Toi kuva suorastaan huutaa meemejä!
Jep, repesin ihan huolella kun näin tuon kuvan, sopi jotenkin niin hyvin tuohon uutiseen. JDS has spoken!! :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toi kuva suorastaan huutaa meemejä!
Olihan tuo sarkasmia..? Beltranilla 10 viimesintä ottelua meinaan UFC:n riveissä.no nyt on sentää laitettu oikein että Bellatorin omat jannut saahaan ufc:n haspeeneja vastaan eikä pyritä "ex-ufc vs ex-ufc" otteluilla ratsastamaan..
Miten näkisitte tuon ottelun menevän jos toteutuisi? Itse veikkaan että Nurmis via UD
Melendez UD.Parempi pysty eikä painissa jää ainakaan pahasti jalkoihin.Imo yliarvostettu tää nurmis,Ei se Healy matsi nyt mitään maatajärisyttävää ollu et voitais ainakaa uudesta mestari ehdokkaasta puhua.
Ja Melendez ottaa seuraavaks mestaria vastaan tai title contender,ei sen tarvii esim enää 2 matsia ottaa mikäli ei nyt seuraavaa häviä
Tasanen vääntö?Siis sehä oli täys persraiskaus pystyssä,Diego sai yhen kovan perille ja MELKEEN lopetti matsin,muuten se oli kyllä todella kusessa eikä saanu mitää aikaan.
Melendez voitti monien mielestä Hendersonin ja on voittanut tän hetkisen haastajan kahdesti.Kyl se mun mielestä on tällä hetkellä ihan ykkösvaihto ehto jos etitään Pettikselle haastajaa pl Aldo
Täysin samaa mieltä, Melendez vei Diegoa kuin märkää rättiä, mutta olihan Diegollakin hetkensä.Kunhan kärjistinTäysin samaa mieltä, Melendez vei Diegoa kuin märkää rättiä, mutta olihan Diegollakin hetkensä.
Monien mielestä voitti (minunkin mielestä voitti) , monien mielestä ei, mutta L siellä recordissa siitä matsista kököttää.
Mun mielestä olisi vaan tossa hyvä mahdollisuus hypen kohottamiseen molemmille. Jos Melendez voittaisi Nurmiksen näytöstyyliin niin siitä saataisiin vaan lisää markkina-arvoa hänelle tulevaa titteliottelua varten. Ja jos Nurmis voittaisi niin hänenkin hypensä vain kasvaisi.
Pettistä Khabib ei tule kyllä voittamaan jos joskus titteliotteluun pääsee.

Nyt on pakko tarttua.Siis miten helvetissä sait Diegon voittamaan?Se sai vähemmän iskuja perille,ei saanu yhtäkään alasvientiä ei siis yhtään mitään muuta kun yhen painavan iskun perille vikassa erässä ja siinäki kusi hommat ku tyhmänä meni hakee jotai lukkoa ku olis pitäny yrittää TKOta.Muuten matsi meni niin että Diego yritti lyödä mut sai aina sen 2-3 naamaan ja sai välillä sen yhen iskun niiden jälkeen perille.
Kenen muun mielestä Diego voitti?Niin joo Diegon itsensä ja ehkä sen kulmaus + äiti![]()
Mä näkisin nimenomaan Nurmikselle Pettis olisi helmpompi vastus kuin Melendez. Ja jos Nurmis vs Melendez tulee, niin mun mielestä siinä taistellaan ykkös haastajan paikasta. Ihan sama kumpi voittaa niin titteliotteluun.
TexasSexRange sanoi:
onkohan Cain jo tuohon aikaan nuin isossa olemuksessaan pystyny cardiopäissään riepotteleen muita isoja painijoita pitkiäkin aikoja ku ne on väsyny..