🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

Joey Beltran, viimeiset 10 ottelua: 3-6-1NC.
3 ottelun voittamaton putki päällä.

Quinton Jackson, viimeiset 10 ottelua: 5-5.
3 ottelun tappio putki päällä.

Täähän on paperilla jo hyvä match up! Tässäkin kaksi UFC-ottelijaa eli Bellator taas esittää olevansa Pikku-UFC. Oishan nyt Rampagelle ollut kivempi heittää joku Bellatorin oma jamppa.
En edes tiennyt, että Joey Beltran sai Fabio Maldonado matsin jälkeen kenkää.

Anyway, onhan tää jo parempi kuin vs Tito.

9 Viimeisintä. Kävi nappaa yhden voiton C3 Fights -tapahtumassa randomia, Anton Talamantesia vastaan. Kyseessä oli 93-kilosten debyytti.

Sitten tultiinkiin ottaa koppia UFC:hen. 2 tappioita ja yksi voitto aineissa Igor Pokrjacia vastaan ja se tietty käännettiin NC.

Beltran on otellut urallaan kerran Bellatorissa. Vuonna 2009.

Miten näkisitte tuon ottelun menevän jos toteutuisi? Itse veikkaan että Nurmis via UD

Melendez UD.Parempi pysty eikä painissa jää ainakaan pahasti jalkoihin.Imo yliarvostettu tää nurmis,Ei se Healy matsi nyt mitään maatajärisyttävää ollu et voitais ainakaa uudesta mestari ehdokkaasta puhua.

Ja Melendez ottaa seuraavaks mestaria vastaan tai title contender,ei sen tarvii esim enää 2 matsia ottaa mikäli ei nyt seuraavaa häviä

Melendez UD.Parempi pysty eikä painissa jää ainakaan pahasti jalkoihin.Imo yliarvostettu tää nurmis,Ei se Healy matsi nyt mitään maatajärisyttävää ollu et voitais ainakaa uudesta mestari ehdokkaasta puhua.

Ja Melendez ottaa seuraavaks mestaria vastaan tai title contender,ei sen tarvii esim enää 2 matsia ottaa mikäli ei nyt seuraavaa häviä

Niin siis en meinannutkaan että se mikään ylikävely Nurmikselta olisi vaan aika tasainen matsi tulisi olemaan ja lopulta luultavasti Nurmiksen käsi nostettaisiin. Mä taas veikkaan et Dana vois panna ton matsin niin, et Melendez saisi voittaessaan tittelishotin (ei sitä nyt sille anneta noin "tasaisen väännön jälkeen jonka kävi Diegoa vastaan", ja Khabibin hypearvo taas kasvaisi entisestään jos voittaisi Melendezin (mutta ei saisi vielä title shottia luultavastikaan vaikka voittaisi).

Tasanen vääntö?Siis sehä oli täys persraiskaus pystyssä,Diego sai yhen kovan perille ja MELKEEN lopetti matsin,muuten se oli kyllä todella kusessa eikä saanu mitää aikaan.

Melendez voitti monien mielestä Hendersonin ja on voittanut tän hetkisen haastajan kahdesti.Kyl se mun mielestä on tällä hetkellä ihan ykkösvaihto ehto jos etitään Pettikselle haastajaa pl Aldo

Tasanen vääntö?Siis sehä oli täys persraiskaus pystyssä,Diego sai yhen kovan perille ja MELKEEN lopetti matsin,muuten se oli kyllä todella kusessa eikä saanu mitää aikaan.

Melendez voitti monien mielestä Hendersonin ja on voittanut tän hetkisen haastajan kahdesti.Kyl se mun mielestä on tällä hetkellä ihan ykkösvaihto ehto jos etitään Pettikselle haastajaa pl Aldo

Kunhan kärjistin :) Täysin samaa mieltä, Melendez vei Diegoa kuin märkää rättiä, mutta olihan Diegollakin hetkensä.
Monien mielestä voitti (minunkin mielestä voitti) , monien mielestä ei, mutta L siellä recordissa siitä matsista kököttää.
Mun mielestä olisi vaan tossa hyvä mahdollisuus hypen kohottamiseen molemmille. Jos Melendez voittaisi Nurmiksen näytöstyyliin niin siitä saataisiin vaan lisää markkina-arvoa hänelle tulevaa titteliottelua varten. Ja jos Nurmis voittaisi niin hänenkin hypensä vain kasvaisi.

