Kusinko mä Mike sun housuille vai mikä nyt mättää?
Ja mitä tulee mun katsomisiin, niin kyllä, olen käynyt katsomassa jos jonkinmoisia kisoja junnunyrkkeilystä/painista aina nuihin mainitsemiisin Fight Festiaaleihin. Mitä sitten? Mitä tekemistä nuilla on tän asian kanssa?
Senkusta nyt otin kantaa Japin postiin 4579, jossa toisen organisaation julkisuudenhaku ja nimellä myynti on pelleilyä ja taas suuressa ja mahtavassa UFC:ssä samainen on perussettiä miten pitääkin toimia kun jenejä halutaan. Mun makuun tuossa ei löydy logiikka, miten toisen tekemänä tuo on pelleilyä ja toisen loistavaa bisnestä.
No kun annat esimerkin missä on UFCssä vastakkain main eventissä 0-0 ottelija ja 5-0 ottelija pelkkiä tuntemattomia kannuja tilastoissaan, tähän mennessä on vertailtu paikkoja pääkortilla tai hall of famereita tuohon Strikeforcen vastaavaan, Tietenkin jos mielletään UFCn Halloffamerit WWEn vastaaviin niin sitten varmasti löytyykin yhtäläisyyksiä.
En ymmärrä kuinka paljon pitää katsella Strikeforcen lasien läpi että saa tästä Batista-Lashley matsista samanlaisen kuin jostain UFCn Maineventistä..?