähän ku haluais nähdä Jon Jonesin Ken Shamrockia vastaan (kärjistys). Eli siitä sit vitsi -> täytyy vihata muka.En mä sitä vihaa? Yks omista suosikeista. Rampage on jo huudellu Kimbon perään eikä Bellatoria kiinnosta onko ottelupari tasanen vai ei ja toi nyt oli idioottivarma myyntitykki kaiken historian takia
Itse en tuomitse ketään, joka uskaltaa nostaa pöydälle UFC:n ja Danan epäreilun toiminnan, bussien alle heittämiset, jne. Niinsanotusti Wandyllä ollu "sydän oikeassa paikassa," vaikka hieman olikin sitä sekoilua.Vlogisekoilut.