Pettistä Khabib ei tule kyllä voittamaan jos joskus titteliotteluun pääsee.

Kunhan kärjistin :) Täysin samaa mieltä, Melendez vei Diegoa kuin märkää rättiä, mutta olihan Diegollakin hetkensä.
Monien mielestä voitti (minunkin mielestä voitti) , monien mielestä ei, mutta L siellä recordissa siitä matsista kököttää.
Mun mielestä olisi vaan tossa hyvä mahdollisuus hypen kohottamiseen molemmille. Jos Melendez voittaisi Nurmiksen näytöstyyliin niin siitä saataisiin vaan lisää markkina-arvoa hänelle tulevaa titteliottelua varten. Ja jos Nurmis voittaisi niin hänenkin hypensä vain kasvaisi.

Pettistä Khabib ei tule kyllä voittamaan jos joskus titteliotteluun pääsee.

Mä näkisin nimenomaan Nurmikselle Pettis olisi helmpompi vastus kuin Melendez. Ja jos Nurmis vs Melendez tulee, niin mun mielestä siinä taistellaan ykkös haastajan paikasta. Ihan sama kumpi voittaa niin titteliotteluun.

Nyt on pakko tarttua.Siis miten helvetissä sait Diegon voittamaan?Se sai vähemmän iskuja perille,ei saanu yhtäkään alasvientiä ei siis yhtään mitään muuta kun yhen painavan iskun perille vikassa erässä ja siinäki kusi hommat ku tyhmänä meni hakee jotai lukkoa ku olis pitäny yrittää TKOta.Muuten matsi meni niin että Diego yritti lyödä mut sai aina sen 2-3 naamaan ja sai välillä sen yhen iskun niiden jälkeen perille.

Kenen muun mielestä Diego voitti?Niin joo Diegon itsensä ja ehkä sen kulmaus + äiti :)

Nyt on pakko tarttua.Siis miten helvetissä sait Diegon voittamaan?Se sai vähemmän iskuja perille,ei saanu yhtäkään alasvientiä ei siis yhtään mitään muuta kun yhen painavan iskun perille vikassa erässä ja siinäki kusi hommat ku tyhmänä meni hakee jotai lukkoa ku olis pitäny yrittää TKOta.Muuten matsi meni niin että Diego yritti lyödä mut sai aina sen 2-3 naamaan ja sai välillä sen yhen iskun niiden jälkeen perille.

Kenen muun mielestä Diego voitti?Niin joo Diegon itsensä ja ehkä sen kulmaus + äiti :)

Tarkoitin Melendez - Bendoa.

Diego nyt ei voinut mitenkään voittaa, vaikka itse hän uskoi että riitti tasuriin se suoritus.

e: nyt uudelleen tuon viestini luettuani, voi tuosta tosiaan saada käsityksen että puhuin Melendez - Diegosta. Olisi pitänyt lyödä pari kertaa entteriä tuohon väliin.

Mä näkisin nimenomaan Nurmikselle Pettis olisi helmpompi vastus kuin Melendez. Ja jos Nurmis vs Melendez tulee, niin mun mielestä siinä taistellaan ykkös haastajan paikasta. Ihan sama kumpi voittaa niin titteliotteluun.

Nauroin niin että kyläkaupalle asti varmaan kuului.
Pettis pyyhkisi kehää vaikka nuo tulisi vastaan samaan aikaan.

En tiennytkään että Cain oli nuorena näinkin kovassa kunnossa. Ei mitään virallista tietoa, mutta kyllähän tuo kovasti Cainilta näyttäs...

5dcd2223f493.jpg

onkohan Cain jo tuohon aikaan nuin isossa olemuksessaan pystyny cardiopäissään riepotteleen muita isoja painijoita pitkiäkin aikoja ku ne on väsyny..

Back
Ylös Bottom