Miks ei? Miks Vitor ei ottais matsia noilla ehdoilla? Vai onks mä missanu jotain?
Vitorilla ei olis tuossa kauheasti voitettavaa kun itse sattuu jo olemaan 1 contender.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miks ei? Miks Vitor ei ottais matsia noilla ehdoilla? Vai onks mä missanu jotain?
:D
Rampage Jackson to face Tito Ortiz at inaugural Bellator pay-per-view event on November 2
Rampage Jackson to face Tito Ortiz at inaugural Bellator pay-per-view event on November 2 - MMA Fighting
Unibetilla saa 4 kertoimen tällä hetkellä sille, että matsi menee pisteille. Ihan mukava kerroin, ei tarvitse välittää siitä kumpi voittaa.
Ps.Gusse pisteillä 15 kerroin ;)
Miksei Chael voittaisi Vitoria, imho Chael on edelleen #2 MW maailmassa Silvan jälkeen ennen kuin toisin todistetaan.
Miksei Chael voittaisi Vitoria, imho Chael on edelleen #2 MW maailmassa Silvan jälkeen ennen kuin toisin todistetaan.

JOs katsotte noita rankingeja niin siellä on erikseen champion #1 #2 #3 jne... WEidman on CHmapion Silva Japin kirjoissa ainakin #1 ja Chael #2
Miten vaikeaa se on tajuta jos on oikeesti perillä noista asioista?
JOs katsotte noita rankingeja niin siellä on erikseen champion #1 #2 #3 jne... WEidman on CHmapion Silva Japin kirjoissa ainakin #1 ja Chael #2
Miten vaikeaa se on tajuta jos on oikeesti perillä noista asioista?
Niko Puhakkaankin tuossa uutisessa viitattu.New UFC Signee Benjamin Brinsa is an Alleged Neo-Nazi
Onko taas jäänyt UFC:lla taustat katsomatta, vai annetaanko ne anteeksi jos ratsastaa 13-0 recordillaNiko Puhakkaankin tuossa uutisessa viitattu.
Pistetään nyt pieni muistutus kun on näyttänyt unohtua
![]()
Nyt on tainnut mennä puurot ja vellit sekaisin......
UFC ilmoittaa tuolla tavalla,mutta kaikki ilmoittaa niin,että #1 weidman jne.
Middleweight MMA Top 10 Rankings (185-pound limit) | MMAWeekly.com
Fight Matrix | Current MMA Rankings » Middleweight
Top 10 Middleweight MMA Fighter Rankings
en jaksa linkata lisää noita,koska niitä on vitusti....
Tuo johtuu siitä, että UFCllä on mestari muissa rankingeissa ei ole mestaria.
Japi nyt vaan on löytänyt taas (tahallaan tai vahingossa) jonkun kulman mikä kaihertaa teitä.
Itse ainakin käsitin, että Japi puhui nimenomaan UFC rankingista eikä muista ranking systeemeistä...