🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

Eikös sillä oo soppari UFCn kanssa vielä? Eli ei taida päästä? En mä tiiä.

Mutta eikös miehellä ole vielä bannia jäljellä, elinikäinen vähennettiin kolmeksi vuodeksi?

Viimeinen matsi 2013, mitenköhän paljon Wandylla on vielä annettavaa? Muistelen jo vuosia sitten jossain haastattelussa kun mies kertoi kärsivänsä muistiongelmista jne. Ois mennyt japaniin, roinat koneeseen ja sit kenkimään japanilaisia kannuja!

Wandy sopisi hyvin noihin friikkimatsikuvioihin mitä Bellator harrastaa. Sopivia vastuksia Wandylle olisi esim. Kimbo, Ken Shamrock tai Royce Gracie.

En mä sitä vihaa? Yks omista suosikeista. Rampage on jo huudellu Kimbon perään eikä Bellatoria kiinnosta onko ottelupari tasanen vai ei ja toi nyt oli idioottivarma myyntitykki kaiken historian takia
Joo siis kyl mä tiesin (arvasin) ettet vihannu :D tarkoitin, että kun tuntuu siltä, että Rampagel on hyvä leuka viel ja vois vaan swarmata Wandyn kyseenalaisen leuan perään ja pelottais sen aivojen ja terveyden puolesta aikalailla tollanen ottelu, että se ei olisi edes ottelu, vähän ku haluais nähdä Jon Jonesin Ken Shamrockia vastaan (kärjistys). Eli siitä sit vitsi -> täytyy vihata muka.

Vlogisekoilut.
Itse en tuomitse ketään, joka uskaltaa nostaa pöydälle UFC:n ja Danan epäreilun toiminnan, bussien alle heittämiset, jne. Niinsanotusti Wandyllä ollu "sydän oikeassa paikassa," vaikka hieman olikin sitä sekoilua.

Viimeksi muokattu:
Sinänsä kunnioitettavaa Jambalta lähteä itä-rajan taakse kovaan turnaukseen, mutta silti en ihan ymmärrä ratkaisua. Juu, Jamba ei sanojensa mukaan halua "istua kotona ja odotella Ufc-sopimusta", mutta onko Venäjälle lähtö nyt sitten se ainoa vaihtoehto? Siellä on todella haastavaa pärjätä, sen ovat Silander, Salovaara ja Puhakka osoittaneet. Joku hyvin tuntematonkin venäläisottelija voi olla todella kova, ja erittäin vaikeasti voitettavissa vieraskehässä. Kuitenkin kun vastustajalla ei nimeä ole, on kyseessä ns. high risk - low reward tilanne. Jamballa on elämänsä momentum nyt, ja varmasti Cagen kautta saisi sopivan kovan ja nimekkään vastustajan, joka olisi selkeästi helpompi voittaa kotikehässä. Eipä siinä, onnea matkaan. Turnauksen voitto olisi toki kova juttu.

Back
Ylös Bottom