Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja miten tää teijän väittely liittyy vapaaottelu-uutisiin? Perustakaa oma threadi "japi vs wigga"
EliteXC + Showtime + CBS ei kamalan pitkään kestänyt.
Strikeforce on vuosia pyörittänyt bisnestä helvetin fiksusti mutta nyt kun se käytännössä hankki EliteXC:n rosterin ja on tehnyt muitakin isoja hankintoja niin herää vain kysymys onko ahneella paskainen loppu?
ja sitten fedor ufc:n 
J...

UFC:lla on nyt Affliction-ottelijoiden lisäyksen jälkeen taas noin 220-230 ottelijaa rosterissaan. Näistä noin 10-15% on saanut sopimuksensa TUF:n kautta.
Joo tällä hetkellä varmaan totta, mutta tulevaisuudessa, kun GSP ja muut tän hetken huiput siirtyy eläkkeelle, ei vetovoimaisia ottelijoita kehity kuin ufc:n valvomassa tuf-talossa, jossa sekoilulla pääsee melkein pidemmälle kuin voittamalla otteluita.
Perusteletko hiukan miksi näin kävisi? Kaikki paikalliset ja kansalliset promoottorit lopettavat yhtäkkiä toimintansa?kun GSP ja muut tän hetken huiput siirtyy eläkkeelle, ei vetovoimaisia ottelijoita kehity kuin ufc:n valvomassa tuf-talossa
Esimerkkejä ottelijoista, jotka ovat päässeet sekoilulla "melkein" pidemmälle kuin voittamalla otteluita?sekoilulla pääsee melkein pidemmälle kuin voittamalla otteluita.
Chris Leben :D
Oli mun suosikki, ja ottihan se mestaruudesta silvaa vastaan... vaan millä meriiteillä?
Chris Leben :D
Oli mun suosikki, ja ottihan se mestaruudesta silvaa vastaan... vaan millä meriiteillä?
x 10000000 potenssiin ääretön.Jörnisit nii pirusti. Älä valehtele! :DHöh. Vaikka naama muistuttikin vähän hevosta niin olihan noi hinkit hyvät.
....Vielä kun lisätään UFC:sä yleistynyt suun soitto ottelun promotarkoituksessa, niin ei olla kaukana showpainista ja en ihmettele, jos joku kyselee et mma olisi feikkiä...
Kautta kamppailulajien historian vahvat henkilöhahmot ja jännittävät taustat itse ottelutapahtuman ohessa ovat olleet olennainen osa niiden suosiota (tämä ei pelkästään rajoitu kamppailuun, vaan liki kaikkeen suosittuun huippu-urheiluun). Esim. ammattinyrkkeilyä vaivaa tällä hetkellä tylsät henkilöhahmot, vaikkakaan ottelijoiden taso ei ole juuri tippunut, toisin kuin yleinen kiinnostavuus ison yleisön silmissä. Tätä vauhtia MMA (organisaatioista lähinnä UFC) poimii itselleen "perustyhmän" katsojakunnan, jotka seuraavat lajia enemmän viihteellisyyden, kuin urheilullisten tekijöiden puolesta.
En näe mitään vikaa hyvässä show:ssa, kunhan se ei ole läpipaistavan feikkiä, turhan mautonta, eikä se muuta itse reilun ottelutapahtuman kulkua.
Kyllä UFC on ihan eka organisaatio ikinä WWF:n jälkeen, joka käyttää jyrkkää vastakkainasettelua hyväkseen tapahtumien promotoinnissa.