Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katoin videon. Tää Neer on aika mulukku äijä. Ei jatkoon.
1. Se että Neer provosoitui jonkun tyhmän näppissoturin takia
2. Se että Neer suostui ottamaan matsin vajaa-älyistä sekä amatööriä vastaan
3. Se että Neer hakkas jatkoi hakkaamista kun toinen oli jo unten mailla
4. Se että Neer kävi vielä potkaisemassa toista kun muut treenikaverit olivat keskeyttäneet homman
5. Se että tapahtuma kuvattiin
6. Se että Neer laittoi itse videon vielä nettiin..
Joten miten hommassa kävi? Idiootti jatkaa provoilua matsin jälkeen...entä Neer:
Josh Neer Under Investigation by Iowa Commission After Gym Fight Video Goes Viral
Kyllä kannatti![]()
Vaikuttaa enemmänkin siltä, että Neer ei pieksänyt suunpieksäjää tarpeeksi pahasti, kun omien sanojensa mukaan tuo Martin voitti tuon tappelun. :D
Minustakin tuo video näytti tosi pahalta, mutta jos tuo vastustaja ei kärsinyt vammoja ja nimenomaan halusi tapella Neerin kanssa, niin pitääkö tuosta nyt jotain kohua väkisin nostaa?
Samalla voisi kysyä mitä turpaanvedolla saavutettiin? Näköjään vastapuoli jatkaa aukomistaan, komissiot ovat perässä ja tuskimpa tämä fanejakaan lisää. Eli mitä tällä lättyynvedolla nyt saatiin aikaan. 5cm lisää munaan pituuttako?
Samalla voisi kysyä mitä turpaanvedolla saavutettiin? Näköjään vastapuoli jatkaa aukomistaan, komissiot ovat perässä ja tuskimpa tämä fanejakaan lisää. Eli mitä tällä lättyynvedolla nyt saatiin aikaan. 5cm lisää munaan pituuttako?
Kai Neer toivoi, että tuo suunsoitto olisi loppunut selkäsaunan jälkeen. Kannattaa myös muistaa Neerin puoli asiasta. Neer pyörittää salia ja jos sinne tulee joku tyyppi huutelemaan treenaajien edessä, niin siinä voi menettää kasvonsa, jos ei suostu toisen huutelun edessä sparrailemaan. Neerin isoin virhe on kyllä tuo videon nettiin pistäminen. Ilman sitä mitään kohua ei olisi.
Hyvä pointti. Jos Neer on pelkästään sillä perusteella mulkku, että otti matsin, niin tällä logiikallahan esim. koko Gracien suku on täysiä mulkkuja kun kiertelivät pahoinpitelemässä jengiä saleilla ja ottivat hyvinkin mielellään haasteita vastaan muilta. Samanlainen kulttuuri taitaa myös esim. Japanissa olla ihan yleistä. Joissain maissa ymmärretään, mitä toisen kunnioittaminen tarkoittaa....ei Suomessa.
Tarpeeton väkivalta on perseestä, mutta kyllä mun mielestä homman aloittaja on aina se isoin syyllinen tapahtumaan.
Toi Neerin vastustaja on myös kertonut että oli matsannut jotain 3 erää ennen tota, jossa oli oikeastaan hallinnut matsia ja vasta kun kääntyi pois niin Neer tuli ja vetäisi takaapäin turpiin jonka jälkeen rupesi myllyttämään.
Maassaolevan potkiminen on ihan helvetin turhaa ja jopa vaarallista. Maassaolevan, selkeästi luovuttaneen tyypin hakkaaminen on kanssa turhaa, jos toinen vetää sikiöasentoon niin silloin varsinkin.
Näyttäisi nyt sitten kokonaan mitä tossa matsissa tapahtui eikä pelkästään noita loppu sekunteja, mulla ainakin herää epäilys mitä tossa on oikeasti tapahtunut kun pitää näyttää vaan tollainen pätkä.
Ennen tummaihoisia sai ruoskia jos ne astui sun kämppään, mutta ei enää. Ajat muuttuu ja mun mielestä tollaiset trollit pitäisi tyytyä heittämään salilta pois.
Tässäkin tapauksessa oltaisiin voitu todeta että kaverilla on jotain vikaa päässä ja jättää pieksemättä
Hyvä pointti. Jos Neer on pelkästään sillä perusteella mulkku, että otti matsin, niin tällä logiikallahan esim. koko Gracien suku on täysiä mulkkuja kun kiertelivät pahoinpitelemässä jengiä saleilla ja ottivat hyvinkin mielellään haasteita vastaan muilta. Samanlainen kulttuuri taitaa myös esim. Japanissa olla ihan yleistä. Joissain maissa ymmärretään, mitä toisen kunnioittaminen tarkoittaa....ei Suomessa.
Tarpeeton väkivalta on perseestä, mutta kyllä mun mielestä homman aloittaja on aina se isoin syyllinen tapahtumaan.
Kimbo Slice vs Ken Shamrock to headline Bellator event in St. Louis
![]()

Kimbo Slice vs Ken Shamrock to headline Bellator event in St. Louis :lol2:
![]()
Toi Neerin vastustaja on myös kertonut että oli matsannut jotain 3 erää ennen tota, jossa oli oikeastaan hallinnut matsia ja vasta kun kääntyi pois niin Neer tuli ja vetäisi takaapäin turpiin jonka jälkeen rupesi myllyttämään.
Maassaolevan potkiminen on ihan helvetin turhaa ja jopa vaarallista. Maassaolevan, selkeästi luovuttaneen tyypin hakkaaminen on kanssa turhaa, jos toinen vetää sikiöasentoon niin silloin varsinkin.
Näyttäisi nyt sitten kokonaan mitä tossa matsissa tapahtui eikä pelkästään noita loppu sekunteja, mulla ainakin herää epäilys mitä tossa on oikeasti tapahtunut kun pitää näyttää vaan tollainen pätkä.
Ennen tummaihoisia sai ruoskia jos ne astui sun kämppään, mutta ei enää. Ajat muuttuu ja mun mielestä tollaiset trollit pitäisi tyytyä heittämään salilta pois.
Tässäkin tapauksessa oltaisiin voitu todeta että kaverilla on jotain vikaa päässä ja jättää pieksemättä