mutta mitä?
Olisin jo aikaa sitten myynyt tiedon lehdistölle jos tietäisin, samat huhut olen lukenut kuin muutkin mma hörhöt, mutta mikään niistä ei ole varmaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mutta mitä?
Mahtaako herra valkoinen paljastaa ennen kauden loppua?
Niinkuin sanoin se rajan vetäminenhän on ongelma. Kyllä, komissio totesi ettei AS ollut rikkonut sääntöjä. Kuitenkin itse uskon, että teki sen ihan sen takia ettei tosta nyt nosteta sen isompaa härdelliä kun siitä on jo syntynyt. Jos komissio olisi yksikantaan todennut, että sääntöjä rikottiin niin sillon osa jengistä alkais vaatia jotain konkreettisia toimenpiteitä (rangaistuksia). Ihan hyvä mun mielestä näin. Kuitenkin jos sääntöjä lukee niin ei sinäänsä ole edes mielipidekysymys rikottiinko niitä sääntöjä vai ei (kielenkäyttö & kontaktin välttely), mutta tässä tapauksessa ei vaan nyt vielä järjettömän törkeästi. Ihan hyvä myös mun mielestä vaikka vähän bluffillakin uhata AS:ää ja laittaa tollanen käytös kuriin ennen, kun se lähtee pahenemaan/yleistymään. Vapaaottelulla on tällä hetkelläkin jo osalla jengistä tosi kyseenalainen maine (ja mm. laitonta osassa maailmaa), että mun mielestä tää ei ihan lajin tulevaisuuden ja maineen kannalta ole hyvä suuntaus ottaa. Ja joo aivan varmasti on DW:llä dollaritkin mielessä, mutta se ei poissulje sitä, että voi olla jotain kiinnostusta ihan lajiakin kohtaan (eiköhän kaverilla muutenkin ole jo sitä massia "tarpeeksi" jos sitä nyt koskaan olla voi).Se Silvan bannaaminen on sitten sen komission päätettävä mikä nuita MMA otteluita valvoo, jos organisaatio päättää laittaa Silvan sivuun vaikka komissio on todennut että Silva ei rikkonut sääntöjä, niin se tekee lajista vielä enemmän showpainia kuin se jo nyt on.
Hah, hullu lehdistötilaisuus! Mayorga heittää röökiksi kesken vittuilun :DMayorga VS Din Thomas lehdistötilaisuus, hauska:D erityisesti tuo loppu Thomas näyttää olevan sekaisin kun Mayorga läppäsee kämmensyrjällä, hyvä leuka:wtf:
YouTube - Ricardo Mayorga vs. Din Thomas
Tuo tarinahan on ajalta (pre-TUF), jolloin UFC oli vielä tappiota tekevä firma.BJ kertoilee juttuja lähdöstään UFC:stä WW mestaruuden jälkeen. Hieno mies tuo daami, mestarille "nälkäpalkkaa" ja itelle miljuunat taskuun :jahas:
Oi helmi, GSP:tä pääsee seuraa vähän enemmän. Asiallinen tyyppi toisin kuin osa aikaisemmista koutseista.Daley - Koscheckin voittaja koutsaa GSP:tä vastaan tuffin 12. kaudella.
Winner of Paul Daley vs. Josh Koscheck will coach TUF 12 vs. GSP | MMA-Paradise.com - The Dash Makes The Difference
Aika persiistä tuon yhdeksän kuukauden tittelitauon takia :(Daley - Koscheckin voittaja koutsaa GSP:tä vastaan tuffin 12. kaudella.
Winner of Paul Daley vs. Josh Koscheck will coach TUF 12 vs. GSP | MMA-Paradise.com - The Dash Makes The Difference