🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

Vielä tuosta M1;sestä sen verran että Jani Lax ilmoittaa blogillansa että M1 ei ole maksanut hänelle ottelupalkkiosta 50%voittobonusta, eikä miehiä M1 saada kiinni. Viittaa myös ilmeisesti tekstissään ettei myöskään Matteus olisi saanut rahoja. Lahden miehet voivat korjata mikäli olen väärässä...

Vielä tuosta M1;sestä sen verran että Jani Lax ilmoittaa blogillansa että M1 ei ole maksanut hänelle ottelupalkkiosta 50%voittobonusta, eikä miehiä M1 saada kiinni. Viittaa myös ilmeisesti tekstissään ettei myöskään Matteus olisi saanut rahoja. Lahden miehet voivat korjata mikäli olen väärässä...

Mahtavaa toimintaa M1:ltä. Näin niitä ottelijoita saadaan.

Comprido: "Lesnar will grapple in ADCC In Future"

"A 18 year wrestling background help him tremendously when training in Jiu Jitsu. He is rolling with my black belts and winning. The Jiu Jitsu from Brock is phenomenal. His ability to control and defend submissions is now in a whole new level. I recommend the ADCC to him and he will enter in the coming future. I will be with him and I don't think he will lose. No one will tap him and no one will outpoint him."
Thousands of Submission grappling tournaments around the world use elements of the ADCC format and rule structure. To date, the great majority of ADCC champions have had experience studying the art of Brazilian Jiu-Jitsu, whose rules are the most similar to it. However, there have been notable exceptions to this, such as Sanae Kikuta (judo/catch wrestling), and Mark Kerr (Collegiate/Freestyle Wrestling).

Mark Kerr may not be the only wrestler to have success in the ADCC. Rodrigo 'Comprido' Medeiros has stated that Freestyle Wrestler and UFC Heavyweight Champion, Brock Lesnar, will be competing in the 2011 ADCC Tournament.[ ]
Jälkimmäinen on kai jostain wikipediasta tms..

Kimbo Slice vs. Marius Pudzianowski näillä näkymin Moosin 2 tapahtuman main event. Lokakuussa...
Lähde

Nyt voidaankin laittaa tiukkoja veikkauksia, että kumpi kaasuttaa ensimmäisenä :D

Nyt voidaankin laittaa tiukkoja veikkauksia, että kumpi kaasuttaa ensimmäisenä :D

Eivät ehi kaasuttaa, Pudz potkaisee kerran kimboa rikkinäisiin polviin ja Kimbo on ulkona. Jos haluatte lyödä vetoa matsista, tässä lopputulos etukäteen, helpottaa vähän, saatatte tienattakkin.

Jeps, kyllä se skenaario jossa Lesnar hallitsee lukkopainin on mun mielestä se vaarallisin. Ei kukaan sen alasvientejä saa pysäytettyä, tietty pystyäkin pitää hioa mutta jos kaveri rupeaa tosissaan vääntelemään lukkoja matossa... Auts!

Eilen ton uutisen UGlta bongasin, mut nähtävästi yön aikana tullut viittauksia että se olisi kusetusta, saas nähdä nyt sit, kumpikin uutinen ja sen tyrmääminen on lähteettömiä, joten vaikea sanoa suuntaan jos toiseen mitään.

Lesnar voisi kyllä hyvinkin pärjätä ADCC:ssä, siinä missä Kerr aikanaan. Lesnarissa on ottelijana oikeastaan aika paljon samaa kuin prime Kerrissä. Iso räjähtävä järkäle, ja osaa lukkopainiakin tarpeeksi hyvin, jotta häntä on erittäin vaikea lukottaa tai edes sweepata. Itse olen menossa seuraavaan ADCC:hen 2011, Lesnar vs /Werdum/Roger Gracie/Xande jne. Olisi kyllä todella mielenkiintoista. Valitettavasti en pätkääkään usko hänen sinne menevän, vaikka siellä joitain Ufc ottelijoita olikin viime vuonna..

Lesnar voisi kyllä hyvinkin pärjätä ADCC:ssä, siinä missä Kerr aikanaan. Lesnarissa on ottelijana oikeastaan aika paljon samaa kuin prime Kerrissä. Iso räjähtävä järkäle, ja osaa lukkopainiakin tarpeeksi hyvin, jotta häntä on erittäin vaikea lukottaa tai edes sweepata. Itse olen menossa seuraavaan ADCC:hen 2011, Lesnar vs /Werdum/Roger Gracie/Xande jne. Olisi kyllä todella mielenkiintoista. Valitettavasti en pätkääkään usko hänen sinne menevän, vaikka siellä joitain Ufc ottelijoita olikin viime vuonna..

Huhuja kuulin että voisi olla enemmänkin noita juuefsii ottelijoita siellä kun ovat vegasissa nuo adcct ensi vuonna, ja samana päivänä myös juuefsii eventti, Werdum Gracie ei taitaisi päästä lessua vastaan kun eiks siellä oo sääntönä et jos on voittanu ei voi uusiks ottaa? vai mikä se tsydeemi siellä on..

Saa nähä koska ilmoitetaan 2011 kisapaikka, tai itse en oo ainakaan löytäny mistään. edit Sieltähän se tieto tulikin jo :)

Viime vuonna UFC puolelta tais olla mukana Yoshida ja Lawlor

Lisäksi (ainakin lähimenneisyydessä UFC:ssa otellut) Magalhaes, joka ylsi -99kg pronssille asti.

Lisäksi (ainakin lähimenneisyydessä UFC:ssa otellut) Magalhaes, joka ylsi -99kg pronssille asti.

Vinnyhän on melkoinen velho kyllä.

Wikipedian mukaan joo, en mä tollasia muista, joten tarkistin :P

Strikefarcen Coker ylitti itsensä tänään, miehellä on suunnitelmissa Batista-Lashley matsi, ei siinä vielä mitään, mutta kun tätä matsia ei Cokerin mukaan voi ilmaiseksi lähettää vaan se on niin speciaalia, että se on PPV lähetys...
http://www.mixedmartialarts.com/news/250428/Strikeforce-hopeful-for-Lashley-Batista-on-PPV/

Juuri taas kerran kun ajatteli etteivät alemmas voisi mennä, niin taas mennään metsään ja lujaa..

No tosin onhan tämä näiden herrojen toinen kohtaaminen jo, jänniähän nämä uusinta matsit aina ovat.. tässä tämä edellinen kohtaaminen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom