🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

mutta mitä?

Olisin jo aikaa sitten myynyt tiedon lehdistölle jos tietäisin, samat huhut olen lukenut kuin muutkin mma hörhöt, mutta mikään niistä ei ole varmaa.

Se Silvan bannaaminen on sitten sen komission päätettävä mikä nuita MMA otteluita valvoo, jos organisaatio päättää laittaa Silvan sivuun vaikka komissio on todennut että Silva ei rikkonut sääntöjä, niin se tekee lajista vielä enemmän showpainia kuin se jo nyt on.
Niinkuin sanoin se rajan vetäminenhän on ongelma. Kyllä, komissio totesi ettei AS ollut rikkonut sääntöjä. Kuitenkin itse uskon, että teki sen ihan sen takia ettei tosta nyt nosteta sen isompaa härdelliä kun siitä on jo syntynyt. Jos komissio olisi yksikantaan todennut, että sääntöjä rikottiin niin sillon osa jengistä alkais vaatia jotain konkreettisia toimenpiteitä (rangaistuksia). Ihan hyvä mun mielestä näin. Kuitenkin jos sääntöjä lukee niin ei sinäänsä ole edes mielipidekysymys rikottiinko niitä sääntöjä vai ei (kielenkäyttö & kontaktin välttely), mutta tässä tapauksessa ei vaan nyt vielä järjettömän törkeästi. Ihan hyvä myös mun mielestä vaikka vähän bluffillakin uhata AS:ää ja laittaa tollanen käytös kuriin ennen, kun se lähtee pahenemaan/yleistymään. Vapaaottelulla on tällä hetkelläkin jo osalla jengistä tosi kyseenalainen maine (ja mm. laitonta osassa maailmaa), että mun mielestä tää ei ihan lajin tulevaisuuden ja maineen kannalta ole hyvä suuntaus ottaa. Ja joo aivan varmasti on DW:llä dollaritkin mielessä, mutta se ei poissulje sitä, että voi olla jotain kiinnostusta ihan lajiakin kohtaan (eiköhän kaverilla muutenkin ole jo sitä massia "tarpeeksi" jos sitä nyt koskaan olla voi).

Carwinin Twitteristä:

I am ( for @pmdubs) 6'2 on a good day. My website list me as 6'2 but on Zuffa's stuff they have me 6'4 to 6'5. I am 298 6'2 now.

No prkl, siinä meni viihdyttävä poksaaja, jonka omalaatunen tyyli näytti varsin toimivalta kehässä. Iskuissa tuntu olevan sitä kippiä, vaikkei aina siltä näyttäneetkään ulospäin.

Strikeforcen ratingeista:

"Strikeforce: Nashville" earns 2.9 million viewers for CBS-broadcast event | MMAjunkie.com
Spike TV's UFC 110 replay draws 1.4 million viewers, tops Strikeforce in key demo | MMAjunkie.com

Ilmeisesti nimet kuten Gina Carano, Kimbo Slice ja Herschel Walker ovat eniten porukkaa vetäneet telkun ääreen CBS:llä + tietenkin Fedor.

Se mikä tässä on SF:n kannalta huolestuttavaa on että hyvät ja keskivertoa viihdyttävämmät ottelijat kuten Melendez, mousasi, King Mo jne eivät sitten näköjään saa yhtä paljon huomiota vaikka on tripla-tittelit jaossa. Esim Walkerin suosiolla on ihan kiva ratsastaa mutta ei sitäkään voi ikuisesti suojella paremmilta ottelijoilta ja häviöiltä .. Carano hävisi jo Cyborgille josta jenkit eivät käsittääkseni juuri pidä, nyt tekee leffoja muistaakseni .. Fedor ei ottele kovin usein, syynä mm. käden murtumiset ja managerit.

Tää on nähty että jos suosio riippuu liikaa yhdestä tai kahdesta nimestä niin loppu voi olla lähellä kun heille tapahtuu jotain.

Back
Ylös Bottom