Totta, sama täällä.Ei hitto, että tuli hyvät vibat Jonesin ja Alexin faceoffista![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Totta, sama täällä.Ei hitto, että tuli hyvät vibat Jonesin ja Alexin faceoffista![]()
edit.lol Gustafsson edustaa taas ihan kuolemanväsyneenä. Kaveri reissaa kaikkiin näihin tilaisuuksiin Ruotsista ja joutuu joka kerta kärsimään uudestaan aikaerosta. :(
Itse asiassa Gustafsson läksi jo tovi sitten Jenkkeihin leirille. Hänen kannaltaan nihkein osa näitä mediavelvollisuuksia on se, että kun on juuri päässyt tottumaan asioihin siellä, hänet lennätetään tällä viikolla päiväksi Ruotsiin käymään Luu-Jonin kanssa.
No hyvä, että sentään joutuu Luu-Jonikin reissaamaan ;) Tosiaan Alex lensi San Diegoon treenaamaan vajaa pari viikkoa sitten. Ajattelin tuosta väsyneestä olemuksesta, että mies olisi käynyt taas kotonaan tässä välissä. Jokatapauksessa harmittaa miten paljon mies joutuu sahaamaan edestakaisin. Kolmisen viikkoa sitten vasta joutui lentämään Torontoon yhtä pressiä varten ja sielläkin Alex näytti siltä kuin meinaisi nukahtaa minä hetkenä tahansa, ei meinannut oikein kuulla esitettyjä kysymyksiä ja oli kaikkea muuta kuin skarpin oloinen.
Tekosyyt alkaneet jo tappiolle?
Gussen gameplan noudatta varmasti aikalailla samaa kaava, kuin mitä Machida yritti. Eli in and out. Swedu on aika vikkelä jaloista joten saa nähdä miten Jones saa sen kiinni. Mä veikkaan, et Jones voittaa pisteillä. Sen verran pitää antaa creditti kyllä Guselle.
Gussen gameplan noudatta varmasti aikalailla samaa kaava, kuin mitä Machida yritti. Eli in and out. Swedu on aika vikkelä jaloista joten saa nähdä miten Jones saa sen kiinni. Mä veikkaan, et Jones voittaa pisteillä. Sen verran pitää antaa creditti kyllä Guselle.
Vitor ei tule koskaan ottamaan tuota matsia, noilla ehdoilla.
Hienosti ajateltu juttu Chaelilta. Tietää täysin ettei a) voittaisi Vitoria ja siksi b) ettei se ota tuota matsia noille ehdoilla. Nyt pääsee sanomaan Chael että "no eipä siinä jos ei uskalla...."
Vitor ei tule koskaan ottamaan tuota matsia, noilla ehdoilla.
Hienosti ajateltu juttu Chaelilta. Tietää täysin ettei a) voittaisi Vitoria ja siksi b) ettei se ota tuota matsia noille ehdoilla. Nyt pääsee sanomaan Chael että "no eipä siinä jos ei uskalla...."
Miksei Chael voittaisi Vitoria, imho Chael on edelleen #2 MW maailmassa Silvan jälkeen ennen kuin toisin todistetaan.
:DJaahas.. Bellatorin kehässä esiteltiin juuri todella korniin WWE-tyyliin Rampagen ensimmäinen vastustaja.. Ja Tito Ortizhan se sieltä asteli kehään :D